Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI/LPG ] Problem z hamulcem ręcznym  
Autor Wiadomość
dms13 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 9
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2016-09-26, 07:34   [D3 05 4.2MPI/LPG ] Problem z hamulcem ręcznym

Witam

Jak w temacie wyskakuje komunikat o błędzie na wyświetlaczu ( wykrzyknik )

Ręczny dział poprawnie blokuje oba koła z identyczną siła, więc to wygląda na uszkodzenie elektroniki. Czy czeka mnie wymiana zacisku, czy mogę coś w tym przypadku naprawić sam


02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 29
Reset counter: 26
Mileage: 270344 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.14
Time: 09:59:41

Freeze Frame:
Voltage: 13.35 V
Count: 95

02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 6
Reset counter: 233
Time Indication: 0
Date: 2064.00.00
Time: 00:00:00

Freeze Frame:
Voltage: 4.97 V
Count: 61
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-26, 08:22   

Masz komunikat o grubości klocków z tyłu więc warto sprawdzić bo moga się kończyć. Poza tym masz błąd z zacisku więc prawdopodobnie do roboty silniczek. Oddaj do zrobienia l, na forum jest kontakt do poleconego zakładu, sam nawet polecalem. 350zł chyba
 
 
dms13 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 9
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2016-09-26, 09:00   

Mówisz o firmie:

TECH-LABS
Sienkiewicza 161
05-082 Stare Babice

E: rafal.skoczylas@tech-labs.pl
M: +48 536 306 661
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-26, 11:38   

Tak ;)
 
 
xDonicx 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 185
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-09-27, 09:43   

ja osobiście nie polecam regeneracji mi zacisk posłużył 2 miesiąc i jak go zacisnęło to już tylko zostało odkręcenie go od zacisku bo juz nie odpuścił
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-09-27, 12:05   

Mówisz o regeneracji zacisku, czy silniczków ? Porządnie naprawiony silniczek długo wytrzyma i nie ma sensu przepłacać (D3 nie ma systemu z Passata, gdzie chodzą za grosze), a najczęstszą ich usterką są po prostu pękające obudowy, przez co zbiera się syf, lub padający czujnik halla.
Podejrzewam xDonicx, że ktoś Ci po prostu spaprał robotę.
_________________
Black Cars Matters
 
 
xDonicx 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 185
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-09-27, 12:15   

Tak robota była spaprana i duzo takich specjalistów u nas w krauje ;) wiec wole kupić nowy niż regenerować stary
 
 
dms13 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 46
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 9
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 2016-09-27, 13:48   

Spoko

Nowy to nowy nie ulega wątpliwości, jednakże patrząc na cenę nowego a an regenerację różnica jest hmm, że tak powiem nie duża, a ogromna, dlatego szukając alternatywy można zregenerować, jak temat wróci to zakup oryginalnego nowego.
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-09-27, 14:54   

Ja dziś wysłałem do tech labsu bo też miałem bład silniczka :( jak ściągnąłem go to w środku syf był i wilgoć (obudowa pękła )
 
 
xDonicx 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 6HP19A
Zasilanie: ON
Imię: Ariel
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 185
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2016-09-28, 09:40   

Obudowa pęknięta to standard

A co do ceny nowego ja kupiłem za 750zł oryginalny regeneracja 350zł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.