Autor |
Wiadomość |
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2016-04-06, 20:19 [D3 05 4.2MPI
] Wymiana klocków tył
|
|
|
Witam.
Muszę wymienić klocki z tyłu i czy tym Skanem dam radę http://allegro.pl/profesj...4960023851.html Dodam, że w instrukcji jest to opisane,ale potrzebuję waszej opinii albo czy ktoś z kolegów tego używał w tym celu.
I tak dla pewności:
1) Czy skaner musi być (w trakcie wymiany klocków) cały czas podłączony do gniazda OBD2.
2) Jeśli tłoczki nie cofną się automatycznie do końca,robiąc to mechanicznie czy trzeba wykręcić silniczek. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 02:06
|
|
|
1 skaner musi byc podlaczony do otwarcia zacisku
po otwarciu mozna wylaczyc zaplon
2 jezeli tloczki sie nie cofna do konca to bardzo prawdopodobne ze sa zasyfiale /zasniedziale
wtedy pojawia sie klopot bo:
moga byc zasyfiale tloczki zacisku albo uszkodzony silniczek
jezeli silniczek sprawny a zaciski nie otworza sie do konca to nie wrzucisz nowych klockow wiadomo ale zeby zacisk odkrecic
musisz zdemontowac silniczek zacisku
do cofniecia tloczka sluzy torx w schowku gdzie trojkat
klopot polega na tym że :
jezeli otworzysz recznie rozruszasz zacisk i nie bedzie ciekl ...
to musisz na podlaczonym silniczku do auta wywolac jeszcze raz otwarcie silniczka inaczej nie zakrecisz go do obudowy albo inaczej upierniczysz uszy
nie zapomnij o wlczeniu trybu podnosnika przed zaczeciem pracy /podniesieniaauta/ zdjecia kola
bo sobie balaganu narobisz |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-04-14, 05:37
|
|
|
Jest prostsza opcja. Można wyjąć tłoczek i wkręcić nakrętkę a później nałożyć tłoczek i odpowietrzyć zacisk, dolać płynu
U mnie z jednej strony się nie cofał całkiem i tak zrobiłem. Co prawda przypadkowo bo zamknąłem zdjęty z tarczy zacisk |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 07:28
|
|
|
no własnie ostrzegłem bo szczerze trochę sie martwilem bo zaciski stare mialy klopot tzn 1 sztuka nie otwierala sie do konca ..
ani przy wymianie ani pprzy trybie serwisowym ale klocki byly sienkie to wyjałem ,zacisk zdemontowalem
zalozylem drugi i okazalo sie ze nie byl do konca otwarty i kurde byly cyrki ale udalo sie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
krypto35
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: pomorskie/niemcy
|
Wysłany: 2016-04-15, 10:11
|
|
|
Super
Dzięki za info. |
|
|
|
|
TomekD
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 48 Dołączył: 26 Kwi 2015 Posty: 14 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 17:37
|
|
|
Panowie a jak sprawdzić rodzaj zacisków ? Na rynku do mojego modelu występują dwa rozmiary klocków do systemu LUKAS / TRW i ATE .... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-05-24, 04:55
|
|
|
tak jak drago napisał do 8mek poza S8 oraz W12 były te mniejsze heble ... wyjatek jest jezeli ktoś modził na własną łapkę wtedy moze okazać sie że masz te wieksze w zwyklej A8 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
|