|
Autor |
Wiadomość |
Mariuszsz
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: d3
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 19 Skąd: chechło
|
Wysłany: 2024-11-06, 10:56 [D3 05 4.0TDI
] Problem z dociągiem klapy bagażnika
|
|
|
Nagle przestał działac mi dociąg bagażnika, bezpieczniki po prawej stronie wszystkie ok, zmieniłem zamek z linka i silnikiem, nadal nic. Co jeszcze moge sprawdzić.? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2024-11-06, 12:04
|
|
|
Pewnie się zablokował. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Mariuszsz
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: d3
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 19 Skąd: chechło
|
Wysłany: 2024-11-06, 13:59
|
|
|
Czyli jak go odblokować ?? Kleme ściągnąć ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariuszsz
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: d3
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 19 Skąd: chechło
|
Wysłany: 2024-11-06, 21:06
|
|
|
U mnie nie ma takich objawów. Zamek w belce działa lekko ale nie słychac silniczka. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2024-11-06, 21:18
|
|
|
Sprawdź w takim razie czy do silnika dochodzi jakiekolwiek napięcie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Mariuszsz
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: d3
Dołączył: 29 Cze 2024 Posty: 19 Skąd: chechło
|
Wysłany: 2024-11-06, 22:18
|
|
|
Ale tam nie ma stałego chyba napięcia, trzeba zainicjowac. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2904 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2024-11-13, 00:00
|
|
|
a sprawdzałeś sprężynkę przy ryglu?
bo jak pęknie to jest objaw właśnie taki że nic się nie dzieje a po ryglu zbytnio tego nie widać
żeby coś było nie tak
https://www.youtube.com/watch?v=NBF-_sQRpGI
ja dorażnie zastosowałem grubą recepturkę, po roku musiałem wymienić bo sparciała
ale to jest 5 minut roboty |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Deesikuu
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lip 2024 Posty: 26 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2024-11-19, 08:33
|
|
|
Mariuszsz napisał/a: | Ale tam nie ma stałego chyba napięcia, trzeba zainicjowac. |
Siemanko, wymyśliłeś coś może, że zadziałało? U mnie też przy pierwszych mrozach (wczoraj ) przestał dociągać..
Dzisiaj przyjdzie mi nowy element więc będę wiedział co jest grane, ale jakbyś wiedział na co więcej trzeba zwrócić uwagę to byłbym wdzięczny
[ Dodano: 2024-11-20, 08:45 ]
Update znowu dla potomnych i przyszłych ludzi z problemem DOCIĄGU klapy (nie mam zamykania i otwierania elektrycznego więc nie pomogę w tym temacie.
Wczoraj założyłem nowy mechanizm dociągu wraz oczywiście z tym przewodem stalowym i nowym zamkiem (ten na dole). Trochę się pobawiłem bo nigdzie nie ma na ten temat za bardzo informacji jak to zamontować żeby działało ale udało mi się samemu do tego dojść więc pomogę od razu
Więc tak, zwróć uwagę jaki Ci przyjdzie, czy ten bolec (ten co się kręci, głowny element o który zaczepia się haczyk na klapie z elektromagnesem) jest na dole czy na górze. Jeżeli jest na dole to klapa ma być w pozycji zamkniętej, jeżeli na górze to w otwartej.
Ja również myślałem, że to nie ma znaczenia ale jednak ma. Najpierw więc sprawdź sobie jak Ci się ułożyło to wszystko, czy klapa się zamyka itp (podłącz najpierw akusa ). Jeżeli wszystko jest ładnie ustawione to musisz zsynchronizować ten dociąg z autem. Na tym stalowym przewodzie (w gumowym oplocie) przy samym zamku masz taki plastikowy kręcący się "walec/rurkę", no zauważysz. Służy to regulacji pozycji startowej, ja osobiście ustawiłem tak, że jak jest zamknięty to to kółeczko jest na samym końcu, gdy otwieram wtedy również jest na samym końcu (po drugiej stronie oczywiście).
No i cały myk polega na tym, że w przypadku gdy masz ten nowy zamek w pozycji zamkniętej, musisz zaciągnąć ten haczyk na elektromagnes i zamknąć auto z pilota. Jak otworzysz znowu z pilota i nacisniesz ten elektromagnes od bagażnika to dociąg powinien puścić do pozycji górnej, i tyle, zamknij sobie bagażnik i zobacz ewentualnie czy potrzeba jakiejś regulacji, u mnie ślicznie siadło za drugim razem, teraz klapa nie trzaska w dół tylko opiera się na tym zatrzasku i ją ładnie dociska do dołu.
Więc spróbuj tego, bo ja też po założeniu się załamałem, że coś będę musiał głębiej szukać we wiązkach, kablach itp. a okazało się, że trzeba tylko zsynchronizować.
Mam nadzieję, że wszystko w miarę przejrzyście opisałem, w razie W proszę pisać tutaj albo na pw to będę w stanie pomóc w tym akurat temacie.
PS. Jak masz klapę elektryczną to tak czy tak dociąg masz jako osobny element -> wszystko robisz tam samo. I NIE! rwij tego zamka na dole na siłe żeby poszedł do góry ani nie ciągnij za ten przewód stalowy i blachę po środku bo urwiesz
Powodzonka |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |
|
|