Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-08, 22:31
ryspih napisał/a:
[ Dodano: 2017-02-22, 12:08 ]
jeden gość proponował mi takie wyjście , ale koszt pow 8000pln
_________________
ale taki zestawik hamuje a nie zwalnia..(zaciski od Prosiaka Panamery Turbo)..... i Adam z AM Brakes ma pojęcie więc można śmiało wchodzić w takie rozwiązanie
a koszt w stosunku do zestawu gotowego z pułki to i tak 1/3 lub 1/4 ceny (np. Alcona lub MTMa który używa zacisku Brembo 6-tłoczkowego ==> http://www.mtm-online.de/...T=m-1s8bre405vk )
[ Dodano: 2017-04-08, 23:41 ]
bakutyl napisał/a:
Tarcze i klocki wymienione na ATE - pierwszy monataż. Heble oryginalne.
Jutro wymienię płyn i zobaczymy czy bedzie lepiej. Czy seryjne heble są takie slabe ?
Pozdrawiam
wymiana płynu podobnie jak wsadzenie przewodów w oplocie nic nie dadzą przy serii z 4.2, która jest po prostu słaba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum