Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI/LPG ] Błąd przegrzania kompresora.  
Autor Wiadomość
boruc23 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 37
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2015-09-08, 18:32   [D3 06 4.2MPI/LPG ] Błąd przegrzania kompresora.

Witam

Ostatnio miałem taki problem , wyskakiwał błąd :
01577 - Turn-Off due to Over-Temp

Temperatura kompresora na kompie cały czas ok 130 stopni i kompresor nie działał. Na forach czytałem w większości opinie , że należy wymienić kompresor co już prawie miałem zrobić ale znajomy mechanik znalazł mi taki czujnik na allegro ( 110 zł) wymienił czujnik - temperatura wróciła do normy , kompresor działa idealnie i problem rozwiązany.

Opisałem temat może uchroni to kogoś przed bezsensowną wymianą kompresora.


Pozdrawiam
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-11, 08:22   

Dobrze wiedzieć, ale tych czujników nie sprzedają nowych tylko z rozbiórki najprawdopodobniej. Nowe są w komplecie tylko z kompresorem chyba jeśli mnie pamięć nie myli :) Ale jak jest inaczej niech mnie ktoś poprawi.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-12, 08:03   

Mam podobny problem.pokazalo mi ten sam blad,,,za wysoka temperatura kompresora.rozebralem kompresor ,wyczyscilem,zamowilem zestaw regeneracyjny tzn pierscien tloka,uszczelka,zalozylem i dalej przod nie chce sie podniesc,tyl podnosi z dynamika na komfort.w level control kanal 6 pokazuje 5.2 bar.amor walniety ? do kogo polecacie z tym podjechac ? nie wymienilem filtra na przewodzie , ale czy jest sens zamawiac za 150 zl a okaze sie znow co innego ? przekaznik chyba ok skoro zalacza kompresor i tyl pompuje ?
 
 
chlebi 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 40
Skąd: wrocław
Wysłany: 2015-09-12, 09:18   

Może tłok nie potrzebnie wymieniałeś, zobacz ten czujnik, a jak nie to do Magnic pod Wrocław do Pawła (szeryfisch) nick z forum, jak coś to pw dam Ci numer
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-12, 09:43   

Gdzie ten czujnik sie znajduje ??
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-12, 13:35   

PawelDSW napisał/a:
rozebralem kompresor ,wyczyscilem,zamowilem zestaw regeneracyjny tzn pierscien tloka,uszczelka,zalozylem i dalej przod nie chce sie podniesc

Mówiłem, że nie pomoże.

PawelDSW napisał/a:
w level control kanal 6 pokazuje 5.2 bar.amor walniety ?

W pełni sprawny kompresor w trakcie pompowania pokazuje spokojnie ponad 10bar... u mnie chyba coś koło 14bar ale nie pamiętam a jakiś czas już nie sprawdzałem.

A co w pozostałych blokach pomiarowych?.... ktoś sprawdzał co pneumatyka robi?... czy otwiera zawory i które?

Jeżeli kompresor OK a tył podnosiłeś już wielokrotnie to jak nic jest jakaś nieszczelność w układzie z przodu. Jak podnosisz z Dynamic na Lift to najpierw cały musi stanąć na Comfort a dopiero później podnosi dalej na Lift więc siłą rzeczy jak przód nie dźwignie się z Dynamic na Comfort to na Lift nawet nie zacznie go podnosić.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-12, 16:09   

Dzis podjechalem do polecanego warsztatu kolo Wroclawia.chlopaki sprawdzili amory przednie-sa szczelne.kompresor pompuje ponad 9 bar.tyl podnioslo i juz nie opuscilo,przodu dalej nie.mowia ze moze rozdzielacz albo przewody sa nieszczelne przy rozdzielaczu..jestem juz glupi .... teraz jest calkiem masakra. przod lezy na odbojach, tyl pieje jak na lifcie.jest jakas opcja zeby opuscic tyl ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-12, 16:29   

Przód musiałby wstać na comfort aby tył opadł. Tez dużo się z tym bawiłem. W jaki sposób podnieśli Ci ten tył tak sam? Przód pewnie pod osili manualnie podosnikiem?

Auto na kanał, podnośnikiem za belkę przednią góry jak na comfort i tył opadnie na comfort a później jak będziesz chciał niżej to oposc przod na dynamic (podnosnikeim) to tył tez się opuści.

Zasada pod ożenił i opadania jest zawsze taka sama. Najpierw przód o jeden poziom i potem tył, jak jest już równo to dopiero znowu przód i później tył o jeden poziom.

To nie zlikwiduje problemu ale zawsze nie będzie piało ;P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-12, 16:31   

PawelDSW napisał/a:
Dzis podjechalem do polecanego warsztatu kolo Wroclawia.chlopaki sprawdzili amory przednie-sa szczelne.kompresor pompuje ponad 9 bar.tyl podnioslo i juz nie opuscilo,przodu dalej nie.mowia ze moze rozdzielacz albo przewody sa nieszczelne przy rozdzielaczu..jestem juz glupi .... teraz jest calkiem masakra.

To jakoś nic konkretnego z tego nie wyszło :/

drago_o napisał/a:
Przód musiałby wstać na comfort aby tył opadł.

Nie musi ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
PawelDSW 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 99
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2015-09-12, 16:54   

Nie wyszlo bo bylo juz pozno... zostalo mi kombinowanie samemu... jak nie ogarne to w poniedzialek jestem umowiony u ekipy w Brzegu Dolnym.moze oni sprawia ze a8 znow bedzie sie podnosila :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-13, 13:44   

Nie musi? Ja inaczej nie dałem rady zrobić jak amor mi padł ;P wydawało mi się ze auto musi całe wejść na ten sam poziom srodkowy comfort aby iść dalej do skrajnego.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-13, 15:27   

drago_o napisał/a:
Nie musi? Ja inaczej nie dałem rady zrobić jak amor mi padł ;P wydawało mi się ze auto musi całe wejść na ten sam poziom srodkowy comfort aby iść dalej do skrajnego.

Objaśniam.... Dotyczy to zawieszenia standardowego (czyt. komfortowego)!!!

Aby z Dynamic przejść jednym ruchem na Lift co oczywiście można na MMI tak po prostu przełączyć to samochód, tak jak mówisz, najpierw musi podnieść się na poziom Comfort a dopiero później podniesie się na poziom Lift.
Podobnie jest z opuszczaniem z Lift do Dynamic - samochód najpierw musi poprawnie ustawić się w pozycji Comfort aby później opuścił się w pozycję Dynamic.

Ale.....
Rozumiejąc zasadę jak powyżej jasnym jest, że u Pawła tył zatrzymał się w pozycji Comfort a nie Lift. Dlaczego?.... Ano dlatego, że przód nie podniósł się z Dynamic do Comfort więc tył nie mógł pójść na Lift.


Aby opuścić tył z Comfort do Dynamic należy wejść do auta, przekręcić stacyjkę na zapłon i bez uruchamiania silnika wybrać z MMI Dynamic.... i tył powinien się opuścić ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-13, 21:04   

No o ile tamci nie kombinowali po mojemu ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.