|
Autor |
Wiadomość |
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2015-07-19, 10:56 [D3 05 4.2TDI
] stukanie w zawieszeniu, koszty zawieszenia
|
|
|
Witam
Zakupiłem nie dawno owe auto i wydaje mi się ze coś stuka. Bylem na przeglądzie i nic nie wykryto na trzepakach.
Są jakieś inne metody sprawdzenia stanu zawieszenia ... tych ukrytych luzów?
Orientacyjne koszty np. zawieszenia przedniego i tył osobno możecie podać, bo w sklepach nie ma jak do np. C5 ze komplet wahacz się kupuje ... akurat do a8 ni znalazłem albo źle szukałem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-07-19, 11:03
|
|
|
Wahacze najskuteczniej sprawdza się łyżką , na trzepach nie wyłapie się luzu .
Wahacze przednie to koszt miedzy 2000-4000zl w zależności od firmy . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-07-19, 11:36
|
|
|
Sprawdzał to od niechcenia i nic nie wyszło. Nic dziwnego bo niektórzy diagnosci to jak nie pokażesz palcem to nie zobaczy. |
|
|
|
|
pawelec
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 98 Skąd: München/Geretsried/Łódź
|
Wysłany: 2015-07-19, 19:14
|
|
|
O to chodzi ze łyżki ani innych narzędzi nie użył tylko latarkę gdybym miał możliwość to bym sam se sprawdził. ... dopiero czas podczas urlopu będę miał trochę czasu
Czyli koszt tak jak się domyslalem. ...
A teraz.... trudna wymiana tego jest? Trzeba jakiś specjalistycznych narzędzi? |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-07-19, 19:57
|
|
|
Nie zawsze to musi być luz.. u mnie stukało/trzeszczało coraz gorzej, na stacji diagnostycznej nic nie mogli znaleźć, znaczy sugerowali że to łożysko. Miałem już je wymieniać, ale pojechałem na inną stację diagnostyczna i diagnoza końcówka wahacza, ale nie ma luzu tylko pewnie w niej brak smaru. Wahacz niedawno wymieniany (firmy jednej z najbardziej polecanych), nie bardzo w to mi się chciało wierzyć, ale zgodnie z radą auto na podnośnik, olej w strzykawkę i za pomocą igły wstrzyknięcie w główkę "banana" i spokój, cisza, luzów żadnych itp (już parę miesięcy).
Zatem zanim u siebie zaczniesz wymieniać i pakować się w koszty warto sprawdzać. Z drugiej strony jak wymienisz całe zawieszenie pewnie przyczynę wyeliminujesz, ale u mnie problem okazał sie z wahaczem który był ostatnio wymieniony, a nie jeden z tych których jeszcze nie wymieniałem od kąd mam to auto (ponad 5 lat) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |