Autor |
Wiadomość |
dms13
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46 Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 9 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 2016-09-26, 07:34 [D3 05 4.2MPI/LPG
] Problem z hamulcem ręcznym
|
|
|
Witam
Jak w temacie wyskakuje komunikat o błędzie na wyświetlaczu ( wykrzyknik )
Ręczny dział poprawnie blokuje oba koła z identyczną siła, więc to wygląda na uszkodzenie elektroniki. Czy czeka mnie wymiana zacisku, czy mogę coś w tym przypadku naprawić sam
02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 29
Reset counter: 26
Mileage: 270344 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.14
Time: 09:59:41
Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 95
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 233
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00
Freeze Frame:
Voltage: 4.97 V
Count: 61 |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-09-26, 08:22
|
|
|
Masz komunikat o grubości klocków z tyłu więc warto sprawdzić bo moga się kończyć. Poza tym masz błąd z zacisku więc prawdopodobnie do roboty silniczek. Oddaj do zrobienia l, na forum jest kontakt do poleconego zakładu, sam nawet polecalem. 350zł chyba |
|
|
|
|
|
|
|
dms13
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46 Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 9 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 2016-09-26, 09:00
|
|
|
Mówisz o firmie:
TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice
E: rafal.skoczylas@tech-labs.pl
M: +48 536 306 661 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-09-26, 11:38
|
|
|
Tak |
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-27, 09:43
|
|
|
ja osobiście nie polecam regeneracji mi zacisk posłużył 2 miesiąc i jak go zacisnęło to już tylko zostało odkręcenie go od zacisku bo juz nie odpuścił |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-27, 12:05
|
|
|
Mówisz o regeneracji zacisku, czy silniczków ? Porządnie naprawiony silniczek długo wytrzyma i nie ma sensu przepłacać (D3 nie ma systemu z Passata, gdzie chodzą za grosze), a najczęstszą ich usterką są po prostu pękające obudowy, przez co zbiera się syf, lub padający czujnik halla.
Podejrzewam xDonicx, że ktoś Ci po prostu spaprał robotę. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-27, 12:15
|
|
|
Tak robota była spaprana i duzo takich specjalistów u nas w krauje wiec wole kupić nowy niż regenerować stary |
|
|
|
|
dms13
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46 Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 9 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 2016-09-27, 13:48
|
|
|
Spoko
Nowy to nowy nie ulega wątpliwości, jednakże patrząc na cenę nowego a an regenerację różnica jest hmm, że tak powiem nie duża, a ogromna, dlatego szukając alternatywy można zregenerować, jak temat wróci to zakup oryginalnego nowego. |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-27, 14:54
|
|
|
Ja dziś wysłałem do tech labsu bo też miałem bład silniczka jak ściągnąłem go to w środku syf był i wilgoć (obudowa pękła ) |
|
|
|
|
xDonicx
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy Wiek: 33 Dołączył: 07 Lip 2013 Posty: 185 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 2016-09-28, 09:40
|
|
|
Obudowa pęknięta to standard
A co do ceny nowego ja kupiłem za 750zł oryginalny regeneracja 350zł |
|
|
|
|
|
|
|
|