Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Wymiana klocków tył  
Autor Wiadomość
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2016-04-06, 20:19   [D3 05 4.2MPI ] Wymiana klocków tył

Witam.
Muszę wymienić klocki z tyłu i czy tym Skanem dam radę http://allegro.pl/profesj...4960023851.html Dodam, że w instrukcji jest to opisane,ale potrzebuję waszej opinii albo czy ktoś z kolegów tego używał w tym celu.
I tak dla pewności:
1) Czy skaner musi być (w trakcie wymiany klocków) cały czas podłączony do gniazda OBD2.
2) Jeśli tłoczki nie cofną się automatycznie do końca,robiąc to mechanicznie czy trzeba wykręcić silniczek.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 02:06   

1 skaner musi byc podlaczony do otwarcia zacisku

po otwarciu mozna wylaczyc zaplon

2 jezeli tloczki sie nie cofna do konca to bardzo prawdopodobne ze sa zasyfiale /zasniedziale

wtedy pojawia sie klopot bo:

moga byc zasyfiale tloczki zacisku albo uszkodzony silniczek

jezeli silniczek sprawny a zaciski nie otworza sie do konca to nie wrzucisz nowych klockow wiadomo ale zeby zacisk odkrecic

musisz zdemontowac silniczek zacisku

do cofniecia tloczka sluzy torx w schowku gdzie trojkat

klopot polega na tym że :

jezeli otworzysz recznie rozruszasz zacisk i nie bedzie ciekl ...

to musisz na podlaczonym silniczku do auta wywolac jeszcze raz otwarcie silniczka inaczej nie zakrecisz go do obudowy albo inaczej upierniczysz uszy <nie>

nie zapomnij o wlczeniu trybu podnosnika przed zaczeciem pracy /podniesieniaauta/ zdjecia kola

bo sobie balaganu narobisz
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-14, 05:37   

Jest prostsza opcja. Można wyjąć tłoczek i wkręcić nakrętkę a później nałożyć tłoczek i odpowietrzyć zacisk, dolać płynu :)

U mnie z jednej strony się nie cofał całkiem i tak zrobiłem. Co prawda przypadkowo bo zamknąłem zdjęty z tarczy zacisk :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 07:28   

no własnie ostrzegłem bo szczerze trochę sie martwilem bo zaciski stare mialy klopot tzn 1 sztuka nie otwierala sie do konca ..

ani przy wymianie ani pprzy trybie serwisowym ale klocki byly sienkie to wyjałem ,zacisk zdemontowalem

zalozylem drugi i okazalo sie ze nie byl do konca otwarty i kurde byly cyrki ale udalo sie ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2016-04-15, 10:11   

Super :]
Dzięki za info.
 
 
TomekD 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-23, 17:37   

Panowie a jak sprawdzić rodzaj zacisków ? Na rynku do mojego modelu występują dwa rozmiary klocków do systemu LUKAS / TRW i ATE ....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-23, 20:00   

W D3 z tyłu masz jedne i te same klocki(A8 - tarcza 280mm, S8/W12- tarcza 310mm). Poza ceramiką chyba :)

Uderza śmiało do kolegi michalwruszak i on wszystko i w dobrej cenie Ci dobierze :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-05-24, 04:55   

tak jak drago napisał do 8mek poza S8 oraz W12 były te mniejsze heble ... wyjatek jest jezeli ktoś modził na własną łapkę wtedy moze okazać sie że masz te wieksze w zwyklej A8 <hihiwiesz>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-24, 05:04   

dracus6662 napisał/a:
tak jak drago napisał do 8mek poza S8 oraz W12 były te mniejsze heble

Doprecyzowując:

A8 - tarcza 280mm, małe jarzmo
S8/W12 - tarcza 310mm, duże jarzmo

A8/S8/W12 - ten sam zacisk, te same klocki
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-24, 06:07   

Lekka poprawka

A8 3.0tdi - 280mm
A8 4.0tdi 4.2ben - 310mm
S8/W12 - 335mm
Ceramika Tył - 356mm
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-24, 06:31   

Czyli miałem rację chociaż w tym, że kierowałem kolegę do Ciebie :P

Musze zmierzyć tył bo myślałem, że sam mam 280mm. A tu wychodziłoby, że 310mm a wygląda na taką pipidówkę jak porównywałem z tym co założone miał FOSS.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-24, 07:32   

Karol u Ciebie jest 310mm , przy dużym kole taka tarcza nie wygląda na dużą :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.