Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] opis błędów  
Autor Wiadomość
boczek1975 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 16
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2018-09-12, 23:35   [D3 06 4.2TDI ] opis błędów

witam pojawiły mi się dwa błędy p1577 i przy tym n145 a drugi p3134 proszę was o objaśnienie
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-09-13, 06:10   

Dlatego nie należy używać tanich i bezsensownych skanerów :)

Pierwszy to poduszka silnika a drugi to błąd kolektora ssącego. Normalny komputer diagnostyczny pokaże takie informacje.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
boczek1975 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 16
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2018-09-13, 06:56   

czyli mogą to być klapy w kolektorze ? Objawy mam takie że jest słabszy to znaczy od zera powiedzmy do 140 jakby norma a przy 140 gaz do końca zbije na 5 i obroty bardzo ale to bardzo powoli wzrastają a co do skanera tylko taki miałem pod ręką
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-09-13, 07:39   

Tak, drugi to błąd pozycjonowania klap w kolektorze ssącym drugim. Niestety nie wiem który jest który :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
boczek1975 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 16
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2018-09-13, 13:21   

Rozumiem że trzeba wyciągnąć kolektory i wyczyścić czy to jakaś elektroniczna sprawa?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-09-13, 14:38   

Ostatnio taki błąd miałem jak się zablokowało cięgno. Ułamał mi się kawałek osłony i wpadł pod cięgno blokując je. Ale bez obejrzenia i później prawdopodobnie rozebrania za wiele się nie dowiesz.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
boczek1975 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 16
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2018-09-13, 15:52   

Niestety nie mogę teraz zajrzeć dopiero w poniedziałek cze do tego czasu można jeździć dodam że żona go będzie użytkować łagodnie?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-09-13, 17:33   

Sytuacja wygląda tak. Jeśli to usterka silniczka lub cięgna gdzieś na zewnątrz to tak ale jeśli np zablokowała się klapka w środku i nie daj Boże się urwie to może skończyć się wymiana silnika.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
boczek1975 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 16
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2018-09-17, 11:26   

Witam mogę w końcu zajrzeć co tam się porobiło może ktoś mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać czy żeby sprawdzić to cięgno od tego silniczka trzeba odkręcić kolektor i jak sprawdzić czy silniczek nie padł może jest jakiś opis jak to zrobić?

[ Dodano: 2018-09-18, 08:24 ]
Problem rozwiązany spadło cięgno dziękuje drago o
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-09-18, 15:04   

Nie ma problemu <hihi>
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.