Autor |
Wiadomość |
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:25
|
|
|
Witam,
Mam taki case. Dostałem od kolegi kluczyk Audi (nie wiem jaki model), w każdym razie jest to kluczyk od nowego Audi, rozkład przycisków taki sam. Kluczyk jest nowy i pewnie zakodowany ale co najważniejsze, bardzo mi się podoba i chiałbym go dopasowac do A8
Dorobienie grota to nie powinien być kłopot (próbowałem przełożyć ze starego do nowego, stary grot za długi, podobnie płytka z kluczyka, nie podejdzie), a teraz pytanie jak/gdzie/za ile i co trzeba zrobiź aby kluczyk zakodować na A8?
Z góry dzięki za pomoc! |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-29, 11:39
|
|
|
Myślę, że jeśli masz kyless to by się dało. Ja mam dwa różne kluczyki i oba działają.
Zwykłe zaprogramowanie kluczyka do immo i może by działało odpalanie z przycisku. A jak nie to musiałbyś grot czysty skombinować i dorobić pod swój aby działał w stacyjce. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-30, 11:09
|
|
|
Grot to nie problem jak wspomniałem bo ta impreza to 40-50zl. Chodzi mi o koszt kodowania samego kluczyka / immobilizera. Gdzie / za ile to zrobic? Mam keyless. Czy ktos na forum kodowal kluczyk? |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-30, 11:37
|
|
|
jak masz kabel to 5 minut cie kosztuje czasu |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-30, 12:26
|
|
|
A mozna kodowac rozne typy kluczykow? Tam w srodku moga byc rozne transpondery... nie jest tak ze sa inne dla roznych modeli? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-30, 13:08
|
|
|
Dostalem taki jak ponizej, grot wymienie bez problemu, kwestia plytki w srodku i kodowania.
36f14ded3bda1af756c564efb6ee76b7_1000_1000_0_1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 30 raz(y) 33,77 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-12-30, 14:50
|
|
|
grot wymieniasz odkrecasz srubke na 99% w niekrtórych sa zamiast srubek bolczyki do wypchania ale tu jest srubka i grot przełożysz co płytki zapomnij jest zupełnie inna ... nie załozysz jej do tego scyzora jest kwadratowa a raczej prostokątna a do scietego scyzora jest ciejsza i dłuższa ale to najmniejszy klopot
teraz pytanie od czego masz scyzor bo one maja kilka czestotliwosci jezeli twoj ma te sama to :
wyciagasz grot przekładasz
przekladasz pchłe w nowym bodajze trzeba podkleic delikatnie juz nie pamietam
kodujesz klucz vagiem bo to d3 inaczej sie nieda
wybierasz klucz i numer klucza zreszta jest to opisane na forum
tak to wyglada tylko ze plytka jest z dwoma mikrostykami ale to nie ma znaczenia bo jest taka sama
a teraz od czego masz klucz?
tutaj dam ci opcje:
A8 d3 ma czestotliwosc :
Pasmo: 433Mhz
Rok produkcji: 2002 - 2010
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
Pasmo: 315 Mhz
Rok produkcji: 2002-2010
A7 ma czestotliwość :
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
Q7 ma czestotliwosc:
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
Pasmo: 433 Mhz
Rok produkcji: 2009-2014
A6 ma czestotliwosc:
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
A5 ma czestotliwość:
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
A4 ma czestotliwość
Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015
tak więc do rzeczy potrzebujesz klucza który ma taka sama czestotliwość co twój czyli 433Mzh
pasuja klucze z nastepujacych aut:
audi Q7 -433Mzh Model: 4F0837220AF 2009-2014
audi A4 -433Mzh Model: 8E0837220Q 2004-2009
inne maja 434 315 868 mzh i nie pasuja
no poza porshe cayanne 2007-2010 ale on ma jeszcze brzydszy kluczyk niz a8 nasze
pamietaj ze klucz z usa ma 315 mzh i nie zagada
akcje z kluczami robiłem jeszcze w a4
tutaj jak mam kesse to nie potrzebuje wogóle go wyciagac i nie ma znaczenia czy ładniejszy czy gorszy...
zmiana bylaby piekna na klucz z d4 ale to tylko dla werji usa d3 i im zazdroszcze bo kluczyk z usa d4 pasuje do usa d3 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
|