Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.0TDI ] Kilka pytań odnośnie użytkowania A8 D3  
Autor Wiadomość
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2020-12-27, 11:40   [D3 06 3.0TDI ] Kilka pytań odnośnie użytkowania A8 D3

Witam,
nie wiem czy to właściwe miejsce ( w razie złego doboru , proszę o przeniesienie go we właściwe miejsce ).

1) Moje auto ma tylko zimówki i to 17 więc na lato będę się rozglądał za jakąś ładną 18/19. Myślałem coś w ten deseń LINK . ET30 nie będzie złe? 18 cali nie za małe?

2) Przy wymianie oleju w silniku, jeśli auto będzie na podnośniku to tryb zawieszenia trzeba zmienić, żeby miechów nie rozwalić? W ustawieniach MMI, która opcja za to odpowiada?

3) Wiem, że to kwestia indywidualna ale nigdzie w liście prac wykonywanych w ASO nie widziałem wymiany oleju w ASB. Auto ma nalatane 350k, więc pytanie czy jest sens to ruszać? Ogółem jestem jak najbardziej za wymianą ale jeśli to było robione wcześniej a tu taka zagwozdka. Skrzynia nie szarpie, biegi wchodzą idealnie.

Dzięki :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-27, 11:52   

1. Nie będzie złe, ale do D3 wsadził bym minimum R19 żeby to wyglądało (R18 miałem w D3 na zimę, na lato R20). Opony z linku jednak są za małe.

2. Tryb podnośnikowy (jacking mode) - https://www.youtube.com/watch?v=Vp1RvHP_KbI

3. Jak był serwisowany tylko w ASO to na pewno nie był wymieniany. Ja bym wymienił, ale z pełną procedurą ZFa zrobisz to podobno tylko w Niemczech u nich
_________________
Black Cars Matters
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2020-12-27, 14:16   

dice111 napisał/a:
1. Nie będzie złe, ale do D3 wsadził bym minimum R19 żeby to wyglądało (R18 miałem w D3 na zimę, na lato R20). Opony z linku jednak są za małe.

2. Tryb podnośnikowy (jacking mode) - https://www.youtube.com/watch?v=Vp1RvHP_KbI

3. Jak był serwisowany tylko w ASO to na pewno nie był wymieniany. Ja bym wymienił, ale z pełną procedurą ZFa zrobisz to podobno tylko w Niemczech u nich


Ad1. Teraz są 17 to dopiero komicznie wygląda :) . A jak z ET? 30-35 będzie ok?

Ad2. Ok, dzięki. Wjeżdzam samochodem na podnośnik i przed samym podniesieniem włączam jacking mode i dopiero auto w górę? Czy mogę zrobić to wcześniej np. przed warszatem i dopiero później wjechać?

Ad3. No nie był wymieniany niestety, a wątpię żeby gość robił to na własną rękę bo nawet ze spalonymi żarówkami do ASO jeździł więc... A o jakiej procedure ZFa mówisz? Wymiana dynamiczna czy jak?
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-12-27, 16:45   

Ad.2
Najlepiej przed warsztatem ale na podnośniku przed uniesieniem! też może być, wówczas kontrolka zawieszeniac jest pomarańczowa. Jeśli ustawisz zawieszenie w tryb podnośnika w domu i potem jedziesz do warsztatu to bez sensu bo podczas jazdy auto samo powróci w tryb jazdy czyli wyłączy tryb podnośnika.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-12-27, 17:27   

1 - albo nie patrzeć na ET i iść potem w dystanse albo.. jeśli jest możliwość kupić z rożnym ET na tył i przód. 35 na pewno będzie ok i bliżej krawędzi błotnika z przodu niz z tyłu, ale.. reszta zależy tez od szerokości felgi.

2. Jw

3. Tak, w PL tez robią dynamiczną, tyle, że nie tak samo. U nas na forum robił to panton pisał w którymś z tematów na czym to polega, opowiadał mi tez na którymś ze spotów (nie pamiętam już, jak zerknie to podlinkuje albo napisze).
_________________
Black Cars Matters
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2020-12-27, 20:54   

dice111 napisał/a:
1 - albo nie patrzeć na ET i iść potem w dystanse albo.. jeśli jest możliwość kupić z rożnym ET na tył i przód. 35 na pewno będzie ok i bliżej krawędzi błotnika z przodu niz z tyłu, ale.. reszta zależy tez od szerokości felgi.

2. Jw

3. Tak, w PL tez robią dynamiczną, tyle, że nie tak samo. U nas na forum robił to panton pisał w którymś z tematów na czym to polega, opowiadał mi tez na którymś ze spotów (nie pamiętam już, jak zerknie to podlinkuje albo napisze).


Ok, jestem od dawna na forum ale nie kojarzę tej procedury od zf ;)

A co do szerokości felgi to jaka polecacie? I jak et35 na przód to et30 na tył?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.