Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2TDI ] Konkretne pytanie odnosnie opadania przodu  
Autor Wiadomość
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-06-02, 18:04   [D3 05 4.2TDI ] Konkretne pytanie odnosnie opadania przodu

Witam. Szukalem na forum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na moj problem , wiec załozylem nowy temat. A wiec do rzeczy. Czy uszkodzony sterownik i jednoczesnie umierający kompresor mogą powodowac opadnie przodu po zgaszeniu silnika? Dodam tylko ze lewy opada troche ale prawy siada na ziemi. Panowie pytam bo mam reakcje łancuchową z tym moim zawieszeniem leci wszystko po koleji. Wyzej wymienione czesci juz do mnie jadą tylko podpowiedzcie czy jeszcze czemus powinienem sie przyjzec blizej? Z gory dzieki za podpowiedzi. A i jeszcze jedno układ jest szczelny. Pozdrawiam
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 657
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-06-02, 19:29   

szczelność jej brak <bezradny>
_________________
_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Kodowanie online_+48605203589
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4483
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-06-02, 20:52   Re: Konkretne pytanie odnosnie opadania przodu

Kristof napisał/a:
A i jeszcze jedno układ jest szczelny.

Jak widać nie jest. Kompresor jak wymieniasz będzie obciążony i skrócisz jego żywotność jak ciągle będzie dobijał (pewnikiem posypią się błędy przegrzania), dlatego najpierw znajdź nieszczelność w układzie (chyba, że na myśli masz układ a puszcza przy kompresorze).
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters
 
 
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-06-14, 14:38   

No i faktycznie mieliscie racje. Kompresor slusznie wymieniony bo jak sie okazalo poprzedni umarł wlasnie z powodu ciaglej pracy. Błedy o przegrzaniu oczywiscie były. Tylko niepotrzebnie ten sterownik wymienilem ale bede mial na zapas w razie czego. Jednak woda z mydłem potrafi trafnie wytypowac winnego. Dziekuje panowie za podpowiedzi.

[ Dodano: 2020-06-22, 18:02 ]
Witam ponownie. Chyba zbyt wczesnie sie ucieszylem. A wiec tak. Układ juz teraz czszelny na 100% weszły kolumny na przod po regeneracji i po wymianie laleczka( tak w skrucie) bylo wszystko git zrobilem jakies 200 km. I nagle dwie kontroleczki na desce i dupcia siedzi( dobrze ze pod samym domem) vcds pokazał ze wykryto nieszczelnosc i temperatura kompresora wiadomo. No wiec bylem pewien ze uklad sprawdzsłem wiec ewentualnie tylne miechy zostały. Mmi nie pomogło w podniesieniu wiec odkrecilem przewód cisnieniowy z kompresora odpalilem auto mmi podniesz i heja sprezarka tył wstał pdzod tez. I teraz najciekawsze. Sprawdzilem co moglem. I zostawilem auto na godzine. Po tym czasie nie opadło ani milimetr. No wiec dokrecilem przewod do kompresora odpalilem i mmi comfort po chwili jedna kontrolka zółta i dupcia w dole. Vcds powiedział ze przekroczone wartosci no wiadomo. I teraz wisienka na torcie. Napompowalem go znowu sprezarką i tak zostawiłem na noc. Rano wsiadlem pojechalem do pracy i po drodze zólta kontrolka przod opadł nie całkiem ale jednak a tył wrucil do wersji comfort(mierzylem) znaczy do tego co miał przet tym cyrkiem. Nie zjedzcie mnie zaraz ze duzo pisze bo duzo tez czytam tu ale rece mi juz opadły. Jesli ktos moze niech doradzi tu lub priv. Bede baardzo wdzieczny. Pozdrawiam
 
 
marekp750 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 71 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 932
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2020-06-22, 21:33   

Wykonaj test szczelności zbiornika powietrza (bufora). VCDS - test elementów wykonawczych.
_________________
Marek
tel. 571 240 898
 
 
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-06-22, 22:05   

Ok. Dzieki. Ale niewiem czy to wazne ale te jaj dzieją sie tylko w momecie jak wcisne w mmi cokolwiek oprucz podniesienia teraz nie opadła bo nic nie dotykalem. Ale zobaczymy ten zbiornik jeszcze raz dzieki

[ Dodano: 2020-06-29, 19:20 ]
Ale tu cisza na tym forum. Temat mozna zamknąć. Dzieki za jedną odpowiedż ale to nie byl bufor. Ale.dzieki za checi marekp 750. Pozdrawiam
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 177 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6423
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-07-09, 11:01   

Szczelność akumulatora ciśnienia sprawdź a jak spoko to kolejno czujniki trzeba diagnozować bo możliwe, że coś chrzanią. Po wymianie sterownika adaptacja była robiona?
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-07-09, 13:11   

Witaj drago o. Po pierwsze to nie robilem tego testu bo nie moglem tego znalesc gdzie to jest.
Po drugie to problem lezał gdzie indziej. A mianowicie okazalo sie ze zostalem zrobiony klasycznie w ch.... z tym kompresorem po regeneracji. To on byl winny ale nie bralem tego pod uwage. Cale szczescie nie odeslalem starego i tak udało mi sie z dwuch zrobic jeden plus jedną mała modyfikacje z zaworkiem tym na sprezynce i wynik koncowy to 14-15 barów czyli tragedii nie ma. Wszystko wrucilo do normy poki co.
A po trzecie to nie robilem adaptacji bo do tej pory zgłębiałem zagadanienia bardziej mechaniczne tego zawieszenia. Teraz jeszcze troche polatam poobserwuje i wtedy zaczne pchac łapy w adaptacje. Nawet jak cos pojdzie nie tak to mam drugi sterownik na podmianke.
Pozdrawiam.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 177 razy
Wiek: 30
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6423
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-07-09, 13:32   

Kompresory po regeneracji to śliski temat odkąd 95% części leci z aliexpress... Po wymianie sterownika obowiązkowo powinna być wykonana adaptacja zawieszenia.
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kristof 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2020
Posty: 8
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2020-07-09, 13:59   

Tak masz napewno racje aczkolwiek w moim przypadku wygladalo to tak ze po rozebraniu dwuch kompresorów i ogledzinach wzrokowych okazalo sie ze moj stary niby zuzyty wyglada w srodku no super. Zadnhch rys na gładzi pierscionek gladziutki bez zadnych ubytków itp. Natomiast ten " zregenerowany" ma porysowany cylinder a na pierscieniu widoczne sa jakby takie wżery ubytki i dodatkowo były ślady srebrnej farby. Czyli poprostu ktos ladnie trupa odmalował i puscil jako regenerowany.
A co do adaptacji rowniez masz napewno racje tylko ja bardzo duzo ostatnio walczylem z tym zawieszeniem i jak juz w koncu zaczeło to normalnie dzialac to juz odpuscilem na chwile te adaptacje. Wiesz problemem w moim przypadku bylo to ze dopuki nie kupilem vcdsa to wszelkie moje diagnozy i naprawy byly robione na podstawie glównie forum i dlatego pewnie kilka rzeczy wiemienilem niepotrzebnie jak naprzyklad kompresor czy sterownik. No ale coz nauka kosztuje.
Jeszcze doczytam o tych adaptacjach dokladnie i sie wezme napewno.

[ Dodano: 2020-07-09, 21:38 ]
Kolego drago o. Vcds wypluł na tescie bufora 10.09 czyjnik cisnienia pokazuje tyle samo w układzie. Moglbys sie odniesc do tego?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |