Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Brak mocy przy niskich obrotach  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-12, 22:08   

jeśli na dwóch paliwach jest podobnie to
lewizna -przepływka lub uszkodzenie mechaniczne zapchany wydech np
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-12, 22:12   

Billy napisał/a:
Napraw koniecznie ciegienka tych gruszek bo to jest przede wszystkim przyczyna utraty mocy.


u mnie gruszki stały jak zabetonowane i zadnej straty mocy nie bylo ..
za to jak nastawnik byl uwalony to zbieral sie sporo gorzej od podlogi pozniej bylo juz lepiej
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-13, 16:31   

Kolego beyer28 powiedz mi jak zweryfikowałeś że reduktor był nieszczelny? Rozumiem że przepuszczał LPG do wtrysków tak?

I jeszcze zapytam ciebie kolego preston81, gdzie znajduje się nastawnik i jak go sprawdzić czy jest ok?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-13, 17:10   

Pedros615 napisał/a:
I jeszcze zapytam ciebie kolego preston81, gdzie znajduje się nastawnik i jak go sprawdzić czy jest ok?


W głowicach-uzyj szukajki słowo kluczowe "nastawniki"
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-13, 21:57   

Pedros615, na kompie trzeba sprawdzić ciśnienie na reduktorach. U mnie dobre cyrki były, bo okazało się, że już dłuższy czas jeździłem na tylko jednym reduktorze. W konsekwencji trzepało autem po odpaleniu, przydymiał na czarno, smród nieprzepalonego paliwa i błąd ubogiej dawki, a do tego zawsze przy bucie przełączał się na pb. Po regeneracji wadliwego reduktora, jak ręką odjął, wszystko ustąpiło
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-01-14, 09:39   

Na następny tydzień jestem umówiony na wymianę filtrów LPG, przegląd i regulacje może coś wyjdzie.
Dzięki beyer28, .
Dam znać po wizycie u gazownika co i jak :]
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-03, 09:25   

Panowie u gazownika byłem. Wymienił filtry poustawiał mapy choć wiele do roboty tam nie było i stwierdził, że muszę wymienić reduktor bo przy większych obrotach spada w nim ciśnienie co może powodować późniejsze błędy mieszanki. posiadam instalacje STAG i reduktor GOLD - 1szt. Czytałem gdzieś w necie że powinno dawać się dwa reduktory do tego silnika więc może coś w tym jest. Koszt wymiany ok 750zł. Zastanawiam się czy nie przerobić instalacji LPG na instalacje ciekłego wtrysku gazu gdzie nie jest podobno potrzebny reduktor. Ale to zagwozdka na później. Na razie są poważniejsze usterki. Od czasu poprzedniego posta nic na lepsze się nie zmieniło. Dodatkowo wczoraj jadąc do pracy po przejechaniu 3km zaczęła migać kontrolka check engine i po chwili zapaliła się kontrolka EPC. Silnik zaczął się trzęść szarpać mocy brak. Dojechałem do pracy i tam zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie. Kontrolka EPC zgasła i silnik chodził ok. Podpiąłem PC i sprawdziłem błędy. Były takie:
17985 - Right EngineMount Selenoid Valve (N145) - Open Circuit
P1577 - 004 - No Signal/Communication
18282 - Valve for Torque Support Mount: Short to Plus
P1874 - 001 - Upper Limit Exceeded
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 002 - Lower Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
17718 - Cyl. 10 Ignition Circuit: Short to Ground
P1310 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 001 Upper Limit Exceeded - Intermittent
a dodatkowo błąd ze skrzyni biegów gdzie błędów nigdy nie miałem i to mnie martwi:
17125 - Torqe Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 000
Freeze Frame:
RPM: 1760/min
RPM: 1376/min
RPM: 1984/min
(no units): 38.0
(no units): 62.0
Temperature: 21.0C
T.B. Angle: 16.9 stopnia
Voltage: 13.28V

Czy błąd skrzyni mógł wyskoczyć przez wypadanie zapłonu brak mocy? Może jakiś tryb awaryjny? Bo jak dojdzie skrzynia czy konwerter do roboty to kasy leci od groma.
Pytanie kolejne czemu wypadanie zapłonu jest od święta a nie cały czas? Przecież jeśli uszkodzona byłaby świeca cewka czy coś innego to cały czas by zapłon wypadał. A tu raz wypadnie 10 razy nie i nie wiem co to może być. Jakby cały czas wypadał zapłon na konkretnych cylindrach to by się wymieniło cewki świece czy moduły od tych cylindrów a tak to czuje że na darmo pieniądze wydam. Jak myślicie co to może być. Mam zamiar wyjąć i wyczyścić przepustnicę ale to chyba nie ma nic z wypadaniem zapłonu wspólnego. Proszę o pomoc dzięki wielkie za dotychczaswą pomoc.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-02-03, 09:46   

Pedros615 napisał/a:
reduktor GOLD - 1szt. Czytałem gdzieś w necie że powinno dawać się dwa reduktory do tego silnika więc może coś w tym jest
nic w tym nie ma, u mnie chodzi na jednym KME gold i ani caly czas na gazie nie ważne czy but w deche czy ponad 2oo na liczniku
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-03, 10:53   

Też właśnie się zastanawiam bo jak go kupiłem to fajnie chodził a teraz padaczka. Myślę że wpływ na osiągi mojego Audi mają te w/w błędy i jakaś awaria i muszę wyeliminować tą usterkę i będzie widać czy grzebać przy LPG.
Nie napisałem w poście wyżej, że dziś jadąc z pracy nie mogłem wyprzedzić Hondy Accord uciekła mi skubana zanim się rozpędziłem. Kiedyś był Kick Down i ogień a teraz obroty niby są ale mocy ni huhu. Jeszcze się dobrze nie nacieszyłem autem a już
rozpacz :(
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-03, 11:00   

mkbewe napisał/a:

Pedros615 napisał/a:
reduktor GOLD - 1szt. Czytałem gdzieś w necie że powinno dawać się dwa reduktory do tego silnika więc może coś w tym jest
nic w tym nie ma, u mnie chodzi na jednym KME gold i ani caly czas na gazie nie ważne czy but w deche czy ponad 2oo na liczniku
_________________


rowniez slyszalem nie jednokrotnie ze do tego auta mają być 2 goldy jak już moze przy jakiejs predkosci wspomagasz sie pb i nawet nie wiesz ? :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-03, 12:20   

Nie taniej jednego kme twin wstawić?
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-03, 12:46   

oni chyba lubią tą wspaniałą termikę <boisie>
a potem dziwne że nie jedzie
 
 
Pedros615 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33
Dołączył: 21 Lut 2015
Posty: 38
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-19, 18:22   

Samochód zakupiłem już z zamontowaną instalacją. Sam raczej założyłbym jakiegoś porządnego BRC. Ale jest jaka jest i nic z tym nie zrobie <bezradny> . Takie pytanie. Czy to spadanie ciśnienia w reduktorze może być spowodowane jakimś uszkodzeniem reduktora? Bo skoro moje autko wcześniej jeździło dobrze i u kolegi mkbewe, też jest ok to coś musiało się stać.
Kolego pepi, a o jaką "wspaniałą termikę" Ci się rozchodzi bo nie rozumiem?
 
 
Krzysiekkg 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 8
Skąd: kołobrzeg
Wysłany: 2016-07-19, 20:22   

witam :) moze ktoś z was miał juz przypadek utraty mocy po rozgrzaniu silnika ? dodam ze gruszki się zasysają błędów brak
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-08-28, 01:36   

Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z a8? u mnie rownież po kupnie auto ładnie jechało. Z dnia na dzień traci moc i na LPG i na benzynie.. Oczywiście najpierw lpg slablo a benzyna była ok jednak z biegiem czasu i na pg i na lpg jest mułowate. U mnie błędy to za uboga i za bogata mieszanka na 1 i na 2. Dodatkowo wcześniej były błędy wypadania zapłonow - teraz mi sie nie pojawiają ale czuje po aucie - telepie jak narkomana na głodzie. 3 gazowników żaden nie wyregulowal. 6 września jadę do kolejnego zobaczymy jak to będzie... :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.