Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2012-10-09, 01:44
pebo napisał/a:
Ano jak pierwszy raz jechałem z szybrem uchylonym po mieścinie to mi to ciągle wachlowało i starałem się ogarnąć, czy to może jakieś zwarcie czy inna sprawa na wiązkach. Dopiero gdy sprawdziłem logi błędów i poczytałem o temacie okazało się, iż to tak ma być.
Przy okazji zauważyłem że prędkość 30km/h to nie jedyna prędkość graniczna... przy innych prędkościach spojler szyberdachu także zmienia swoje położenie... powyżej tych 30km/h wysuwa się do góry chyba maksymalnie (u mnie tak że przepływ powietrza odbywa się także pod nim) ale powyżej 70-80 chowa się ponownie delikatnie w dół (cały ruch powietrza idzie już górą spojlera).
Zawsze wiedziałem że nad konstrukcją tych aut ktoś naprawdę pomyślał ale dopracowanie takich szczegółów wciąż mnie zaskakuje... pozytywnie rzecz jasna ;-)
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum