Autor |
Wiadomość |
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-11-25, 16:51
|
|
|
raftor napisał/a: | Dzieki chłopaki
olimpus104, a czy mozesz napisac jaka masz szerokosc felgi ?
a myślisz ze jak było by 20 z przodu to było by źle ? u Cb wyglada to naprawde smacznie
a 15 to sa przelotowe? , ja bym chciał HR przykrecane
prawdopodobnie zdecyduje sie na 20mm przód i 20 mm tył nie chce przesadzac
olimpus104 napisał/a: | 277/35/20 | na pewno? a nie 275? zawieszenie masz sport? bo ja mam właśnie sportowe
PS zazdroszczę klapy od S8 tez chce
ernesto napisał/a: | Zgadzam się w 100%
|
Kozackie foto odrazu lepiej auto wyglada |
hehe jasne że 275 było już póżno i o jednego za dużo
felgi-9J x 20-ET 46 na zawieszeniu sport.
Też myślałem że dystans 20mm przy rozmiarze mojego koła będzie ok,więc najpierw kupiłem właśnie dystans 20mm przykręcany do piasty,jednak szybko doszedłem do wniosku że na przód ciut za dużo, ponadto żeby to jakoś wyglądało to w takim układzie do tyłu musiałbym dac dystans 25mm a to było by nie do przyjęcia dla mnie,gdyż felgi lekko wystają za błotnik. Reasumując,dokupiłem dystanse przelotowe 15mm i takie założyłem na przód. Jak dla mnie ta opcja jest najbardziej do przyjęcia <okioki>
ósemka jest po ll facelifcie,wiec klapa od kufra jest taka sama jak w S8 |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
Heveliusz
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 19 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-11-27, 01:48
|
|
|
Jest stara sprawdzona metoda na dystanse "idealne".
Przykręcamy koła docelowe - nieważne z oponą, czy bez.
Auto musi stać w miarę równo.
Bierzemy taśmę, ok 30cm - marka i model dowolne i przyklejamy monetę np. 5zł do jednego końca.
Przyklejamy drugi wolny koniec do błotnika tak, żeby moneta wisiała luźno.
Czekamy na stabilizację wahadła.
Bierzemy linijkę, przykładamy do rantu felgi i patrzymy ile jest do taśmy.
Zamawiamy dystanse o zmierzonej szerokości.
Musi pasować i wyglądać idealnie, czyli rant felgi licuje z rantem błotnika.
Nic nie trze, nie wystaje, nie ma strzelania w rozmiar...
Polecam, Heveliusz |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-11-27, 13:11
|
|
|
Heveliusz napisał/a: | Jest stara sprawdzona metoda na dystanse "idealne".
Przykręcamy koła docelowe - nieważne z oponą, czy bez.
Auto musi stać w miarę równo.
Bierzemy taśmę, ok 30cm - marka i model dowolne i przyklejamy monetę np. 5zł do jednego końca.
Przyklejamy drugi wolny koniec do błotnika tak, żeby moneta wisiała luźno.
Czekamy na stabilizację wahadła.
Bierzemy linijkę, przykładamy do rantu felgi i patrzymy ile jest do taśmy.
Zamawiamy dystanse o zmierzonej szerokości.
Musi pasować i wyglądać idealnie, czyli rant felgi licuje z rantem błotnika.
Nic nie trze, nie wystaje, nie ma strzelania w rozmiar...
Polecam, Heveliusz |
Zajebista ta metoda użyj poziomnicy będzie prościej <okioki> |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
Heveliusz
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 19 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-11-28, 21:25
|
|
|
Ja używam, ale ciągle ktoś pyta czy 13mm w takiej feldze, czy 20mm w innej będzie ok.
Dlatego podałem metodę, którą może wykorzystać każdy, bez wymyślnego sprzętu i nie pytać |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Heveliusz
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 19 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2014-11-30, 13:43
|
|
|
aro51 napisał/a: | Tylko musi byc bezwietrzna pogoda |
Można stanąć bokiem do wiatru
Ps. Taka dygresja - gdyby ktoś próbował na feldze bez opony, to auto musi zostać postawione kołem na klocku i opuszczone z podnośnika, bo inaczej większość felg będzie wystawać, ze względu na zmianę geometrii zawiasu na podnośniku. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-12-02, 09:18
|
|
|
I tak na przyszość.
Dystanse z pierwszego postu, najprawdopodobniej sa to dystanse firmy RH.
Mam identyko i są to dystanse do ori felg RH które są do nich przystosowane tj.
Otwór centrujący piasty wchodzi w dystans (czyli normalnie jak orginalnie) natomiast otwrem centrującym dystan-felga, jest własnie zew. rant dystansu go ktorego jest przystowosana felga.
Jak by ktoś byl bardzo zainteresowany jak to jest skręcone to moge podeslac fotki jak bedę wrzucał zimę. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-03, 01:56
|
|
|
Wygląda ...... mega. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kor
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44 Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 49 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 2015-05-05, 21:39
|
|
|
Panowie odświeżam temat nieco.. nie bardzo się na tym znam, ale kolo zamawia do a4 i mi zaproponował też dystanse. Jak to u mnie wygląda w S8? Też metodą wahadełka sobie odmierzyć ? Czy może ma ktoś gotowy przepis..
I jeszcze - wszystkie D3 (S8 też) maja otwór centrujcy 57 (czy jakos kolo tego)?
Mile widziane podpowiedzi .. |
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-06-15, 05:10
|
|
|
Tylko co jeśli w przypadku założenia dystansów np 20mm na przodzie i tyle zdechnie kompresor lub powietrze z układu zejdzie np przez nieszczelny miech. Auto w tedy opadnie, ale czy koła nie poszerzą nam błtników? W moim przypadku mam felgi słoneczka 19" z oponami 255... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-06-19, 12:45
|
|
|
denveco napisał/a: | Tylko co jeśli w przypadku założenia dystansów np 20mm na przodzie i tyle zdechnie kompresor lub powietrze z układu zejdzie np przez nieszczelny miech. Auto w tedy opadnie, ale czy koła nie poszerzą nam błtników? W moim przypadku mam felgi słoneczka 19" z oponami 255... |
20mm do oryginalnych felg nie poszerzy nam błotników ani przy awarii kompresora ani któregokolwiek miecha. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|