Autor |
Wiadomość |
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-18, 22:02 [D3 02 4.0TDI
] Błędy do oceny
|
|
|
Takie bledy mi wskazuje komputer :
17865
01583
01577
18308
mam problemy z turbina od 1800 nie laduje poprawnie i kopci dopiero po przekroczeniu 2000tys obrotow idzie idealnie.. czy blad 1 moze miec cos z tym wspolnego? |
|
|
|
|
|
|
|
Tomcio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 113 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-03-19, 19:00
|
|
|
Według tabeli błędów VAG:
18308 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody, zwarcie.
17865 - Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
01577 - Wyłączony z powodu nadmiernej temperatury
01583 - Rozpoznano przeciek w systemie |
_________________ 😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍 |
|
|
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-19, 19:42
|
|
|
cos wiecej na temat tych bledow co one moga oznaczac? za co sie zbarac.. |
|
|
|
|
Tomcio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 113 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-03-19, 19:49
|
|
|
Sorki kolego ale też nie za bardzo w tym siedzę. Miałem akurat opis wszystkich błędów i je przepisałem.
A na czym robiłeś skan? |
_________________ 😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍 |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-03-19, 20:30
|
|
|
Bartekd3 napisał/a: | cos wiecej na temat tych bledow co one moga oznaczac? za co sie zbarac.. |
W pierwszej kolejności za wymianę czujnika, sprawdzenie i naprawa wentylatora - szkoda auta.
Nie świeci się kontrolka od zawieszenia? bo chyba jest nieszczelność . |
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-21, 18:16
|
|
|
Mozesz mi powiedziec gdzie ten czujnik sie znajduje dokladnie?? |
|
|
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-22, 01:24
|
|
|
Czujnik temperatury pokazuje blad w lewej strony ( kierowca ) a auto kopci z prawej rury ( pasazer ) nie mam juz sil do tego auta.. rozebralem wszystko i dalej nic.. czy uszkodzony czujnik 265 ( kierowca ) moze miec cos wspolnego z brakiem mocy do 2 tys i kopceniem na czarno z prawej rury ?? ( pasazer ) |
|
|
|
|
Tomcio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 113 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-03-22, 09:10
|
|
|
a od czego ten czujnik 265 jest,bo z tego co wiem to czujnik 265 jest oznaczany również jako czujnik prędkości obrotowej koła ale to jest związane z ABS |
_________________ 😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍 |
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2014-03-22, 13:02
|
|
|
twoje problemy mogą świadczyć o uszkodzonym przepływomierzu. Masz je dwa musisz wykonać logi dynamiczne pracy przepływek i synchronizacji bi-turbo. może być problem z wysterowaniem doładowania na stronie. czujnik EGT gry wykaże zbyt wysoką temp. wyłączy turbine i zmieni dawke paliwową by zapobiec uszkodzeniu turbin. może masz uszkodzoną instalacje od szkody (gdzieś czytałem że miałeś kolizje i problemy powstały po naprawie albo sie pomyliłem i źle powiązałem fakty).
tak czy inaczej logi zrób bo trzeba zobaczyć co sie dzieje z powietrzem w twoim dolocie.
na dester w sterowniku slave masz korekte dawkowania wtryskiwaczy, zobacz jakie masz tam parametry - log statyczny silnik w temp. pracy |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-22, 18:50
|
|
|
Niestety przeyplywomierz zmienialem.. i nic w pt odstawiam do mechanika bo nie mam juz sil z tym autem |
|
|
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-23, 09:12
|
|
|
zauwaazylem ze w czasie jazdy mroga mi czesto kontrolka z swiec zarowych czy to moze miec so wspolnego z tym? |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2014-03-23, 10:53
|
|
|
Tak. Kontrolka świec w tym silniku nie pokazuje stanu sprawności świec a usterkę jednostki napędowej ale zrob logi o których pisalem i wymień uszkodzony egt sensor |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartekd3
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 44 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-29, 18:44
|
|
|
jest mozliwosc zeby byl uszkodzony nastawnik turbiny? jezeli nie ma zadnych bledow pod kompem? |
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2014-03-29, 21:47
|
|
|
Wysteruj go i zobacz jak pracuje, ale przeladowywal by i wchodzil w awaryjny. Predzej obstawil bym poprzycierane kierownice zmiennej geometrii. Z jakim oprogramowaniem pracujesz? Trzeba wykonać nastawy podstawowe ukl. Doladowania, a odrazu wyjdą niedomagania podzespołów |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2014-03-29, 21:52
|
|
|
Pisalem wyżej bys zrobil logi dynamiczne doladowania i przeplywek. Będzie widać kiedy ktora turbina startuje pomimo wysterowania. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|