Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Przebieg 240kkm - czy to dużo ?  
Autor Wiadomość
Mischa 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-08, 20:28   

(...) Moje auto D3 4.2 TDI z 2006 z przebiegiem 247 tyś, kupione w salonie we Wrocławiu i serwisowane regularnie w ASO. Przebieg taki jest niestraszny jak auto się serwisuje normalnie i regularnie. Kazda usterka lub zuzycie robione od razu powoduje że nic dalej się nie sypie. Ale jak ktoś cofnał mu przebieg o 100 tyś, to i tak nikt sie nie pozna, bo takie auta nie sa zużyte po takim przebiegu. Dlatego 95% ofert z Niemiec to auta z cofanym licznikiem z 300-350 tyś... masakra. A ludziska kupuja lepsze jak nowe po odmłodzeniu do 169 tyś. Dlatego serwisowałem tylko w jednym miejscu aby móc udokumentować faktyczny przebieg i stan auta.

(...)

Ogłoszenia kupie/sprzedam/zamienię tylko w odpowiednim dziale i tylko po uzyskaniu regulaminowego dostępu. Wszelkie inne formy ogłoszeń będą karane ostrzeżeniem.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-08, 20:41   

Wszystko zależy od jakości wykonania.
Auta będą wyglądały następująco
a8/s8 z przebiegiem blisko 500 tyś zachowa świeżość a6 na poziomie 300 i a4 przy 150 tyś. Dlatego handlarze cofają liczniki, bo tego nie widać. Ja mam a4 z przebiegiem blisko 400 tyś i kiera zaczęła się wylizywać przy 230 a fotel przy 300 okazywał ślady przetarć. Ogólnie wygląda dobrze. Mógłbym zmienić kierownice i fotel kierowcy i cofnąć zegar spokojnie na 200. Ale po co. Wolę sprzedać auto uczciwie a co zrobi następny właściciel to mnie nie interesuje.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-02-08, 23:55   

ernesto napisał/a:
unknowuser napisał/a:
widzą dwójkę z przodu przy przebiegu to natychmiast jest diagnoza, że to szajs.


Albo wstyd przed sąsiadem i rodziną że kupił grata z wielkim przebiegiem. Ale jedynka czy nawet zero na początku to już jest się czym chwalić.


Przy dwójce z przodu to nawet ciocia na imieninach się pozna, że dziadostwo się kupiło ;-)

Powiem Wam, ze z moich obserwacji wynika, że 95% facetów też tak reaguje, a jak szukają auta z budżetem 5000 zł to także do 200 km ;-)
 
 
cerbera 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D3 4.2
Wiek: 44
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 158
Skąd: kraków
Wysłany: 2014-02-09, 07:37   

A mi sie udało kupić Złota z przebiegiem 123kk i kazdy kto ja widział wie że to prawdziwy przebieg. Sprzedałem z 180kk i powiem że teraz zaczynam powoli żałować dlatego skłaniam sie ku S8 D4 ;-)
_________________
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-09, 09:55   

Mój kolega handlarz powiedział mądre słowa,że Polak lubi być oszukiwany.Gdy na liczniku jest powyżej 200 tys. to kupa złomu ale jak kopnie licznik do 120 i powie że jeździł nim lekarz i na dodatek kobieta niepaląca to po prostu nówka.Najlepsi są ci którzy przychodzą po a4 z 95 roku 1.9 tdi i chcą żeby samochód miał poniżej 200 tys. żenada i nic więcej.Dlatego handlujący kopią liczniki bo durny polaczek inaczej nie kupi.
 
 
Mischa 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-02-09, 11:14   

Świeta prawda. Niestety sami sobie zgotowaliśmy ten los ;)
Nie liczy sie stan tylko przebieg... byle poniżej 200. To jest absurd. Tyle zmęczonego złomu jeździ po ulicach... A potem durnowate komentarze że takie A4 to już nie to... że sie psuje... ze kiedyś to były auta...
jak się ma samochód z przebiegiem 400 tyś, ale na desce 170 to co mamy się dziwić. Załosne
 
 
Patryk1990 
Użytkownik


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 49
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 2014-02-09, 16:33   

hej
słuchaj miałem 4.0 tdi podobno wadliwe, a jednak nie do końca.
Kupiona nowa w 2005 do jeździła 320000 tys bez problemow jedynie serwisy pasek i pompa wody + napinacz, dosłownie bezawaryjne, bez lampek na konsoli, po prostu to auto latało. Anglia polska. Najlepsze przy 320000 silnik był suchy, na koniec zalewany castrolem gtx 15 w 40 wymiana co 6000 super polecam.
Teraz jest 4.0 tdi i już jest gorzej. Jestem 3 właścicielem przebieg podobno 140000, w co nie wierze. Wczoraj się prawie spaliła przez jeb..... kompresor a dokładnie stycznik,
silnik właśnie wychodzi z budy rozrząd i popychacze, ogólnie nie jestem szczęśliwy.
Poprzednik byl lepszy.
Aha najgorsze raz w tygodniu zapala się wszystko, brak komunikacji can i wydaje mi się że przebieg niema znaczenia. Patrz ilu właścicieli, bo każdy coś cofa. Następnie rozgrzej auto do 90 c później zgaś poczekaj godzinkę i odpal jak zagrzechocze to nie bierz
i sprawdz kompem bledy podstawa. Wszystko jest drogie


Kolego stosuj interpunkcję i polskie znaki w swoich postach
 
 
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-23, 22:26   

Witam.

Przyłączam się do pytanie autora postu.

Zamierzam oglądnąć A8D3 4.2TDI z 2007 roku z przebiegiem ok 270tyś i z tego co wyczytałem to jedynym słabym punktem tego auta jest skrzynia biegów.

Czy można liczyć na jakąś pomoc podczas zakupu?

Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2014-03-23, 22:32   

Mariusz-zg napisał/a:
Witam.

Przyłączam się do pytanie autora postu.

Zamierzam oglądnąć A8D3 4.2TDI z 2007 roku z przebiegiem ok 270tyś i z tego co wyczytałem to jedynym słabym punktem tego auta jest skrzynia biegów.

Czy można liczyć na jakąś pomoc podczas zakupu?

Pozdrawiam.
Mariusz

Mariusz, jeśli to A8D3 i nowsze, to sprawdzaj wszystko. Przede wszystkim kompa w łapę i jedziesz po dtc czyli błędach. Później jak Patryk pisał, odpałka na zimo i słuchaj silnika, a po zejściu z obrotów i wyłączeniu pompy obiegu wtórnego delikatna przejażdżka i ocena pracy skrzyni i silnika. Później rozgrzać i jeszcze raz to samo. Żadnego szarpania, żadnego przeciągania biegów, żadnego pływania obrotów - to daje 90% gwarancji, że auto jest ok. Przebieg i blachy to drugorzędna sprawa.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-24, 06:34   

pebo napisał/a:
Mariusz-zg napisał/a:
Witam.

Przyłączam się do pytanie autora postu.

Zamierzam oglądnąć A8D3 4.2TDI z 2007 roku z przebiegiem ok 270tyś i z tego co wyczytałem to jedynym słabym punktem tego auta jest skrzynia biegów.

Czy można liczyć na jakąś pomoc podczas zakupu?

Pozdrawiam.
Mariusz

Mariusz, jeśli to A8D3 i nowsze, to sprawdzaj wszystko. Przede wszystkim kompa w łapę i jedziesz po dtc czyli błędach. Później jak Patryk pisał, odpałka na zimo i słuchaj silnika, a po zejściu z obrotów i wyłączeniu pompy obiegu wtórnego delikatna przejażdżka i ocena pracy skrzyni i silnika. Później rozgrzać i jeszcze raz to samo. Żadnego szarpania, żadnego przeciągania biegów, żadnego pływania obrotów - to daje 90% gwarancji, że auto jest ok. Przebieg i blachy to drugorzędna sprawa.


Ja mam swojego mechanika z kompem wiec to ogarnie ale nie wiem jak to będzie ze skrzynia więc może jest jakaś osoba chętna do pomocy w oględzinach auta w Katowicach? Jeździłem autami z automatem ale nigdy nie byłem ich właścicielem więc nie zwracało się uwagi na takie szczegóły.

Pozdrawiam.
 
 
Jakub 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 166
Skąd: BTM
Wysłany: 2014-03-24, 09:44   

Kolego ze skrzynią to jest loteria,choć w D3 są podobno trwalsze te skrzynki,ma nie szarpać,nie przeciągać biegów,płynnie przerzuczać to tyle,niec innego nie zrobisz,oczywiście sprawdzenie błedów.
_________________
http://images50.fotosik.p...21ec9bb925m.jpg
http://bytom.blox.pl/reso...wegraffiti3.jpg
 
 
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 40
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 73
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-24, 18:22   

A jest może ktoś kto ma dostęp do historii po numerze VIN?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2014-03-24, 18:58   

Mariusz-zg napisał/a:
A jest może ktoś kto ma dostęp do historii po numerze VIN?

Na forum raczej nie znajdziesz nikogo ale na allegro jest człowiek który za parę złoty robi takie rzeczy.
 
 
genmaxiu 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 45
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Luton
Wysłany: 2014-04-18, 12:05   

Ja moja A8 kupilem z przebiegiem okolo 90tys km ale nie to bylo wyznacznikiem. Pojechalem do czlowieka, powiedzialem mu - sluchaj stary, rok szukam takiej A8, zabieram ja od ciebie na godzine, dwie. Zostawiam ci moje papiery i jade sie przejechac, zlogowac itd. Kolezka sie zgodzil bez mrugniecia okiem, nie wzial papierow. Po godzinie wrocilem z bananem na twarzy, przejechalem sie po autostradzie, zlogowalem VCDSem, wpierniczylem sie w koreczek zeby zobaczyc jak skrzynka zmienia biegi. Wszystko bylo piekne, wlasciciel z usmiechem na twarzy przyjal pieniazki i tak dokonalem zakupu. A licznik, coz, jest tu , pokazuje juz teraz 160tys km a ja jezdze jezdze i jezdze. Poziom zadowolenia nie zmalal, mysle tylko o podniesieniu mocy i momentu bo jak wiadomo do wszsystkiego czlowiek sie przyzwyczaja z czasem.

Jak juz koledzy napisali wyzej, nie patrz na taki przebieg. Przy prawidlowo eksploatowanym samochodzie 200+ to zaden przebieg.

Kupuj dizla i ciesz sie z jazdy. Powodzenia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.