Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy  
Autor Wiadomość
nexus 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-07-17, 23:43   [D3 06 4.2TDI ] Brak mocy

Witam, tak jak w temacie. Auto traci moc po przejechaniu 5-10km (jak złapie temperaturę roboczą) gaz do końca aż do kickdownu to tylko zredukuje bieg i stoi w miejscu praktycznie, zero przyspieszenia, jak zgaszę silnik i odczekam chwilę to znowu na tą chwile ma moc po czym znowu ją traci. Nie wywala żadnych błędów na kompie i na desce.

Mam przypuszczenie że turbnia puchnie/przepuszcza (ta od strony kierowcy myślę bo nawet kiedyś założyłem temat że mi z tamtej strony świszczy jak schodzi z obrotów) ale zaczekam na odpowiedź kogoś kto posiada większą wiedzę.
 
 
LMG88 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Lukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3 4.2TDI Long
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2017
Posty: 13
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2018-07-25, 13:27   

Sprawdz tutaj

https://www.a8team.pl/d3-...moc-vt26396.htm
 
 
Daros 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6HP-26
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sie 2016
Posty: 11
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-08-16, 17:24   

Nexus, udało ci się rozwiązać problem?
 
 
nexus 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-08-17, 10:11   

Jeszcze nie, auto dopiero odstawiamy do mechanika w poniedziałek ale wstępna diagnoza to geometria łopatek w turbinie (mi akurat ta od strony kierowcy siadła, bo stamtąd właśnie dochodzą te dzwieki). S masz taki sam problem ?

[ Dodano: 2018-08-24, 19:29 ]
Mam pytanie, ile może kosztować regeneracja turbiny i wyciągnięcie jej? Bo ten mechanik któremu dałem to mówił że wszystko wyjdzie koło 4k. Wydaję mi się że chyba przesadził ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-26, 13:58   

Wydaje mi się, że nie przesadził. Ogólnie do turbiny i strukcja każe ustawić silnik do pozycji serwisowej czyli na stół. Da się wyjąć ja bez tego ale dojście tragedia i bardzo dużo wkurzające jest roboty. A jak już odkrecisz to ja wyjmij... Jakieś 3-4 godziny na ewrowalalem odkręconą turbina w komorze aby udało mi się ją ustawić tak aby wyszła. Później zmodyfikowałem jeden jej wspornik aby na przyszłość nie mieć tego problemu. Ale robiłem u siebie więc raczej komuś mecha ok w takim aucie szlifierka nie obrobi wspornika turbiny :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-08-26, 15:06   

drago_o napisał/a:
Wydaje mi się, że nie przesadził. Ogólnie do turbiny i strukcja każe ustawić silnik do pozycji serwisowej czyli na stół. Da się wyjąć ja bez tego ale dojście tragedia i bardzo dużo wkurzające jest roboty. A jak już odkrecisz to ja wyjmij... Jakieś 3-4 godziny na ewrowalalem odkręconą turbina w komorze aby udało mi się ją ustawić tak aby wyszła.

Czasem nie warto się tak męczyć i lepiej wyjąć silnik.
Demontaż turbo z silnika na stole to kilka-kilkanaście minut i nie ma po drodze nic przy czym musiałbyś użyć jakiegoś przekleństwa.
Demontaż turbo na samochodzie - sam wiesz jak jest.

Inna sprawa, że targanie całego motoru też przyjemne nie jest ale rzucenie silnika na glebę ma swoje zalety bo wiele niedostępnych rzeczy jest wtedy na wyciągnięcie ręki.
Jak silnik będzie wyciągany to osobiście oddałbym obie turbiny do sprawdzenia i zrobienia - demontaż drugiej z silnika poza samochodem jest tak samo proste ja tej pierwszej ;)

drago_o napisał/a:
Później zmodyfikowałem jeden jej wspornik aby na przyszłość nie mieć tego problemu. Ale robiłem u siebie więc raczej komuś mecha ok w takim aucie szlifierka nie obrobi wspornika turbiny :D

No właśnie - sam u siebie możesz ciąć co ci się podoba ale warsztat w aucie klienta takich rzeczy robić nie powinien.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
okowalski 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Olek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 18 Gru 2018
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-12-18, 22:00   

nexus, Witam, jestem zupełnie nowy na forum także witam serdecznie. CZy kolega nexus rozwiązał problem z tą awarią? Proszę o odpowiedź jak udało się rozwiązać
_________________
Olek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.