Autor |
Wiadomość |
hatysz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Cezary
Jeżdzę: C6
Wiek: 39 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 10 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-12-16, 19:16 [D3 ALL
] A8 d3 kontra prostownik 24V
|
|
|
Chciałem zakupic pewne D3. Auto potrzebowało prostownika właściciel podpiął 24V na doslownie 1 sek. Po zarejestrowaniu pomyłki podpiął 12V. Naładował ale Auto nie odpalilo. Kreci kreci i nic. Co się mogło wydarzyć? Bezpiecznik czy jakis modul ?:) |
|
|
|
|
|
|
|
mus102
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: VW Phaeton
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 05 Gru 2014 Posty: 217 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 2015-12-16, 19:22
|
|
|
Bardzo prawdpodobne, że szlak tarfił sterowniki |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-16, 19:24
|
|
|
Sprawdź bezpieczniki a potem podpinać kompa . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
axidix
Użytkownik
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: Audi A6 C4 2,5
Wiek: 38 Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Toruń/Chełmża
|
Wysłany: 2015-12-16, 21:02
|
|
|
bezpieczniki mało prawdopodobne bo to nie jest zwarcie a przepięcie a na to nie ma zabezpieczania bo nikt nie przewiduje że ktoś może podpiąć 24 V tak samo możesz podłączyć samochód pod siłę i pytać dla czego coś się spaliło .
Prawdopodobnie jeżeli
poszło napięcie 24 V wszystkie sterowniki zasilane napięciem stałym do wymiany mogą być |
_________________ nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-12-16, 21:36
|
|
|
Bezpieczniki się nie popaliły raczej. Sprawdzić zawsze można. Pewnie trzeba zacząć od podmiany modułu zarządzania energią. Jeśli był podłączony pod czpien do ładowania to jest szansa ze to tylko ten sterownik się uszkodził. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-16, 21:43
|
|
|
hatysz, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
|
|
|
hatysz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Cezary
Jeżdzę: C6
Wiek: 39 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 10 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-12-17, 10:43
|
|
|
prostownik byl podpiety pod trzpień. chyba wszystkie sterowniki nie padly bo inaczej by chyba w ogole nie krecil. CO do sterownika zasilania - moim daniem najbardziej prawdopodobne. W kazdym badz razie auto ciagle nie odpala. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
hatysz
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Cezary
Jeżdzę: C6
Wiek: 39 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 10 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2015-12-17, 12:27
|
|
|
Nie mam kompa wiec nie. Kabel jest taki sam co do A6 c6? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|