Autor |
Wiadomość |
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 13:16
|
|
|
Chodzi mi o jakiś filmik instruktarz lub coś w tym stylu bo nie mam vcds-a we małym paluszku . A nie chce siedzieć cały dzień przy aucie .
Pytam czy tem filmik pokazuje jak to ma wyglądać to nikt nie odpowie. |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-04-19, 15:35
|
|
|
Dokladnie tak jak na filmie tylko wartosci dla a8.
Jak sie nie mylę to przód ma 416 a tyl 398. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:02
|
|
|
leon0376 napisał/a: | Dokladnie tak jak na filmie tylko wartosci dla a8.
Jak sie nie mylę to przód ma 416 a tyl 398. |
No w końcu normalna odpowiedz.
A tak wogole to da radę ustawić tak aby ni się auto wyżej podnosilo? Poprostu jest zbyt niski i kroje wszędzie zderzakiem |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:12
|
|
|
Nie dziw się, bo są dokładne opisy krok po kroku z wyjaśnieniem wszystkich odpowiedzi na Twoje pytania oraz co wpisywać aby można było auto obniżyć a co aby podnieść. Po prostu. Je chce się ludziom pisać po parę razy tego samego.
Tak, można. Wpisując zaniżone wartości przy adaptacji. Najpierw ustaw auto w serii równo a później przeprowadź adaptacje zaniżając pomiary. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2018-04-19, 16:16
|
|
|
A może już była obniżona i wystarczy wrócić do serii |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 17:37
|
|
|
drago_o napisał/a: | Dlatego zawsze bawiąc się zawieszeniem pierwsze co to najlepiej wrócić do serii. Również zwracając uwagę czy łączniki czujników są fabryczne czy nie. |
Jaka wartości mogę osiągnąć przy moim sportowym zawieszeniu? Znaczy się ile Max pójdziesz góry? A raczej ile jest bezpiecznie dla amorów ? |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 18:55
|
|
|
drago_o napisał/a: | Zarówno podnieść ajo i opuścić można tylko w niewielkim zakresie na oryginalnych łącznikach.
[ Dodano: 2018-04-19, 19:02 ]
Więcej jak 20mm na 100% nie osiągniesz a nawet tyle nie. |
No właśnie chce go w górę bo chacze wszędzie zderzakiem . |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 19:47
|
|
|
drago_o napisał/a: | Zarówno podnieść ajo i opuścić można tylko w niewielkim zakresie na oryginalnych łącznikach.
[ Dodano: 2018-04-19, 19:02 ]
Więcej jak 20mm na 100% nie osiągniesz a nawet tyle nie. |
No właśnie chce go w górę bo chacze wszędzie zderzakiem . |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 19:50
|
|
|
drago_o napisał/a: | Sprawdź lepiej czy ktoś nie zmieniał łączników a krótkie. |
Myślisz ze były by krutsze? Bo gdy w trzech pozycjach nie zmienia się wysokość dopiero na lift jedzie w górę to z tego co tu mówią koledze wynika z tego ze jest sportowe zawieszenie . A jakie długości łączników powinny być?
[ Dodano: 2018-04-19, 20:54 ]
drago_o napisał/a: | Yyy? Nie rozumiem pytania |
Chodzi mi o to czy te 20mm to jest Max żeby iść w górę po zmianie wartości wpisanych.? |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-04-19, 19:56
|
|
|
Bo to jest sportowe zawieszenie jeśli nie zmienia wysokości pomiędzy dynamic a comfort. Ale jeśli o wszystko zachaczasz to sprawdź czy ktoś nie zmienił łączników czujnikow wysokości. Oto są plastikowe, na necie możesz zobaczyć jak wyglądają na foto.
[ Dodano: 2018-04-19, 21:00 ]
Ty mu nie wpisujesz wartości jakie chcesz a jedynie realne aby ustawił się do fabrycznej pozycji. Aby podnieść lub opuścić musisz go szukać wpisując inne wartości. Aby to zrobić dobrze trzeba wiedzieć co adaptacja właściwie robi. Sterownik zna pozycję jaka auto mieć powinno. Ty masz za zadanie podać mu gdzie znajduje się w rzeczywistości aby on się skorygował do fabrycznej wartości. Dlatego podając mu prawdziwą wartość mierzona od środka piast to nadkola on ustawienie się na fabryczna wysokość. A jak zakomhinujesz np podając wartość niższą to bedzieyslal że jest za nisko i się podniesie do fabrycznej wartości (tak będzie chwil zrobić) o tyle ile oklamales odczyt. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
juchas122
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 16 Kwi 2018 Posty: 21 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 2018-04-19, 20:33
|
|
|
drago_o napisał/a: | Bo to jest sportowe zawieszenie jeśli nie zmienia wysokości pomiędzy dynamic a comfort. Ale jeśli o wszystko zachaczasz to sprawdź czy ktoś nie zmienił łączników czujnikow wysokości. Oto są plastikowe, na necie możesz zobaczyć jak wyglądają na foto.
[ Dodano: 2018-04-19, 21:00 ]
Ty mu nie wpisujesz wartości jakie chcesz a jedynie realne aby ustawił się do fabrycznej pozycji. Aby podnieść lub opuścić musisz go szukać wpisując inne wartości. Aby to zrobić dobrze trzeba wiedzieć co adaptacja właściwie robi. Sterownik zna pozycję jaka auto mieć powinno. Ty masz za zadanie podać mu gdzie znajduje się w rzeczywistości aby on się skorygował do fabrycznej wartości. Dlatego podając mu prawdziwą wartość mierzona od środka piast to nadkola on ustawienie się na fabryczna wysokość. A jak zakomhinujesz np podając wartość niższą to bedzieyslal że jest za nisko i się podniesie do fabrycznej wartości (tak będzie chwil zrobić) o tyle ile oklamales odczyt. |
Tak wszystko już rozumiem . Ale chodzi ci o czujniki wysokości te które są mocowane do wahacza poprzez łącznik? Gdyby były ori to będą plastikowe ? A gdy zmienione na obniżenie to będą metalowe? |
_________________ Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac |
|
|
|
|
|