Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
as131 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-18, 14:28
|
|
|
No raczej zawsze tak powiedzą w TRW ,
jak próbowałem podpytać skąd biorą wszystkie nowe elementy silniczków ,
(a regenerują każdy rodzaj elektrycznych zacisków do każdego auta )
to powiedzieli że czujniki Halla idą aż z Canady a reszta z innego kontynentu ale skąd mówili że nie mogą powiedzieć
Ważne że mi wszystko w silniczkach i zaciskach zrobili jak z fabryki i wszystko śmiga tak cicho jak nigdy wcześniej. |
|
|
|
|
|
|
|
Thomas1993
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 L D3
Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-01-10, 00:47
|
|
|
Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ? |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-01-10, 20:50
|
|
|
Thomas1993 napisał/a: | Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ? |
Zapomniałem, ale masz numer może znajdziesz 4E0615137 |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-05-15, 15:42
|
|
|
Witam wszystkich.
Ja mam u siebie także (chyba jak u większości) problem z elektrycznym ręcznym.
Co jakiś czas pojawia się (bardzo sporadycznie) ikonka (P) z piorunami. czyli elektryczny ręczny umiera lub umarł. Do tego jeden z ręcznego dłużej się zaciąga od drugiego (co z resztą na przeglądzie było widać przy sprawdzaniu hamulca ręcznego). Na allegro są także te silniczki regenerowane z czujnikiem halla. No i pytanie, czy nie posiadając kompa mogę wymienić go sam?? W sumie to trzymają go tylko dwie śruby, ale czy do tego specyficznego auta obejdzie się bez podłączania do kompa czy jednak VCDS będzie potrzebny by działało to sprawnie.
Jeśli można bez kompa to jak tego dokonać by nie było problemów etc?? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2019-05-15, 19:46
|
|
|
denveco
Spokojnie sobie poradzisz z wymiana ale z błędami już nie.
Pamiętaj aby przed założeniem nowego silniczka dobrze oczyścić rowek na oring. |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-05-16, 12:07
|
|
|
Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie? |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2019-05-16, 19:05
|
|
|
denveco napisał/a: | Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie? |
Błędy zapisane w sterowniki są komunikowane kontrolkami na zegarach.
Po wymianie silników jak pokasujesz wszystkie błędy i cała instalacja jest sprawna to nie powinno się nic świecić. |
|
|
|
|
|
|
|
|