Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 173 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6900
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-12-18, 13:38   

Mam to samo info od kierownika w TRW. Nie ma w sprzedaży tego i nikt raczej nie planuje sprzedawać.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
as131
[Usunięty]

Wysłany: 2016-12-18, 14:28   

No raczej zawsze tak powiedzą w TRW ,
jak próbowałem podpytać skąd biorą wszystkie nowe elementy silniczków ,
(a regenerują każdy rodzaj elektrycznych zacisków do każdego auta )

to powiedzieli że czujniki Halla idą aż z Canady a reszta z innego kontynentu ale skąd mówili że nie mogą powiedzieć :)

Ważne że mi wszystko w silniczkach i zaciskach zrobili jak z fabryki i wszystko śmiga tak cicho jak nigdy wcześniej.
 
 
Thomas1993 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 L D3
Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-01-10, 00:47   

Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1132
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-01-10, 20:50   

Thomas1993 napisał/a:
Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ?


Zapomniałem, ale masz numer może znajdziesz 4E0615137
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 196
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-05-15, 16:42   

Witam wszystkich.
Ja mam u siebie także (chyba jak u większości) problem z elektrycznym ręcznym.
Co jakiś czas pojawia się (bardzo sporadycznie) ikonka (P) z piorunami. czyli elektryczny ręczny umiera lub umarł. Do tego jeden z ręcznego dłużej się zaciąga od drugiego (co z resztą na przeglądzie było widać przy sprawdzaniu hamulca ręcznego). Na allegro są także te silniczki regenerowane z czujnikiem halla. No i pytanie, czy nie posiadając kompa mogę wymienić go sam?? W sumie to trzymają go tylko dwie śruby, ale czy do tego specyficznego auta obejdzie się bez podłączania do kompa czy jednak VCDS będzie potrzebny by działało to sprawnie.
Jeśli można bez kompa to jak tego dokonać by nie było problemów etc??
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 2185
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2019-05-15, 20:46   

denveco
Spokojnie sobie poradzisz z wymiana ale z błędami już nie.
Pamiętaj aby przed założeniem nowego silniczka dobrze oczyścić rowek na oring.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 196
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-05-16, 13:07   

Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 2185
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2019-05-16, 20:05   

denveco napisał/a:
Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie?


Błędy zapisane w sterowniki są komunikowane kontrolkami na zegarach.
Po wymianie silników jak pokasujesz wszystkie błędy i cała instalacja jest sprawna to nie powinno się nic świecić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |