|
Autor |
Wiadomość |
blady99
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 70 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-05-12, 08:49 [D3 06 4.2TDI
] Dym z hamulcow
|
|
|
Ostatnio zauwazylem dym z jednych hamulcow z przodu. Temp na zewnatrz normalna, jazda spokojna a w kaluze zadna nue wjechalem. Po zatrzymaniu sie jedne hamulce jak by sie zagotowaly, po obejzeniu calego kola zadnego wycieku z amora lub silnika nie widzialem. Gdzie szukac problemu? Moze jakos plyn hamulcowy cieknie ale czy wtedy tarcza by nie byla sliska a hamowanie bardzo slabe? |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-05-12, 09:50
|
|
|
Kolego blokuje ci zacisk hamulcowy , czasem wystarczy wyczyścić jarzmo , klocki , i cylinderki w zacisku . |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-05-14, 09:13
|
|
|
Niestety tak kończy się okrojona wymiana klocków polegająca na zdjęciu zacisku wciśnięciu tłoczka założeniu nowych klocków i przykręcenia zacisku. Za którymś razem z kolei dochodzi właśnie do takich problemów.
Należy nasmarowac tłoczek i jarzmo zacisku. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
blady99
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 70 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-05-15, 08:41
|
|
|
Wymiana klocków robiona w serwisie Audi Groblewski w Gdańsku.. no cóż mogę powiedzieć...Dzięki za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-05-15, 10:56
|
|
|
Masz rach za usługę? To wracaj z reklamacją. Niech się przyłożą do pracy.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
Wysłany: 2013-05-15, 18:18
|
|
|
Odpowiedzą mu,to co mi powiedzieli po tym,jak musiałem wymienić tylne zaciski,bo klocki po 8 tyś km,prawie całe poszły,mianowicie"zlecona była wymiana klocków,a nie regeneracja zacisku"
Tak z innej beczki,wczoraj wymieniałem klocki z przodu w ciężarowym,rano po przejechaniu kilkunastu kilometrów musiałem użyć gaśnicy,bo się zapaliło koło :lol: tłoczki przesmarowane,okazało się,że popma hamulcowa nie odbijała do końca i nie puuszczała tyle ile trzeba kocka :roll: |
_________________ http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2013-05-15, 19:57
|
|
|
A czy serwis nie ma obowiązku zrobić inspekcji hamulców przed wymiana klocka?
Co to za tłumaczenie zlecona wymiana nie naprawa zacisku?
A jak klient nie jest mechanikiem to ma się już zabić?
Klime też nabijają bez sprawdzenia wcześniej szczelności układu?
Co to policja co wchodzi ludziom do domów z drzwiami i myli bloki?
Co innego jak by mu powiedzieli o zaciskach, a on by nie zlecał naprawy.
Wrócił bym z reklamacją jak nie to idę do mediów. Albo debile z tym ich szefem serwisu do łopaty i na tory.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |