Autor |
Wiadomość |
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-15, 20:32 [D2 96 3.7PB
] Problem z komunikacją OBD
|
|
|
Witam
jak w temacie problem z komunikacją (3.7 AEW)
nie mogę się połączyć ze skrzynią , licznikiem , ABS , poduchami
jedynie się łączy z silnikiem
w złączu OBD II na pinie k jest 10V czy tak powinno być?
edit
zapomniałem dodać że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym
wyświetla wszystkie biegi na zegarach i nie działa Tiptronic |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-16, 07:40
|
|
|
Nie wolno podpinać mierników do pinów w OBD !!!
Teraz zapewne będziesz musiał odpiąć akumulator żeby wróciło do normy i dopiero wykasować |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-16, 07:59
|
|
|
przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyżej
co mam wykasować jak się połączyć nie można
pomógł byś może co jest przyczyną takich cyrków |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-16, 08:11
|
|
|
Jak podpiąłeś miernik to zablokowałeś OBD albo nawet przekodowało się coś.
Czy LPG masz zwykłe czy z czytaniem po OBD, jeśli z czytaniem to odepnij kabelek (powinien być wpięty do wiązki pod gniazdem OBD) potem odepnij aku i spróbuj od nowa
a no.. i czy aku ma dość prądu jak będzie słaby to też może być problem - podepnij prostownik poczekaj trochę |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-16, 11:38
|
|
|
na pracujacym silniku też się nie łączy,a prądu ma wtedy wystarczająco |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-16, 17:14
|
|
|
wina kabla to nie będzie bo wcześniej się łączył bez problemu i zapomniałem dodać że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:05
|
|
|
Odłączałeś akumulator jak pisali wyżej? Jeżeli zablokowałeś sterowniki to nie połączysz się za nic.
Sam kiedyś sobie od poduszek zablokowałem przez wprowadzenie błędnych danych do sterownika i pomogło tylko reset akumulatorem na 10min. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:31
|
|
|
na dwa dni był odłączony i kupa
na ten pomysł wpadłem,bez powodzenia
zastanawiam się czy nie odłączyć ABS-u bo to on zaczął pierwszy cyrki odwalać i zastanawiam się czy w sterownik nie ma jakiejś zwary i to on powoduje problem z komunikacją
prośba może ktoś ma schematy instalacji elektrycznej? |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:41
|
|
|
odłącz webasto |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-16, 20:43
|
|
|
nie ma webasta
[ Dodano: 2013-10-19, 19:58 ]
edit; widzę że tu jest taki ruch i pomoc że szybciej ją znajdę na ulicy i do tego posty kasują |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-21, 10:25
|
|
|
Porty w kompie możesz mieć przestawione jeśli coś w międzyczasie podłączałeś, odinstaluj i zainstaluj od nowa oprogramowanie do diagnozy |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2013-10-21, 11:46
|
|
|
LUPO 1 napisał/a: | widzę że tu jest taki ruch i pomoc że szybciej ją znajdę na ulicy i do tego posty kasują |
To idż na ulicę i szukaj tej pomocy może będzie lepiej a nie wylewasz tu swoje żale......Chłopaki może 24h nie siedzą na forum żeby specjalnie pomóc w Twoim temacie wiec proponował bym zacisnąć zęby i cierpliwie czekać a być może ktoś rozwiąże Twój problem :peace: |
_________________ Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
|
|
|
|
|
LUPO 1
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2000
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 18 Skąd: Miasto Neptuna (GD)
|
Wysłany: 2013-10-21, 19:15
|
|
|
colln napisał/a: | Porty w kompie możesz mieć przestawione jeśli coś w międzyczasie podłączałeś, odinstaluj i zainstaluj od nowa oprogramowanie do diagnozy |
z oprogramowaniem i portami jest wszystko ok bo z silnikiem się łączy bez problemu i z innymi brykami też nie mam problemu z połączeniem tylko w tym konkretnym aucie
Marecki napisał/a: |
To idż na ulicę i szukaj tej pomocy może będzie lepiej a nie wylewasz tu swoje żale......Chłopaki może 24h nie siedzą na forum żeby specjalnie pomóc w Twoim temacie wiec proponował bym zacisnąć zęby i cierpliwie czekać a być może ktoś rozwiąże Twój problem :peace: | cały czas czekam tylko nie widzę powodów do kasowania postów-tylko jak temat będzie się kończył na kasowaniu postów to szybciej znajdę pomoc na ulicy |
_________________ w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2013-10-22, 07:43
|
|
|
LUPO 1 napisał/a: |
z oprogramowaniem i portami jest wszystko ok bo z silnikiem się łączy bez problemu i z innymi brykami też nie mam problemu z połączeniem tylko w tym konkretnym aucie
|
w takim razie coś z kabelkami przebicie (zwarcie) ewentualnie wyciąganie komputerków i szukanie zimnych lutów |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|