Autor |
Wiadomość |
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-07-05, 20:50 [D3 06 4.2TDI
] Czujniki parkowania
|
|
|
Mam problem z parktronikiem gdy wrzuce R to na ulamek sek pojawia sie na ekranie wizualizacja samochodu i slychac ciagly dzwiek, vcds wyrzucil ze padla prawa tylna czujka , moze wie ktos jak ja zdemontować i jak dobrac drugą ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-07-05, 21:10
|
|
|
Mi się udało włożyć rękę i wypiąć czujnik ale to może nie być wina czujnika tylko przewodów . Z przodu wymieniałem wiązkę bo śnieg + sól zrobiły spustoszenie . A dobrać to na aukcji internetowej możesz bez problemu . Przód i tył są takie same 4B0919275 . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 10:22
|
|
|
pioter napisał/a: | A dobrać to na aukcji internetowej możesz bez problemu . Przód i tył są takie same 4B0919275 . |
Ale chyba wewnętrzne i zewnętrzne różnią się typem. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-07-06, 11:31
|
|
|
A jak taki czujnik wymontowac bo znalazlem taki ktory nie cyka jak zapne R i hamulec reczny, dodam ze kable cale i jak to jest z tymj numerami ? Kolego @pebo piszac o zewnętrznych i wewnętrznych miales na mysli zewnętrzne czyli skrajne na zderzaku? A wewnętrzne te pomiedzy skrajnymi? Sprawa dotyczy tylnego zderzaka |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 11:42
|
|
|
ceemack napisał/a: | A jak taki czujnik wymontowac bo znalazlem taki ktory nie cyka jak zapne R i hamulec reczny, dodam ze kable cale i jak to jest z tymj numerami ? Kolego @pebo piszac o zewnętrznych i wewnętrznych miales na mysli zewnętrzne czyli skrajne na zderzaku? A wewnętrzne te pomiedzy skrajnymi? Sprawa dotyczy tylnego zderzaka |
Znalazłem w ETKA takie oznaczenia czujników: 4B0 919 275 A. Czyli myliłem się. Nie ma znaczenia przód czy tył, wewnątrz czy na zewnątrz - idzie 8 jednakowych czujników. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
ceemack
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014 Posty: 31 Skąd: East side
|
Wysłany: 2014-07-06, 12:16
|
|
|
pebo napisał/a: | ceemack napisał/a: | A jak taki czujnik wymontowac bo znalazlem taki ktory nie cyka jak zapne R i hamulec reczny, dodam ze kable cale i jak to jest z tymj numerami ? Kolego @pebo piszac o zewnętrznych i wewnętrznych miales na mysli zewnętrzne czyli skrajne na zderzaku? A wewnętrzne te pomiedzy skrajnymi? Sprawa dotyczy tylnego zderzaka |
Znalazłem w ETKA takie oznaczenia czujników: 4B0 919 275 A. Czyli myliłem się. Nie ma znaczenia przód czy tył, wewnątrz czy na zewnątrz - idzie 8 jednakowych czujników. |
a moglbys podeslac jak taki czujnik wymontowac nie chcialbym czegoś urwać |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-07-06, 12:32
|
|
|
Drobna poprawka. Symbole czujników, które Ci podałem występują w A8, dla A6 2006 r są to 7H0 919 275 E na tył, natomiast na przód: 7H0 919 275 C. Co do demontażu, to wystarczy dobrać się do tylnego zderzaka, najlepiej na jakimś kanale, od dołu. Czujnik jest podłączony typową wtyczką audi, którą odpinasz podważając lekko płaskim śrubokrętem. Gorzej jest z wyjęciem czujnika z uchwytu, gdyż jest on na 3 zatrzaskach i ma blokadę przeciw obracaniu. Najlepiej podważyć delikatnie zatrzaski płaskimi śrubokrętami lub zrobić sobie z paska grubszej blachy pierścień, którym jednocześnie podważysz wszystkie 3 listki zatrzasków uchwytu. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-16, 17:22
|
|
|
Tylko najpierw sprawdź kable które idą do czujnika , często to one są przyczyną a nie czujnik . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|