Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 W12 ] Długo sie nagrzewa  
Autor Wiadomość
B@rt 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 33
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 2013-01-25, 16:40   

Mały update:

Auto dzis odebralem z AUTOSERWIS RS (bardzo polecam chlopakow, robie u nich juz moje 3 Audi i zawsze jestem zadowolony - znaja sie na rzeczy).

Zgodnie z tym co podejrzewaliśmy walniety okazal sie byc termostat a raczej "zespol termostatu" tj. obudowa z czujnikiem i samym termostatem. Po dokladnych ogledzinach okazalo sie, iz trzpien posiada juz rysy ktore powodowaly jego przycinanie - pozostawanie w pozycji polotwartej czego wynikiem bylo niedogrzewanie silnika.
Niestety sam termostat nie wystepuje w katalogu Audi jako pojedyncza część a element ww. zespolu :mrgreen: (czytaj: trzeba kupic kawal zelastwa ktore jest sprawne i zawiera w sobie termostat :shock: ). Sama operacja wyciagniecia ustrojstwa generuje dodatkowe koszty w postaci zakupu nowych uszczelek 2x350 PLN sic! :shock:. Cena nowego "zespolu" tez jest malo zachecajaca 1500 PLN :D

Generalnie calkowity koszt wymiany termostatu w moim wypadku zamknal sie w kwocie 2845 PLN

Teraz niunia grzeje sie w moment. Przy okazji wymienilem wszystkie swieczki.

Dziekuje, dobranoc ;-)
_________________
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T

Jest: A8 D3 6,0 W12 :D
GSX-R 600 K4
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-01-25, 17:37   

No i po problemie , koszty troche wysokie jak za sam termostat. :shock:

Życze bezproblemowej jazdy .
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-25, 18:08   

B@rt napisał/a:
Generalnie calkowity koszt wymiany termostatu w moim wypadku zamknal sie w kwocie 2845 PLN


Wycięte z kontekstu ale weź tu powiedz zwykłemu zjadaczowi chleba, że wymieniłeś termostat za prawie 3tys zł skoro on w kadecie za 20zł wymieni.

Ten "zespół" to po dużym rabacie kosztuje 1500zł? Nie dało się podpasywać innego termostatu czy jest on aż tak nietypowy?
_________________
 
 
B@rt 
Użytkownik



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 33
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 2013-01-30, 20:33   

operacja wyglada mniej wiecej tak http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2993477
_________________
Było: A4 B5 2,4 V6
Vectra 2,5 V6
A6 C5 2,7T

Jest: A8 D3 6,0 W12 :D
GSX-R 600 K4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-30, 20:51   

I jednak nie trzeba wyciągac silnika do każdej operacji :) Prostsze to niz sciąganie rozrządu :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-30, 21:47   

robili to w białych rękawiczkach :-D stąd ta cena
a że gość ma vv12 to go stać co nie :-P
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-30, 21:49   

Apophis napisał/a:
Prostsze to niz sciąganie rozrządu :)
- w naszych też da się bez :-P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-30, 22:15   

pepi napisał/a:
- w naszych też da się bez :-P
W naszych tak ale nie w każdej :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-01-31, 21:58   

a czemu ?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-01-31, 22:16   

pepi napisał/a:
a czemu ?


Jeśli chodzi Ci o wymianę termostatu bez ściągania rozrządu to niestety nie da się tego zrobić w poliftowym 3.7/4.2. Jest tam aluminiowa rurka która idzie pod paskiem, a trzeba ją odkręcić aby się dostać do termostatu. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2013-02-01, 11:57   

Simone331 napisał/a:
pepi napisał/a:
a czemu ?


Jeśli chodzi Ci o wymianę termostatu bez ściągania rozrządu to niestety nie da się tego zrobić w poliftowym 3.7/4.2. Jest tam aluminiowa rurka która idzie pod paskiem, a trzeba ją odkręcić aby się dostać do termostatu. ;)


da się zrobić, w mojej 4.2 FL motor AQF na moich oczach kolega wymienił termostat, bez ściągania rozrządu. Trochę gimnastyki i o ile pamiętam rozrząd chyba musi się ustawić, żeby pasek był luźny.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-01, 16:30   

artekk napisał/a:
da się zrobić, w mojej 4.2 FL motor AQF na moich oczach kolega wymienił termostat, bez ściągania rozrządu. Trochę gimnastyki i o ile pamiętam rozrząd chyba musi się ustawić, żeby pasek był luźny.


Wiem kolego o tym ale mi sie jednak nie udał taki zabieg i trzebabyło pasek ściągać. Ostatnio ktoś tu opisywał, że wystarczy trochę pasek na kółku przesunąć. Nie mam jeszcze tej metody potwierdzonej, ale jak będzie okazja to się sam o tym napewno przekonam. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-22, 03:23   

123
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-03-22, 07:41   

To do D2 W12 termostacik 2400 zł.
W zeszłym roku musiałem wymienić w D2.



Trochę się różnią D2 vs D3 ale globalnie funkcjonują tak samo.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-22, 23:05   

123
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.