Autor |
Wiadomość |
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-08-17, 09:20 [D3 05 W12
] wymiana pompy ukł kier i maglownicy
|
|
|
Witam.
Mam pytanie. Ile może kosztować wymiana pompy układu kierowniczego i maglownicy w D3 W12? Chodzi mi o samą robociznę. Rząd wielkości od-do.
Pozdrawiam
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-17, 22:16 Re: wymiana pompy ukł kier i maglownicy
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | Ile może kosztować wymiana pompy układu kierowniczego i maglownicy w D3 W12? Chodzi mi o samą robociznę. Rząd wielkości od-do. |
ożżżżżższszszsz... masz coś takiego do zrobienia :shock:
Ja od czasu do czasu sobie lub innym dłubię różne rzeczy ale tego to bym raczej nie chciał robić... na moje oko kłania się wymont/zamont silnika więc roboty co nie miara :-? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-08-18, 00:11
|
|
|
A ja mam problem ze znalezieniem zbiorniczka układu wspomagania kierownicy :-| |
_________________ CCCO Herr der Ringe |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-08-18, 05:51
|
|
|
Demontaż silnika raczej pewny tak jak w d2 .Chora robota kumpel miał problem z maglownicą to zaraz autko sprzedał. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 237 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2011-08-18, 07:24
|
|
|
w d2 nie trzeba wyjmowac silnika skad takie informacje tylko trzeba troche cierpliwosci i malutkie raczki |
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-08-18, 09:40
|
|
|
No właśnie. Jeden warsztat i to dobry, wycofał się po kilku godzinach. Czekam na powrót z urlopu chłopaka od dealera. Zresztą on ją serwisował u poprzedniego właściciela. Najfajniejsze jest to, że sprawdzałem ją przed kupnem (serwis Połczyńska/Lazurowa!) i o maglu nie było mowy. Wszystko szczelne i sztywne. Mam nawet wydruk z podpisem.
U mnie zbiornik wyrównawczy układu wspomagania jest pod filtrem powietrza (pomiędzy reflektorem po stronie kierowcy, a chłodnicą). Trzeba zdemontować osłonę filtra powietrza i jest pod nim jest mały czarny korek. To właśnie zbiornik wyrównawczy płynu układu wspomagania. Ja zalałem Castrolem.
Tydzień bez seksu na kołach.
Właśnie, a koszty robocizny? Coś umiecie oszacować? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
EVAN
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 118 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 2011-08-18, 12:08
|
|
|
Koszt wyciągnięcia i włożenia silnika to ok 1000zł. |
|
|
|
|
Rafelek
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 04 Cze 2009 Posty: 96 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-08-18, 12:14
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | U mnie zbiornik wyrównawczy układu wspomagania jest pod filtrem powietrza (pomiędzy reflektorem po stronie kierowcy, a chłodnicą). Trzeba zdemontować osłonę filtra powietrza i jest pod nim jest mały czarny korek. To właśnie zbiornik wyrównawczy płynu układu wspomagania. |
Niemcy w tym przypadku się nie popisali. Kto umieszcza zbiorniczek w takim miejscu. :shock: Sergiusz dzięki za pomoc ;-)
Chciałem kliknąć pomógł ale zniknęła mi opcja z menu i nie wie co jest? |
_________________ CCCO Herr der Ringe |
Ostatnio zmieniony przez Rafelek 2011-08-18, 12:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Maki
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 13 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-08-18, 12:16
|
|
|
EVAN napisał/a: | Koszt wyciągnięcia i włożenia silnika to ok 1000zł. |
Plus pewnie zabawa przy maglownicy i pompie następne 1000zł. Obawiam się że poniżej tego nikt tego nie zrobi, tym bardziej że masz duuuuży silnik :-)
Ja kiedyś dzwoniłem do Wesołej to przy D2 za wyjęcie magla/regenerację/włożenie krzyknęli mi coś ok. 1700 zł. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-18, 14:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | kłania się wymont/zamont silnika |
też tak napisałem wczoraj ale mnie moderator wykasował :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-08-18, 14:34
|
|
|
No wiesz, kochanki zawsze są drogie.
Szacuje cały koszt: robocizna, części, płyny na ok 3700 zł.
O pomocy będę pamiętał, dzięki.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-19, 06:19
|
|
|
Rafelek napisał/a: | Chciałem kliknąć pomógł ale zniknęła mi opcja z menu i nie wie co jest? |
Oj Rafał, stary wyjadacz a nie pamiętasz... opcja "pomógł" pojawia się tylko założycielowi danego tematu i nikt inny tego kliknąć niestety nie może ;-)
zanjac napisał/a: | FOSS napisał/a: | kłania się wymont/zamont silnika |
też tak napisałem wczoraj ale mnie moderator wykasował :evil: |
Nic na ten temat nie wiem :shock: jeśli tak było rzeczywiście i chciałbyś to wyjaśnić to napisz do mnie na PW.
Serrgiusz napisał/a: | No właśnie. Jeden warsztat i to dobry, wycofał się po kilku godzinach. Czekam na powrót z urlopu chłopaka od dealera. Zresztą on ją serwisował u poprzedniego właściciela. |
Jakbyś potrzebował pomocy w ASO lub ludzi z ASO tu w Warszawie to pisz do mnie lub dzwoń.
Serrgiusz napisał/a: | Najfajniejsze jest to, że sprawdzałem ją przed kupnem (serwis Połczyńska/Lazurowa!) i o maglu nie było mowy. Wszystko szczelne i sztywne. Mam nawet wydruk z podpisem. |
Niestety wciąż są tacy mechanicy którzy coś przeoczą a potem Ty zostajesz z bublem w garażu :evil:
Trzeba było jechać kawałek dalej do Auto Vivy... tam mógłbym Ci pomóc.
Raczej nie ma szansy na pociągnięcie teraz do odpowiedzialności (żeby np. zrobili ten magiel u siebie i partycypowali w kosztach) chociaż spróbować nie zaszkodzi... nowy magiel to pewnie coś w granicach 5-6kpln więc jest o co się kłócić.
Serrgiusz napisał/a: | Tydzień bez seksu na kołach. |
dobrze to ująłeś
a potem jak będzie już zrobiona to będziesz pewnie szukał sobie pretekstu (coś ważnego do załatwienia po drugiej stronie miasta) żeby tylko wsiąść i pojeździć :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2011-08-19, 10:25
|
|
|
Rozum mi mówił, żeby nie wchodzić w W12 ale serce i spodnie wzięły górę. Jednak tyle radochy z jazdy dawno nie miałem. Każdemu polecę ten silnik. Porażające wrażenia i przyjemność z jazdy. Tak jak się spodziewałem.
Z tymi kosztami to trochę przesadziłem. Będzie mniej.
Właśnie czekam na chłopaka z Vivy. W poniedziałek ustalamy termin.
Będę informował. Jak byś Damian akurat był w Vivie to możemy pogadać.
Pozdrawiam
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-19, 13:11
|
|
|
Serrgiusz napisał/a: | Rozum mi mówił, żeby nie wchodzić w W12 ale serce i spodnie wzięły górę. Jednak tyle radochy z jazdy dawno nie miałem. Każdemu polecę ten silnik. Porażające wrażenia i przyjemność z jazdy. Tak jak się spodziewałem. |
Wiem, jeździłem i rzeczywiście aż nie chce się wysiadać... szczególnie jak się poleci w jakąś dłuższą trasę... banan na twarzy cały czas :lol:
Serrgiusz napisał/a: | Właśnie czekam na chłopaka z Vivy. W poniedziałek ustalamy termin. |
No proszę... to jak masz chłopaka z Vivy który ogarnia W12 to jakiś starszy stażem musi być... napisz mi na PW który to... ja znam ich tam prawie wszystkich (i vice versa) więc jakby coś to możesz się powołać na naszą znajomość... może będzie łatwiej i trochę taniej ;-)
Serrgiusz napisał/a: | Będę informował. Jak byś Damian akurat był w Vivie to możemy pogadać. |
No to daj mi wcześniej znać o której będziesz... ja mam do Vivy max 0,5 godz drogi włącznie z wyjechaniem z garażu więc mogę podjechać... zresztą i tak miałem pogadać tam z jednym kolegą więc 2 pieczenie na 1 ogniu ;-)
Masz do mnie telefon??... chyba kiedyś wysyłałem włącznie z zaproszeniem na spota ale dla pewności wyślę za chwile jeszcze raz na PW. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-08-19, 20:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
rubio
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sotogrande, Spain
|
Wysłany: 2011-08-19, 15:58
|
|
|
FOSS napisał/a: | Raczej nie ma szansy na pociągnięcie teraz do odpowiedzialności (żeby np. zrobili ten magiel u siebie i partycypowali w kosztach) chociaż spróbować nie zaszkodzi... |
Zapewniam Was koledzy, ze szkoda czasu i fatygi .. kolega Sergiusz nie wskora nic, a tylko wygeneruje niepotrzebe koszty,... przerabialem to z przedstawicielem Range Rovera, jak rowniez administruje w firmie, ktora jest m.in. w Hiszpanii generalnym przedstawicielem polskiego producenta skuterow .. spotykam sie z podobnymi tematami ... jesli klient nie kupil w naszej sieci dealerskiej uzywanego skutera, a przyjechal tylko na przedzakupowy przeglad, serwis nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci za awarie wynikla np po tygodniu uzytkowania,.. nie ma prawa wypuscic za brame niesprawnego, ale nic ponadto .... mowie to z autopsji.. Boze bron ze zlego zyczenia koledze Sergiusz,.. musisz naprawic te awarie we wlasnym zakresie,.. nie ma wyjscia ,.. :cry: :cry: :cry: :cry: |
|
|
|
|
|