Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Drżenie samochodu przy przyspieszaniu  
Autor Wiadomość
CzipuS 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mario
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2014-08-04, 11:13   [D3 06 4.2TDI ] Drżenie samochodu przy przyspieszaniu

Witam !
Od jakiegoś czasu zauważyłem objaw drżenia samochodu podczas
gwałtownego przyspieszania. Przy spokojnej jeździe nie ma problemu
skrzynia pracuje idealnie natomiast przy gwałtownym przyspieszeniu pojawia
się delikatne drżenie samochodu. Czy opisywany objaw można
zakwalifikować do wymiany przegubów wewnętrznych ?? Czy jest może znany
przez Was inny problem z takim objawem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
pomoc
Pozdrawiam Mario
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-08-04, 21:13   

Jesli drzy przy gwaltownym przyspieszaniu to do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci poduszki silnika skrzyni tylnego mostu i podpora walu.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
CzipuS 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mario
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2014-08-04, 22:01   

Dziękuję za odpowiedź
Tak drganie pojawia się tylko przy gwałtownym przyspieszeniu w przypadku spokojnego zwiększania prędkości problem jest nie zauważalny. Zaczyna się w okolicy 80 a 120 km/h
Jutro postaram się sprawdzić opisane rzeczy
Czyli mam rozumieć ze problem z przegubem to raczej nie to??
Pozdrawiam Mario
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-08-05, 05:49   

Jak najbardzej przegub takze moze byc przyczyna, ale w autach z quattro bez uszkodzenia oslony przegubu sporadycznie dochodzi do jego awarii.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
chrisss100 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 17
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-13, 15:29   

Czipus sprawdziłeś co to było???
Mam to samo!
 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-08-15, 06:57   

Na 99% podpora walu ale niech wypowie sie CzipuS
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-08-10, 08:38   

odkopie temat bo mam porobny problem
z tym ze wczoraj to się totalnie nasiliło:

Jechałem sobie spokojnie a tu nagle zaczyna całe auto drgać jakby sie miało zaraz rozpaść, nie wazne czy przyśpieszam czy jade 60 czy 100 :/
Normalnie już miałem się zatrzymywać (ale nie było gdzie bo droga ekspresowa)
podniosłem auto w tryb LIFT i drzenie ustało ! to jest najciekawsze w tym wszystkim... no ale jechać po ekspresówce do 100km/h to jakaś masakra
postanowilem sprawdzić czy jak polece szybciej to też będzie bicie, o dziwo było ok, może nie idealnie ale ok.
Zjechałem z ekspresu i auto juz nie drżało... wróciło do tego co było poprzednio czyli:

drżenie przy 100-120, drżenie przy przyśpieszaniu.
przeguby ok.

podpora wału piszecie do sprawdzenia, można to zrobić bez demontażu wału ?
co i jak jeszcze sprawdzić ???
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2016-08-21, 10:18   

W firmowym SuperB'ie było drżenie przy prędkościach około 120-160 i to dosyć mocno wyczuwalne na kierownicy a wszystkiemu winne okazały się źle wyważone koła :-)
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-08-28, 21:04   

Nue ma szans żeby były to koła bo na LIFCIE nie drży a na innych trybach przy dłuższej jeździe lnapier...a

Ma ktoś jakiś pomysł?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-08-29, 07:31   

sprawdz dokladnie wewnetrzne przeguby.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-29, 07:51   

mkbewe, ja mam u siebue ten sam problem z drzeniem przy 120-130km/h podczas ciaglej jazdy.
Przy przyspieszaniu nic nie trzesie....

Jesli to nie kola (felgi lub opony) to zostaje tylko układ napedowy. Jak szeryfisch, pisze sprawdz przeguby wewnetrzne, luzy na wale, podpra, przeguby. Chyba zr z zawiecha jeezcze cos, skoro na obnizonym drzenie wystepuje a na liftcie juz nie .... Ale ja bym od półosiek zaczął
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-08-30, 19:31   

martin_rs4 napisał/a:
Ale ja bym od półosiek zaczął


I tak też zrobiłem, wszystkie wydają się być ok ale jedna to jakaś masakra, być może to jest winowajca ( mam nadzieję)
Filmik

https://youtu.be/e1vt5X3Y36c
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-08-30, 22:26   

mkbewe napisał/a:
I tak też zrobiłem, wszystkie wydają się być ok ale jedna to jakaś masakra, być może to jest winowajca ( mam nadzieję)

być może, prawie na pewno... niestety.
Półoś do wymiany.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-08-31, 05:51   

Póloś a nie przegub?
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2016-08-31, 11:24   

Przegub wewnętrzny - przypadek znany. Jeśli na lifcie nie bije, a na zwykłym położeniu tak - to on jest winowajcą. Zmieniaj - będziesz zadowolony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.