Wiem, że temat był wielokrotnie poruszany, przeczytałem już multum stron i odpowiedzi na temat rozrządu w 4,2 MPI. Niestety większość tematów to luźna dyskusja na dziesiątki stron a konkrety trafiają się w jednym poście na 5 stron. W związku z powyższym pytanie (i proszę o czysto techniczne odpowiedzi):
Chcę wymienić cały rozrząd. Co warto przy takiej robocie zrobić jeszcze? Z rzeczy które wyłapałem w różnych tematach na forum to:
- łańcuszki głowic
- napinacze /fazatory
- zaworki pod kolektorem (2? dobrze pamiętam?) - one są pod tą pokrywką pod kolektorem dolotowym?
- hydraulika zaworów 40szt
- łańcuszek i napinacz pompy oleju
Coś jeszcze ma związek z ciśnieniem oleju w silniku i na głowicach? Pompa ma jakiś zewnętrzny zawór nadmiarowo-ciśnieniowy, jeśli tak to ruszał to ktoś ?
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum