Autor |
Wiadomość |
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-05, 12:36 [D3 06 4.2TDI
] Brak mocy, wycie z lewej strony silnika.
|
|
|
Witam tak jak w temacie. Ostatnio gdy chciałem wyprzedzić auto nie było przyśpieszenia i mocy, auto redukowało biegi na obroty wchodziło a nie przyspieszało max to 120-130 km/h i przy tym wyje coś po lewej stronie silnika tak jakby od strony koła/nadkola. Gdy tak wyje to właśnie nie ma mocy. Gdy zgasiłem auto wszystko było dobrze tzn moc i przyspieszenie (wtedy nie wyje nic)
Dodam że niedawno dawałem do zrobienia termostat mały. Co to może być? Jakiś przewód walnięty lub spadł? Dziura jakaś? |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-05, 19:06
|
|
|
Nikt ci nie wywróży z krótkiego opisu co to może być, podłącz przynajmniej kompa i sprawdź błędy, na desce w czasie tego wyprzedzania coś się pokazało? |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-05, 21:31
|
|
|
Nic się nie pokazało. Tylko to jest tak, że przy odpaleniu jest wszystko okej, po jakimś czasie to się dzieję. Ale spróbuje sprawdzić błędy jutro i tutaj wkleję.
[ Dodano: 2018-02-07, 13:32 ]
Cześć. Dziś sprawdziłem błędy, proszę o pomoc w sumie ze wszystkimi bo parę ich jest.
No i dziś zauważyłem że na postoju cały czas mi kompresor chodzi, i to może od tego tak wyje? Bo chyba właśnie po tej stronie znajduje się kompresor.
Edit: Usunąłem skany bez błędów i zostawiłem tylko te w których są błędy.
No i nie wiem czy to ma znaczenie ale przez pewien czas lewe nadkole mi pękło i na ECU mi chlapało jakimś brudem/wodą ale jak tylko zauważyłem kupiłem nowe nadkola.
Edit2: No i mi się przypomniało że wczoraj po trasie około 200km pokazała się kontrolka od "zawieszenia" ta pomarańczowa. Po zgaszeniu i odpaleniu znikła.
Oto logi:
Kod: | Środa,07,Luty,2018,12:58:42:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 8.1 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170621 DS267.7
www.vcds.pl
VIN: WAUZZZ4E97N006221 Numer rejestracyjny:
Przebieg: 157450km Numer naprawy:
--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 409 B HW: 4E1 907 409 A
Komponent: 4.2L V8TDI A000AGMŞ0010
Weryfikacja: --H02--- Numer seryjny: AUX3Z0F6300327
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005674 - Świeca żarowa cylindra 7 (Q16)
P162A - 001 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:40:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 840 /min
Moment obrotowy: 148.2 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 0.4 %
Napięcie: 14.21 V
Cykl pracy: 26.4 %
Temperatura: 5.4*C
000257 - Miernik masy powietrza (G70)
P0101 - 002 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:40:58
004104 - Miernik masy powietrza 1/2
P1008 - 000 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 24
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 155372 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.01.03
Czas: 13:19:17
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1134 /min
Moment obrotowy: 3.9 Nm
(bez jednostek): 1.26
(bez jednostek): 104.0
(bez jednostek): 96.0
Kody gotowości: 0 1 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 043 B HW: 4E0 820 043 G
Komponent: KLIMAAUTOMAT 017 0450
Weryfikacja: 00000032 Numer seryjny: 00000000103014
Kodowanie: 0071899
Kod serwisu: WSC 02311 785 00200
VCID: 1C36ECECDFABC6A115-8048
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00066 - Element grzejny w obrębie nóg z tyłu po prawej stronie (Z43)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 141
Przebieg: 156192 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.01.16
Czas: 19:04:41
Ramka zamrożona:
Napięcie: 14.00 V
00065 - Element grzejny w obrębie nóg z tyłu po lewej stronie (Z42)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 219
Przebieg: 154843 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 11:05:27
Ramka zamrożona:
Napięcie: 14.10 V
01273 - Dmuchawa świeżego powietrza (V2)
009 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 219
Przebieg: 154843 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 11:05:27
01592 - Czujnik jakości powietrza (G238)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 5
Wew.licznik błędów: 216
Przebieg: 157217 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.02.04
Czas: 21:38:01
Ramka zamrożona:
Temperatura: 1.0*C
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 11: Silnik II Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 409 B HW: 4E1 907 409 A
Komponent: 4.2L V8TDI A000AGSŞ0010
Weryfikacja: --H02--- Numer seryjny: AUX3Z0F6300327
Kodowanie: 0011773
Kod serwisu: WSC 00070 000 00000
VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005675 - Świeca żarowa cylindra 8 (Q17)
P162B - 001 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:40:58
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 840 /min
Moment obrotowy: 148.2 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 0.4 %
Napięcie: 14.21 V
Cykl pracy: 26.4 %
Temperatura: 5.4*C
004455 - Miernik masy powietrza 2 (G246)
P1167 - 001 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:40:58
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 13: Reg.dystansu Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 561 F HW: 4E0 907 561 F
Komponent: ABSTANDSREGELUNGH03 0020
Kodowanie: 0011168
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2540C908ECE10769BA-8070
Znaleziono 1 błąd:
00234 - Czujnik automatycznej regulacji dystansu od poprzednika przestawiony/rozregulowany
000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 154836 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:40:00
Ramka zamrożona:
Temperatura: 5.0*C
Napięcie: 11.78 V
Bity binarnie: 00100000
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 105 HW: 4E0 265 081
Komponent: Heizgeraet H06 0280
Weryfikacja: 0000000E Numer seryjny: 00000009001484
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 59B8B5F890197389CE-800C
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00664 - Wskaźnik poziomu paliwa
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
02085 - Zamontowany nieodpowiedni sterownik
000 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\4E0-910-468.clb
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 468 B HW: 4E0 907 468 F
Komponent: Gateway H11 0090
Weryfikacja: 11 Numer seryjny: 1900406622802F
Kodowanie: FEFEFFDF2B3D04
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 275CC30096ED157988-8072
Znaleziono 1 błąd:
00467 - Tuner TV (R78)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 10
Wew.licznik błędów: 217
Przebieg: 155319 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.01.02
Czas: 15:13:26
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 553 J HW: 4E0 907 553 F
Komponent: LUFTFDR.-CDC H06 6310
Kodowanie: 0015510
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01772 - Przewód sygnałowy czujnika ciśnienia w układzie poziomowania pojazdu (G291)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 8
Wew.licznik błędów: 220
Przebieg: 157406 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.02.07
Czas: 07:50:07
01400 - Regulacja poziomu zawieszenia
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 8
Wew.licznik błędów: 220
Przebieg: 157406 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.02.07
Czas: 07:50:07
01583 - Rozpoznana nieszczelność w systemie
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 28
Wew.licznik błędów: 220
Przebieg: 156324 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.01.22
Czas: 09:42:30
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja Plik etykiet: 4E0-910-88x-37.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 888 P HW: 4E0 919 887 D
Komponent: MNS ECE H48 1060
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 364G.067582809
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 3B740F707A65A199FC-806E
Znaleziono 1 błąd:
02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)
014 - wadliwy
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101110
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 255
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.23
Czas: 00:40:44
Ramka zamrożona:
Wartość Hex: 0x5A7A
Wartość Hex: 0xF4B3
Wartość Hex: 0x0000
Wartość Hex: 0x1107
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\4E1-910-802-42.clb
Oznaczenie elementu SW: 4E1 910 802 B HW: 4E1 959 801 B
Komponent: Türsteuer.FS BRM003 0100
Kodowanie: 0028461
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00920 - Ogrzewane lusterka zewnętrzne; strona kierowcy (Z4); strona pasażera (Z5)
012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 10
Wew.licznik błędów: 219
Przebieg: 156224 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.01.17
Czas: 09:17:38
02117 - Silnik składania lusterka
007 - zwarcie z masą - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100111
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 0
Wew.licznik błędów: 215
Przebieg: 157168 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.02.03
Czas: 21:35:06
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 4E0-910-289.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 289 D HW: 4E0 907 289 D
Komponent: Komfortgeraet H07 0010
Weryfikacja: 00100007 Numer seryjny: W040607280137
Kodowanie: 0004728
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2A5A3A3485FF281197-807E
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 4E0 910 853
Komponent: Heckdeckel P14H06 0070
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 4E0 907 719
Komponent: Neigungssensor H05 0020
Znaleziono 1 błąd:
01134 - Syrena alarmu (H12)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101100
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 254
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 149812 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.02.09
Czas: 00:09:30
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 4F: Centr.z.elektr.II Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 280 A HW: 4E0 907 280 A
Komponent: ILM Beifahrer H11 0070
Weryfikacja: Numer seryjny: 00000000090724
Kodowanie: 0010101
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 1E32E6E4C9B7D4B1FB-804A
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00046 - Silnik układu mycia przedniego lewego reflektora (V248)
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 154836 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:45:00
00047 - Silnik układu mycia przedniego prawego reflektora (V249)
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 154836 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:44:00
02270 - Chowanie/wysuwanie wyświetlacza; brak odp. z wyłącznika krańcowego; wysuwanie
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 180
Przebieg: 154836 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.24
Czas: 10:44:00
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 4E0-910-801.clb
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Komponent: EPB A32C0220 H02 0220
Weryfikacja: A32C0220
Kodowanie: 0001031
Kod serwisu: WSC 00011 888 96745
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A
Znaleziono 1 błąd:
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 104
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Napięcie: 9.94 V
Zliczanie: 61
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 65: Ciśn.w oponach Plik etykiet: 4E0-910-273.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 273 A HW: 4F0 907 273 A
Komponent: Reifendruck 3 H05
Weryfikacja: 00050340 Numer seryjny: 00000700046874
Kodowanie: 0212328
Kod serwisu: WSC 94208 132 574529
VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074
Znaleziono 1 błąd:
01521 - Czujnik ciśnienia w oponach
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 253
Wew.licznik błędów: 0
Przebieg: 154838 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.12.23
Czas: 00:36:47
Ramka zamrożona:
(bez jednostek): 0.0
Temperatura: 8.0*C
Kod błędu: 0
nierozpoznan.
nierozpoznan.
nierozpoznan.
nierozpoznan.
Koniec --------------------(Skanowanie trwalo: 03:29)----------------------
|
[ Dodano: 2018-02-07, 19:30 ]
Pomóżcie, bo nie wiem czy auto odstawić do mechanika czy może mógłbym sobie poradzić z waszą pomocą. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-07, 20:53
|
|
|
Trochę się tego nazbierało. Zaczął bym od obejrzenia instalacji i ewentualnie wymiany świeczek. Dalej co z tymi G70 i G246 - to chyba przepływki. Raczej na początek do sprawdzenia/wyeliminowania tych błędów nie potrzeba mechanika. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-07, 21:19
|
|
|
Wymieniałem niedawno akumulator i jak odłączyłem to pokazało chyba 100 błędów ale usunąłem je, fakt nie działa mi większość z tych rzeczy bo webasto z pilota, spryskiwacze do lamp, czujniki ciśnienia w oponach (tak jakby ich nie było bo nie pokazuje ciśnienia w MMI), nie chowa mi sie mmi ale może je ktoś odłączył, alarmu nie ma, ale jest błąd lusterek a normalnie się składają i podgrzewane są no i z tą mocą i zawieszaniem nie wiem czy to kompresor czy może któryś amortyzator?
No i od czego zacząć to sprawdzanie? Może to być związane z tym że błoto i woda przez kilka dni lub tygodni (bo nie zwróciłem uwagi jak kupowałem ) wlatywało przez nadkola na ECU ? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-07, 21:22
|
|
|
nexus napisał/a: | No i od czego zacząć to sprawdzanie? Może to być związane z tym że błoto i woda przez kilka dni lub tygodni (bo nie zwróciłem uwagi jak kupowałem ) wlatywało przez nadkola na ECU ? |
Coś mam wrażenie, że pytasz a wiesz Sprawdź dobrze co tam się dzieje z i pod tymi sterownikami. Dalej pooglądaj wtyczki, pod ecu są jakieś przekaźniki. To dobry punkt zaczepienia. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-02-07, 22:14
|
|
|
nexus, skasuj błędy silnika, włącz podgląd parametrów jak np.: wartości przepływek, żądane i aktualne ciśnienie doładowania, różnica ciśnień DPF i tego typu podobnych. Obserwuj co się dzieje z poszczególnymi parametrami tuż przed wystąpieniem błędu. Jeżeli nie wiesz o czym piszę, oddaj auto do dobrego diagnosty. Pzdr. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-08, 12:33
|
|
|
danishow, Wiem o czym mówisz zrobić pomiar bloku 03-przepływka 11- turbo a ta różnica dpf to który blok?
Dynamiczne robić na tipie 3 bieg czy normalnie?
[ Dodano: 2018-02-08, 17:22 ]
Jestem trochę załamany po tym co zobaczyłem jak ściągnąłem nadkole
Zobaczcie sami, teraz nie wiem czy porozcinać te kable i jeszcze raz je połączyć czy się za to nie brać i oddać to do jakiegoś mechanika/elektryka żeby czegoś jeszcze bardziej nie spieprzyć, myślałem też o koledze z forum szeryfisch bo sam ma /miał a8 to by może prędzej to ogarnął niż ktoś kto pierwszy raz to widzi na oczy.
https://imgur.com/k2twq2Z
https://imgur.com/oCcZvQw
https://imgur.com/5m5u5Tq
https://imgur.com/VwpECpP
https://imgur.com/IbSrLDB
https://imgur.com/rGYBmBP |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-02-08, 17:52
|
|
|
Nasi już tam byli? Pod ta izolacją chociaż polutowane czy na barana poskręcane? Słuchaj, jak nie czujesz się na siłach to oddaj to komuś kto zrobi to dobrze. Polutuje poprawnie, pozakłada koszulki termokurczliwe, założy jakiś bandaż do osłonienia wiązki. Nie wygląda to tragicznie znowu |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-08, 18:16
|
|
|
No byli byli Polutować to polutuję tylko czy to wszystko dobrze jest podłączone, i to idzie do tego sterownika i przed samą wtyczką jest to ściśnięte trytką, w bagażniku patrzyłem z prawej i lewej strony to niby wszystko okej. Oby to było to.
A IC jakoś wyczyścić? Próbowałem przedmuchać ale w sumie tylko trochę tego syfu odleciało.
I jeszcze jedno da jakoś się sprawdzić zawieszenie VCDS'em? Bo dałem najwyżej jak można i bardzo długo podnosił i jak już przestał to przód jakby odrazu nieco się obniżył, później już nie schodził niżej. |
|
|
|
|
|
|
|
gregor_wroc
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Greg
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 23 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: DW
|
Wysłany: 2018-02-11, 15:08
|
|
|
A z rana po postoju całonocnym zaświeca Ci się zielona lampka, że auto jest obniżone? |
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-11, 18:23
|
|
|
Nie, ale wczoraj już w ogóle nie chciał podnieść na najwyższy poziom, kompresor chodził a auta nie podnosiło, gdzie w czwartek podniósł się tylko bardzo długo to trwało. |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-02-11, 18:35
|
|
|
Masz w błędach że jest nieszczelność w układzie wiec ją zlokalizuj bo zameczysz kompresor |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-02-11, 22:18
|
|
|
nexus napisał/a: | Edit2: No i mi się przypomniało że wczoraj po trasie około 200km pokazała się kontrolka od "zawieszenia" ta pomarańczowa. Po zgaszeniu i odpaleniu znikła. |
żółta kontrolka od zawieszenia pojawiła się od tego:
01400 - Regulacja poziomu zawieszenia
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
któryś czujnik poziomowania jest na wykończeniu i sterownik dostał od niego taki sygnał lub nieszczelność w zawiasie spowodowała dobicie amora na jakiejś nierówności (dziura, torowisko) co dało efekt takiego a nie innego położenia...patrząc po błędach nieszczelność w układzie jest więc dwa problemy mogą występować jednocześnie
auto długo się podnosi z powodu nieszczelności i kompres może być dojechany więc nie pompuje tyle ile powinien
jak nie ogarniesz nieszczelności to tak jak napisał Jurek22 zajedziesz kompresor (koszty wzrosną)
w webasto też ktoś grzebał - sterownik od benzyny wsadził lub jest (sterownik webasto) po "naprawie/regeneracji" u jakiegoś fachmana więc nie masz dogrzewania co przy V8 TDI jest bardzo istotne |
|
|
|
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-02-11, 23:34
|
|
|
A gdzie znajdę sterownik? Chociaż bym zobaczył po numerach czy to ten.. No ale dziwna sprawa z tym webasto bo z pilota nie chodzi a z mmi niby da się włączyć (na zegarach jest ta kontrolka kolo godziny). No a z tym dogrzewanie to nie wiem, ale dość szybko auto mi się grzeje do temperatury pracy. |
|
|
|
|
|