Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] bicie podczas hamowania  
Autor Wiadomość
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-22, 13:19   [D3 06 4.2MPI ] bicie podczas hamowania

Koledzy mam pytanie - co prawda byłem już w aso i jestem umówiony na przyszły czwartek , ale może ktoś miał podobnie objawy i coś robił i będzie szybciej gdyby trzeba było szukać przyczyny...mianowicie:
podczas hamowania drga kierownica - na obecnych 20 calach 10 szerokie czuć bardziej niż na 18 zimowych, byłem w aso porsche sosnowiec i zalecenie - wymioenić wszystko na oryginał :)
niecały rok zakładałem nowe ate tarcze i klocki tył a pół roku temy przód zimernama sportowego wentylowanego i klocki ceramika, po zbadaniu w aso przyczyny wyszło ze wszystkie tarcze mają bicia:)
aż mi się nie chce wierzyć zebym mial takiego pecha :(
może ktoś miał podobnie i podpowie gdzie szukać jeśli wyjdzie na moje i po sprawdzeniu w profesjonalnym zakładzie tarcze będą dobre <bezradny>
_________________
A8>eSka
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-22, 13:31   

Wahacze banany do sprawdzenia jeszcze , tarcze mierzone czujnikiem zegarowym ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-22, 14:15   

Tarcze mierzone bez zdejmowania w aso więc chyba zegarowym: <bezradny>
_________________
A8>eSka
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-22, 14:25   

Jeśli po tak szybkim czasie tarcze się pogieły to przyczyna musi tkwić w złym oczyszczeniu piasty przed montażem nowych tarcz
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-04-22, 14:32   

miałem to samo bicie z prawej z przodu przy hamowaniu od 90 w górę tarcze zdjąłem i oddałem do przetoczenia grubość miesciła sie jeszcze w normie 100zł mnie to kosztowało teraz zero bicia nawet przy 200km/h
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-04-22, 14:36   

Marcin, takie mierzenie tarcz na aucie to jest pic na wode, fotomontaz... Zeby zmierzyc bicie, tarcze trzeba zdjac i zalozyc na maszyne i tak jak Michal pisze, sprawdzic zegarowka... Wszystkie czyli razem z tylem??? Takie cos jest niemozliwe, jakie bicie zmierzyli w tym Aso??? W przyszlym tygodniu jak sie odrobie moge te tarcze Ci pomierzyc... Miales jakies gorace hamowanie kiedys co by nimi moglo rzucic???
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-04-22, 15:47   

Tarcze do przetoczenia , miałem to samo . Wszystko wyczyszczone tak jak powinno być i po kilku tysiącach pokazało się bicie . Dałem do szlifowania tarcze i po problemie . Koła myje tylko jak heble zimne , kilka razy zdarzyło się ostro hamować .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-22, 17:15   

Wywal Tarcze kup nowe , raz pokrzywione czyli przegrzane beda grzały sie zawsze a zawsze je troche staczasz i zmniejszasz grubość bujałem sie z Tym samym problemem toczyłem , zrobiłem kilka tys km , pare ostrych hamowań i znowu drganie bicie itp itd
kupiłem nowe 385 na przód :) ręka odjoł mają juz kilka tyś km za sobą i ostrej jazdy i brzytwa :)
_________________
TYLKO V8
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-22, 17:57   

no własnie tego sie obawiam ze załozyli a nie wyczyscili przed tym nic:( wszystko robiłem w aso - wiec wielce prawdopodobne bo oni wymienic wymienia ale juz wyczyscic mogli zapomniec - w czwartek jestm umowiony i oddaje auto wszystko sprawdza i zdejma tarcze ,,niby aso a mogli to zjeb...c
szkoda jak tak bedzie bo nowe tarcze a na dodatek na przod poszły sportowe wentylowane i klocki ceramiczne (same klocki wyłożyłem 600 zł)
no coz jak trzeba to wymienia wszystko i tyle :)
hamowania ostrego nigdy nie było bo akurat a8 jezdze najwolniej hahah tak juz mam im mocniejsze auto to wolniej jezdze a im słabsze to szybcie :)
ale teraz i przod i tył pojda wentylowane plus ceramika bo potem to wogole nie pyli
tak jak myslalem ze sprawdzanie w aso bez zdjecia tarcz to o dupe warte:) ale swoje oczywiscie za to "sprawdzenie" skasowali :) <boisie>
_________________
A8>eSka
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-04-22, 20:12   

Bije tylko jak lekko hamujesz ? przy mocniejszym wciśnięciu hamulca jest ok.
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-22, 20:21   

jak lekko hamuje nic nie bije - dopiero jak mocniej wcisne hamulec to dopiero wtedy zaczyna bic
_________________
A8>eSka
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-22, 20:50   

Jedyna opcja to banany lub źle wyczyszczone piasty/felgi przed założeniem. Ja miałem to z piastami. A teraz mam z bananami :D

Sprawdzanie tarcz na aucie to porażka.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-23, 19:39   

no wiec w czwartek jestem juz umowiony ..jesli sie okaze ze to przez niewyczyszczenie przed załozeniem tarcz i wszystkie prawie nowe 4 sztuki sa do smietnika(bo toczyc nie chce) to chyba ich w tym ASO zabije ...a na pewno im nagadam do słuchu i w tym aso juz mnie nie zobacza
_________________
A8>eSka
 
 
Adrianplock 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 178
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-24, 01:09   

sprawdź to co drago pisze:) ma racje :) ostrzejsze gamowanie wieksze przeciążenie i bije:)
_________________
TYLKO V8
 
 
martinezzg 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 366
Skąd: Czeladź/Śląsk
Wysłany: 2016-04-29, 13:25   

wiec problem rozwiazany - szpece w aso nie wyczyscili nic podczas wymiany tarcz i klocków
,wszystko zostało dokładnie po zdjeciu wyczyszczone piasty zaciski cały komplet i bicie ustało prawie całkowicie,delikarnie czuc przy 160 i ostrym hamowaniu ..ale ma sie to ułożyc i prawdopodobnie calkiem zniknie ,,,taka to robota w aso :) a robie tam 3 samochody i tak dbaja o klientoW,,,szkod gadac ....
chyba jakas reklamacja bedzie zgoszona i zobacze jak do tego sie ustosunkuja .....
_________________
A8>eSka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.