Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Problem z pneumatyką  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-27, 21:26   

drago_o napisał/a:
a widzisz, opaść nie powinien. To nie zawory a masz gdzieś najprawdopodobniej nieszczelność. Powinien zrobić raz psssyt i koniec i stać tak do świąt ;)

Tak jak kolega pisze powyżej, nic ma nie opadać.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-28, 05:36   

nie wnikam zabardzo bo auto najwiecej to 1 dzien i to nie nawet <jezyk>

czy jakas nieszczelnosc jest <hmm> może i tak ale nie doskwierajaca mi zbytnio a raczej niezauwazalna jest jakis program w vagu do sprawdzenia tego???

bo powiem szczerze jezdze na auto i kompresor pracuje jak trzeba zadnych bledów niema

jak pod góre jadę to tam cos sie włączy ale wydaje mio sie ze opuszcza bardziej nizeli podnosi a z góry to jakby podnosił sie ale to tylko takie moje odczucie nigdy nie zwracałem uwagi na to ,a auto bardzo szybko podnosi sie i opuszcza na kompresorze

powiedzcie czy jest jakas opcja w vagu do sprawdzania zawiechy <amasz>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-07-28, 07:26   

Ale to może być sednem Twojego problemu. Jedna strona jest mocniej napompowana... zawiecha działa jakby parami. Para przednich i para tylnych amorów. Więc pompuje i pompuje aż ta strona z nieszczelnością się odpowiednio podniesie a ta druga w tym czasie może dostać za dużo powietrza. Wyeliminuj to w pierwszej kolejności a może się okazać, że więcej już nei będzie trzeba nic grzebać :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-28, 17:59   

a wydaje mi się że auto nie powinno prawidłowo własnie tak pracowac czyli air adaptive??

jak pompuje sie to równo idzie raz tył raz przód parami dokładnie i niema koslawca ze jedna strona nizej jest a druga wyzej <hmm>

moze coś na serwisie dłubali wtedy i dlatego siedziała na max?

nie odczuwam zadnych problemów z pneumatyka działa w trybie auto jak również w podniesieniu max opuszczeniu lub komforcie nie zadziałała mi ani razu kontrolka pomaranczowa ani zadna migajaca pomaranczowa czy zielona ze zawieszenie jest niesprawne lub nie gotowe do jazdy równiez na vagu niema odnotowanych zadnych błędów <hmm>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-28, 19:08   

dracus6662 napisał/a:
a wydaje mi się że auto nie powinno prawidłowo własnie tak pracowac czyli air adaptive??

jak pompuje sie to równo idzie raz tył raz przód parami dokładnie i niema koslawca ze jedna strona nizej jest a druga wyzej <hmm>

Trochę mylisz pojęcia.
Generalnie to każde koło jest regulowane oddzielnie, każde posiada oddzielny czujnik poziomu, każdy posiada oddzielny zawór pneumatyki.
Zawieszenie adaptacyjne polega właśnie na tym aby auto zawsze znajdowało się jak najbliżej pozycji poziomej ustalonej w sterowniku.
Jeżeli postawisz auto jednym kołem na krawężniku to sterownik podejmie próbę poziomowania i przy kole na krawężniku upuści ciśnienia, przy kole po przekątnej dopompuje a w dwóch pozostałych uzupełni bądź upuści tak aby zrealizować to zadanie.

Jeżeli zaś chodzi o zmianę ustawień zawieszenia na postoju, np. z pozycji "comfort" do "lift" to teoretycznie podnoszenie to działa parami kół czyli najpierw cały tył a później cały przód ale badanie poprawności osiągniętego poziomu i jego ewentualna korekta zawsze odbywa się oddzielnie dla każdego koła.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-07-28, 19:50   

co do adaptive to zwrocilem uwage podczas jazdy w DE nie w PL i stad takie odczucia bo u nas to autostrad prostych niema <onie>

i adaptive musi sie dopiero napracowac <jezyk>

no tak ale jezeli komp nic nie krzyczy to.. czy mam klopot z pneumatyka <hmm> nie dokucza mi zadna kontrolka auto z jazdy sportowej na lift oczywiscie mowie o postoju podnosi sie bardzo szybko wspominam tutaj o tych ustawieniach wlasnie ze wzgledu ze to skrajne polozenia zawieszenia

dodatkowo zjezdzajac z ostrej gory wzniesienia nie odczuwam ze auto nurkuje tak samo przy ostrym hamowaniu nie wiem czy tak powinno byc wedlug mnie zachowuje sie bardzo stabilnie mowie o autostradach
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-14, 21:52   

Moze ktos podpowie co dokladnie odpowiada za opuszczenie auta tzn za spuszczenie powietrza zeby auto siadlo np z lifta na comfort ? wymienilem dzis amortyzator przedni w firmie Limak na nowy, sprawdzilismy szczelnosc amortyzatorow i dzialanie kompresora,laduje do 15 bar.wrocilem do domu , zrobilem adaptacje,wszystko ok , 4 pozycje wysokosci aktywne,dalem na comfort,pompuje,na lift pompuje,daje comfort i nie chce zejsc nizej... strzalka w dol a auto stoi na lifcie.zdemontowalem elektrozawor przy kompresorze,podpialem pod aku i wciaga i wypuszcza trzpien,zdemontowalem tez rozdzielacz,sprawdzilem i wszystkie przewody zgadzaja sie z kolorami na rozdzielaczu.gdzie moze tkwic problem?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-15, 05:57   

Każdy amor ma w sobie zawór zwrotny. Rozdzielacz zaworów odpowiada tylko za pompowanie powietrza i działa w jedną stronę. Upust w układzie idzie zaworem w miechu amorka. Ale to powodowałoby nie opadanie jednego koła tylko. Może problem z elektryką?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-15, 06:22   

Elektryka tzn ? bledu zadnego nie pokazuje,pompuje a nie chce opuscic,przed wymiana miecha upuszczalo powietrze.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-15, 09:26   

Elektryka to znaczy kostki co idą do amorów. Może zawory w miechach nie dostają zasilania i nie otwierają, a auto nie opada? Tylko problem również powinien bardziej dotyczyć jednego amora niż wszystkich... Ewentualnie jest taka szansa, że jeden amor nie opada a z drugiej strony powstaje takie wrażenie jakby nie opadł bo jest za wysoko(u mnie tak miałem jak jedno koło z lifta nie chciało opaść a z drugiej strony opadało ale wyglądało jakby stał wysoko). Zobacz, które koło jest najwyżej i sprawdź w nim czy dostaje napięcie na otwarcie zaworu. Chyba, że żadne koło nie jest najwyżej to wtedy może coś z przekaźnikami, sterownikiem, instalacją? Problem jeżeli nie leży w tych trzech podanych wcześniej to na pewno w jednym z przednich kół. Bo jak tył jest niesprawny, to przód się poziomuje zawsze o jeden poziom w dół lub górę :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-15, 21:00   

Raz widziałem przypadek że zawiecha staneła na comforcie i ni uja-poszedł sterownik.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-15, 21:10   

a co to za wtyczka jest w przednim lewym kole która idzie gdzieś do amortyzatora,gdyż urwał mi się kabelek biało-brązowy i wywaliła kontrolka uszkodzonej zawiechy i błąd poziomowania świateł.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-15, 21:57   

Ma ktos moze schemat podlaczenia przewodow do rozdzielacza gdzie sa kolory ? ktory odpowiada za ktory amor itp . sa 4 amortyzatory a 6 przewodow...tak mysle..moze kiedys jak ktos kombinowal przy zawieszeniu zamienil 2 przewody .. jak odkrecalem to nie zwrocilem uwagi a teraz wkrecilem kolorami i nagle nie chce opuszczac.ladnie sie programuje czyli czujniki sa ok , podnosi sie a dalej nie opuszcza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.