Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI] Wymiana oleju w skrzyni na maszynie.  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-01, 07:10   

VanDyke napisał/a:
Za 4k zrobisz remont skrzyni w D3 ???
Za 4k to zalejesz olej, wymienisz filtr, elektrozawory, separator mechatronika, zaworki, uszczelki i wyczyścisz mechatronik. I to można dopiero nazwać wymianą eksploatacyjną.
Ile tu jeszcze elementów i siana do remontu brakuje


nie znasz się LOL :P
zawsze lubię poczytać takie bzdury jak remont skrzyni w D3 za 4k <hihi>

zastanawiające jest dlaczego serwisy ZFa nie robią wymiany statycznej tylko dynamiczną ;)
tak wiem - polują na nasze $$$$$ :D
tylko dlaczego nikt w PL nie chce dać gwarancji na wymianę oleju (?) <bezradny>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-07-01, 12:51   

A ktos Ci da gwarancje na wymiane oleju w silniku ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-01, 13:01   

dice111, ZF w Dortmundzie dał na wymianę w ASB czego w "serwisach" na terenie PL nie zobaczysz
o ile w silniku trzeba się postarać by przy wymianie oleju coś .....zepsuć to w ASB nie problem jest uwalić skrzynię
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-02-12, 23:27   

pebo napisał/a:


Może mi ktoś wyjaśnić po jakiego kija w obydwu firmach na podmianę im trzeba 10-12 litrów oleju ? Przecież w firmowym secie od ZF tym za 1000 zl, prócz filterków, magnesów uszczelki i śrubek jest tylko 7 litrów oleju. Co oni robią z tymi 5-cioma litrami ?

Mam też info od jednego kolegi z pw na forum, podczas wymiany zwykłej na kanale spływa ok 5-6 litrów oleju - i to by pasowało jeżeli ZF daje 7 l w pakiecie.


Ja jak robię taka wymianę to minimum żeby było dobrze to przeznaczam na to 2 x tyle płynu ile wchodziłoby do suchej skrzyni (i to pod warunkiem że najpierw zostanie spuszczony stary ile się da a nie tylko podpięcie maszyny na przewody) Jeśli jeszcze skrzynia jest zaniedbana i jest stosowany środek myjący to i ta ilość może być niewystarczająca (oczywiście mowa tu o zrobieniu dla siebie) bo żaden serwis nie jest w stanie wytłumaczyć tego "kowalskiemu" że chce go skasować za 16-18 litrów płynu skoro wchodzi 7-8...
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-02-14, 21:42   

Do colln - Arturze, dobrze sprawdź czy na pewno ja tak napisałem.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-02-15, 16:24   

Przepraszam źle skopiowałem (mea culpa), podaję jeszcze raz całość by nie było że kolega Krzysztof o to pytał

andy79 napisał/a:
pebo napisał/a:
Może cuś takiego: http://slusarczyk-auto.pl...a-wymiana-oleju


Tak o taką maszynę właśnie chodzi. Mam już info z dwóch firm.

Może mi ktoś wyjaśnić po jakiego kija w obydwu firmach na podmianę im trzeba 10-12 litrów oleju ? Przecież w firmowym secie od ZF tym za 1000 zl, prócz filterków, magnesów uszczelki i śrubek jest tylko 7 litrów oleju. Co oni robią z tymi 5-cioma litrami ?

Mam też info od jednego kolegi z pw na forum, podczas wymiany zwykłej na kanale spływa ok 5-6 litrów oleju - i to by pasowało jeżeli ZF daje 7 l w pakiecie.
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2017-02-15, 22:18   

Spoko, dzięki. Kto pyta, nie błądzi. Tylko by się to gryzło z moimi innymi wypowiedziami na tym forum.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-04-05, 11:52   

VanDyke napisał/a:
dice111 napisał/a:
Płacić połowę wartości remontu ASB tylko za wymiany eksploatacyjne to trzeba by mieć faktycznie coś z głową.
Za chwilę co 10k km będziemy w ten sposób płukać silniki ;)


Za 4k zrobisz remont skrzyni w D3 ??? <boisie>
Za 4k to zalejesz olej, wymienisz filtr, elektrozawory, separator mechatronika, zaworki, uszczelki i wyczyścisz mechatronik. I to można dopiero nazwać wymianą eksploatacyjną.
Ile tu jeszcze elementów i siana do remontu brakuje <boisie>


2k za wymianę dynamiczną to podejrzanie mało. Sam olej to koszt około 100zł/litr.


Caly zestaw (olej, filtr, wanienka, magnesy) w Niemczech od Meyle albo ZF kosztuje ok 110 EUR.
Rozmawialem 2 razy w Niemczech z ZF i przy wiekszych przebiegach nie zalecaja dynamicznej wymiany.
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-04-05, 16:04   

Caly zestaw (olej, filtr, wanienka, magnesy) w Niemczech od Meyle albo ZF kosztuje ok 110 EUR.

WHAT??? Olej sam kosztuje 20€/L

Rozmawialem 2 razy w Niemczech z ZF i przy wiekszych przebiegach nie zalecaja dynamicznej wymiany.[/quote]

Pytanie z ktorym ZF rozmawiales. Bo ja mam termin na 08.05.2017 w Darmstadt na full check 85€ netto i eventualnie wymiana okolo 300€ netto.
Centrala podala mi swoj serwis fabryczny ktory ma najwieksze doswiadczenie z 6HP26
Jak juz bede po wizycie to napisze pare slow co w tym CHECK'u bylo
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 245
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-04-05, 16:25   

mmalinas napisał/a:
Caly zestaw (olej, filtr, wanienka, magnesy) w Niemczech od Meyle albo ZF kosztuje ok 110 EUR.

WHAT??? Olej sam kosztuje 20€/L

Rozmawialem 2 razy w Niemczech z ZF i przy wiekszych przebiegach nie zalecaja dynamicznej wymiany.


Pytanie z ktorym ZF rozmawiales. Bo ja mam termin na 08.05.2017 w Darmstadt na full check 85€ netto i eventualnie wymiana okolo 300€ netto.
Centrala podala mi swoj serwis fabryczny ktory ma najwieksze doswiadczenie z 6HP26
Jak juz bede po wizycie to napisze pare slow co w tym CHECK'u bylo[/quote]



Czesc emaila od ZF (i informacyjny flyer w zalaczniku). Czhodzi o ZF k. Stuttgart:

vielen Dank für Ihr Interesse an unserem Premium-Ölservice.
Wir bieten den Ölservice für alle ZF-Automatikgetriebe an. Bei Getrieben anderer Hersteller ist der Service eingeschränkt möglich. Sprechen Sie uns bitte auf Ihr spezielles Modell an.

Art/Umfang der Arbeiten bei ZF 6- / 8-Gang-Getrieben:

• Öl- und Filterwechsel; bei Kunststoffölwanne → Austausch der Ölwanne
• Aus- und Einbau der Mechatronik (zur vollständigen Entleerung des Getriebes)
• Adapter (= Dichtbrille) und Kabeldichthülse erneuern (je nach Getriebetyp/Ausführung)

Art/Umfang der Arbeiten bei ZF 5-Gang-Getrieben:

• Öl- und Filterwechsel
• Aus- und Einbau der Schaltsteuerung (zur vollständigen Entleerung des Getriebes)
• Schaltsteuerung vollständig zerlegen und reinigen, Dichtungen und Kleinverschleißteile
(Kugeln, Federn und Kolben) erneuern
• Kabelanschluss neu abdichten


Im Zuge der Arbeiten bietet es sich an, optional einen Ölwechsel am Hinterachsdifferential vorzunehmen.

Außerdem empfehlen wir bei höherer Laufleistung des Fahrzeugs eine komplette Systemreinigung.

Weitere technische Informationen sowie eine Preisliste mit optionalen Zusatzleistungen entnehmen Sie bitte dem angehängten pdf-Dokument.

Die Arbeiten am PKW dauern ca. 4 Stunden. Sie erhalten entweder einen Vormittags- oder einen Nachmittagstermin.

[ Dodano: 2017-04-05, 17:30 ]
flyer nie moze sie zaladaowac to skopiowalem tresc...

ZF2.jpg
Plik ściągnięto 144 raz(y) 130,62 KB

ZF1.jpg
Plik ściągnięto 74 raz(y) 177,5 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.