Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Napięcie paska rozrządu (na postoju) MPI  
Autor Wiadomość
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2022-06-30, 19:06   [D3 preFL ALL ] Napięcie paska rozrządu (na postoju) MPI

Cześć wszystkim, zrzuciłem dziś obudowę rozrządu bo gość podobno robił i po zakupie (dopiero... <bezradny> ) chciałem to zweryfikować. Serce mi niemal stanęło jak zobaczyłem "jak mocno" jest napięty pasek.
Mam coś podobnego jak gość z tego filmu https://youtu.be/o-fZd0GcFuw .

Czy to normalne czy mam lawetą jechać na nowy rozrząd?

Czytałem kiedyś ze te paski nie są super napięte ale to sprawia wrażenie że dobrą rajstopę bym mocniej naciągnął na te koła.

Tak to ma być Pany bo ja już sam nie wiem...
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2022-06-30, 22:55   

Odpal silnik i zobaczysz po zgaszeniu będzie "beton" sprawdź i daj znać.
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2022-06-30, 23:57   

Jutro sprawdzę bo az nie dowierzam <boisie> , od momentu dodania posta na forum studiuje internet bo się tym troche przejąłem. Okazuje się że tak ma być, zależy jak się po prostu walki w głowicy ustawią wtedy albo po zgaszeniu się napnie albo właśnie "popuści".

W każdym bądź razie... kamień z serca.
I tak mi się szykuje teraz nie mały wydatek bo najprawdopodobniej będę robił nastawniki, kupowałem auto miesiąc temu była cisza, od kilku dni juz grają <bezradny>

Kochane A8... po co ja się czwarty raz w to pakowałem <onienie>
Niby człowiek wiedział jak będzie, a jednak się łudził <jezyk2>
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2022-07-01, 17:05   

U mnie klekotał prawy nastawnik około 1s. przez 4 lata, wkońcu wdało się kupić używkę i jest cisza, ale 4 lata klepało :]
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2022-07-01, 18:22   

U mnie wlasnie dzieje się jeszcze coś dziwnego i nie wiem czy to jest ich wina czy nie ale mniej więcej nałożyło się w czasie. <bezradny>

Pisałem o tej usterce w tym poście https://a8team.pl/d3-05-42mpi-lpg-dziwny-dzwiek-z-okolic-nastawnikow-prz-vt30080.htm
Narazie jednak cisza.

Co do rozrządu to miałeś rację :) Dziś tam zajrzałem i może nie był to "beton" ale napięcie juz było znacznie inne <hihi>
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2022-07-05, 23:18   

luzny pasek teoretycznie moze byc w ABZ, wszystkie AQF i nastepne powinny miec zawsze napiety pasek niezaleznie jak sie ustawi silnik.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2022-07-06, 06:54   

Akurat jest rak że po zgaszeniu jest napięty, ale jak postoi jakiś czas to robi się luźny.
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2022-07-06, 14:22   

Co dla mnie też jest dziwne z normalnego punktu widzenia, bo nawet przy próbie uruchomienia silnika na pierwszych "głupich" półtora obrotu wałem może się tłok z zaworem gdzieś spotkać jeśli pasek przeskoczy <boisie>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.