Autor |
Wiadomość |
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2022-06-30, 18:06 [D3 preFL ALL
] Napięcie paska rozrządu (na postoju) MPI
|
|
|
Cześć wszystkim, zrzuciłem dziś obudowę rozrządu bo gość podobno robił i po zakupie (dopiero... ) chciałem to zweryfikować. Serce mi niemal stanęło jak zobaczyłem "jak mocno" jest napięty pasek.
Mam coś podobnego jak gość z tego filmu https://youtu.be/o-fZd0GcFuw .
Czy to normalne czy mam lawetą jechać na nowy rozrząd?
Czytałem kiedyś ze te paski nie są super napięte ale to sprawia wrażenie że dobrą rajstopę bym mocniej naciągnął na te koła.
Tak to ma być Pany bo ja już sam nie wiem... |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2022-06-30, 21:55
|
|
|
Odpal silnik i zobaczysz po zgaszeniu będzie "beton" sprawdź i daj znać. |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2022-06-30, 22:57
|
|
|
Jutro sprawdzę bo az nie dowierzam , od momentu dodania posta na forum studiuje internet bo się tym troche przejąłem. Okazuje się że tak ma być, zależy jak się po prostu walki w głowicy ustawią wtedy albo po zgaszeniu się napnie albo właśnie "popuści".
W każdym bądź razie... kamień z serca.
I tak mi się szykuje teraz nie mały wydatek bo najprawdopodobniej będę robił nastawniki, kupowałem auto miesiąc temu była cisza, od kilku dni juz grają
Kochane A8... po co ja się czwarty raz w to pakowałem
Niby człowiek wiedział jak będzie, a jednak się łudził |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2022-07-01, 16:05
|
|
|
U mnie klekotał prawy nastawnik około 1s. przez 4 lata, wkońcu wdało się kupić używkę i jest cisza, ale 4 lata klepało |
|
|
|
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2022-07-05, 22:18
|
|
|
luzny pasek teoretycznie moze byc w ABZ, wszystkie AQF i nastepne powinny miec zawsze napiety pasek niezaleznie jak sie ustawi silnik. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2022-07-06, 05:54
|
|
|
Akurat jest rak że po zgaszeniu jest napięty, ale jak postoi jakiś czas to robi się luźny. |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2022-07-06, 13:22
|
|
|
Co dla mnie też jest dziwne z normalnego punktu widzenia, bo nawet przy próbie uruchomienia silnika na pierwszych "głupich" półtora obrotu wałem może się tłok z zaworem gdzieś spotkać jeśli pasek przeskoczy |
|
|
|
|
|
|
|
|