Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 Pomógł: 33 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-02-24, 20:42
Słabo sprecyzowałeś pytanie, ale jeśli chodzi ci o pneumatykę to zawór spustowy jest w kompresorze tak więc jak trzeba upuścić to właśnie rozdzielacz przełącza na kompresor żeby powietrze uleciało przez zawór spustowy w kompresorze
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-24, 23:14
Tak, w pompie jest zawór upustowy.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: robert
Jeżdzę: d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Kwi 2016 Posty: 3 Skąd: uk
Wysłany: 2020-02-27, 12:11
Dzieki za odp. Mam problem z opadajacym przednim zawieszeniem okolo 2 cm na dobe.po 3 - 4 dniach przeswit miedzy kolem a blotnikiem jest okolo 1 cm .Po odpaleniu silnika w okolo 10 sec przod sie podnosi do normalnej wysokosci. W trakcie 20 min przejazdzki kompresor chodzi przez okolo 3 - 4 min. troche dlugo moim zdaniem. Na kompie wywala G291 to oznacza cos konkretnego czy tylko ze jest gdzies ubytek powietrza? Jakies pomysly o co chodzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum