Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-05-25, 08:24
|
|
|
a jaki byłby wystarczający interfejs do mojej nowej A8 D3, teraz mam od starej poczciwej D2 interfejs i program vagcom 311 ale podłączyłem do D3 i chyba wszystkich opcji tym interfejsem nie ogarnę. Dajcie jakieś propozycje. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-05-26, 20:10
|
|
|
riki76 napisał/a: | a coś konkretniej z allegro |
kupuj ten co kolega PANTON proponuje,mam taki i wszystko mi chodzi bez problemu.
Dla własnych potrzeb idealny. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
TomekD
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-26, 20:59
|
|
|
Ani jeden ani drugi. One działają zgodnie z protokołem OBD II, natomiast w D3 masz magistralę CAN i tego szukaj. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
TomekD
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:03
|
|
|
ale oba wymienione obsługują CAN |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:07
|
|
|
TomekD napisał/a: | ale oba wymienione obsługują CAN |
Faktycznie, przepraszam najmocniej, wyświetlił mi się początek :TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG+OBD2 2w1 COFANIE ZACISKOW" - jeśli jest obsługa CAN to ok, będzie działać. Do prywatnej zabawy w diagnozę auta w zupełności wystarczą. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
TomekD
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:18
|
|
|
Obecnie nie mam laptopa - tylko stacjonarny i tablet węc chyba nie kabel. Szukam skanera po zakupie którego nie będę sobie pluł w brodę. Do diagnozowania mam też tourana z 2004.
Zastanawiam sie nad tym tańszym i mniejszym skanerem który zdaje się ma te same możliwości. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:23
|
|
|
Laptop czasami daje większe możliwości, bo można zrobić zrzut ekrany, danych, coś podegrać itp. Natomiast taki przenośny interfejs jest o tyle dobrym rozwiązaniem, że możesz go wrzucić do schowka i praktycznie w każdej chwili podłączyć się do auta. Może nie zawsze w celach naprawczych, ale czasem zechcesz podpatrzeć sobie np. jakieś parametry w czasie jazdy itp. Na pewno przyda się do serwisowania innych aut, bo oba mają spora listę. Jak kumpel poprosi, to przecież nie odmówisz. Kwestia kasy, bo oba są dobre, a droższy ma chyba czytelniejszy wyświetlacz. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:28
|
|
|
Panowie temat ryżem jedzie z daleka co do kabla ... :p o chinolach już było klepane
co do ciebie Tomek to tylko skaner ratuje albo komp w garażu
wyprzedzając pytanie nie ma przedłuzaczy do kabli ross tech
skaner bierz droższy , nie kupujesz na raz i zapewne szybko się zwróci :p |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-05-26, 21:50
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Panowie temat ryżem jedzie z daleka co do kabla ... :p o chinolach już było klepane |
Wolny wybór każdego człowieka, ja jednak namawiam na polski wyrób. Osobiście miałem wątpliwości co do pewnych pomiarów, więc napisałem do producenta prośbę o interpretację wyników pomiarów i uzyskałem wyczerpującą odpowiedź. A kiedy pojawiły się win 7 i musiałem przejść z win xp okazało się, że mój klucz sprzętowy nie działa - producent bez żadnych dodatkowych opłat przesłał mi drugi klucz właśnie pod wersję win 7.
dracus6662 napisał/a: | (...)co do ciebie Tomek to tylko skaner ratuje albo komp w garażu |
Skoro koledzy się znają, to wiadomo, porada dokładniejsza. Ja z czasem zauważyłem, że i na kompie fajnie mieć i czasem w schowku by się przydał. Ot, apetyt rośnie...
dracus6662 napisał/a: | (...)skaner bierz droższy , nie kupujesz na raz i zapewne szybko się zwróci :p |
To na pewno. Sprawdź tylko, ile kosztuje jedno podłączenie w ASO (w białym kiedyś dla A8/Q7 było to 250 PLN). |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-05-27, 10:59
|
|
|
no to w sumie 2 auta ma do podłączenia czyli 500pln czyli brać droższy...
w schowku to niemam miejsca moja tam cały salon kosmetyczny wozi :p
a jezeli lece w dłuugą trasę to i tak laptka biorę ze sobą ...
z tym że co on mi da jezeli coś padnie na trasie to i tak nic nie poradze
wtedy tel i AC działa a ja albo auto drugie albo hotel dostaje bo to nie fiat 126p gdzie klucz 13 i srubokręt czy rajstopka ukochanej mogły zdziałać cuda na drodze
skaner fajny bajerek ale więcej zrobisż na kablu i laptku zreszta sam wiesz :p |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|