Autor |
Wiadomość |
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2015-01-01, 16:12 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Nie dziala nawiew w slupkach i tunelu
|
|
|
A8 bez klimatronika z tylu - tylko regulacja sily nawiewu.
Mam dziwny objaw zwiazany z brakiem nadmuchu (grzania z tylu). Nie ma wentylacji zarowno w slupkach jak i w tunelu, o dziwo na nogi grzanie pracuje ale bardzo slabo. Nie wiem czy moze to byc zwiazane z demontazem tunelu i wymiana podlokietnika, odpialem pokretla od regulacji nadmuchu, zmienilem podlokietnik i zalozylem wszystko spowrotem poddpinajac wszystkie wtyczki.
Prosze o podpowiedz! |
Ostatnio zmieniony przez econestorex 2015-01-02, 09:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-01, 20:01
|
|
|
Rozumiem że z tyłu nic nie leci, nastaw na klimatroniku na minimum "LO" i powinno lecieć z tunelu zimne możesz sprawdzić, i podejrzewam że z przodu leci ci chłodne ze środkowych kratek, jeśli tak to jest kilka tematów na ten temat |
|
|
|
|
|
|
|
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2015-01-02, 09:28
|
|
|
Faktycznie, jak ustawie na LO LO to dziala nawiew z tylu zarowno w slupkach jak i w tunelu. To co jeszcze zauwazylem, to to, ze pomimo iz wylacze synchronizacje nie mam mozliwosci zmian nastaw niezaleznie. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-01-03, 18:38
|
|
|
econestorex napisał/a: | Faktycznie, jak ustawie na LO LO to dziala nawiew z tylu zarowno w slupkach jak i w tunelu. |
Czyli tak jak pisałem z tyłu jest wszystko oki poprostu przód nie daje na tył ciepłego i dlatego klapa na tył pozostaje zamknięta żeby nie dmuchać zimnym na twarz, musisz szukać z przodu jest kilka tematów na ten temat prawdopodobnie jakaś dźwignia niedomaga, a silnik jest sprawny i dlatego nie wali błedów,niestety prawdopodobnie cała decha do zrzucenia ;( |
|
|
|
|
|
|
|
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2015-01-03, 21:04
|
|
|
Hmm, w takim razie poprosilbym kogos o porade jak zdemontowac konsole i podpowiedz na ktory silnik (mechanizm) zwrocic uwage |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-03, 21:37
|
|
|
econestorex, może obejdzie się bez demontażu całej dechy, wystarczy ściągnąć boczek tunelu po stronie kierowcy i sprawdzić silnik lub ewentualnie klapę zaznaczoną na poniższym screenie.
xxx.jpg
|
|
Plik ściągnięto 19132 raz(y) 197,6 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-04, 06:14
|
|
|
sorry a tak dokładniej możesz zaznaczyć które to miejsce sprawdzić ? bo u mnie jest podobnie z tym że jak coś poustawiam to w srodkowym tunelu w prawej kratce cos wieje takie cieple ale z drugiej to tak tylko czuc ze cieplo jest ale nic nie wieje a ze słupków ani przy szybach nic nie daje dopiero jak włacze odmrarzanie tylnej szyby to boczne górne kratki przy szybach zaczynaja dmuchac i odparowywać <niewiem> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
econestorex
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kolo
Jeżdzę: A8
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 20 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2015-01-04, 10:39
|
|
|
danishow napisał/a: | econestorex, może obejdzie się bez demontażu całej dechy, wystarczy ściągnąć boczek tunelu po stronie kierowcy i sprawdzić silnik lub ewentualnie klapę zaznaczoną na poniższym screenie. |
Dzieki WIELKIE , sprawdze jutro o ile odpali mi auto ... jak na razie umarl i nie ma zadnej reakcji na przekrecenie kluczyka. Czy mozecie podac lokalizacje przewodu masy i w ktorym miejscu jest alternator ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-04, 11:08
|
|
|
dracus6662, część numer 47 (silniczek) i klapkę którą steruje.
econestorex napisał/a: | Czy mozecie podac lokalizacje przewodu masy i w ktorym miejscu jest alternator ? | Z przodu nic nie znajdziesz, musisz bezpośrendio do aku podpiąć. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-06, 06:19
|
|
|
mo dobrze twraz juz widze dzięki ale narazie czeka mnie wymiana dmuchawy a pozniej wezme sie za ten nawiew |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-22, 17:52
|
|
|
Witam!
Czy ma ktos zatem schemat obiegu wody i powietrza na jakims ludzkim (moze byc odrecznym) rysunku?
Stefan. |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-02-22, 22:02
|
|
|
Proszę
1 - Prowadnica powietrza i nawiew w przestrzeni na nogi po lewej stronie
2 - Prowadnica powietrza nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
3 - Prowadnica powietrza nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
4 - Nawiew w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
q W samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- zamontowany jest dodatkowy element grzejny przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie -Z42-.
5 - Prowadnica powietrza i nawiew w przestrzeni na nogi po prawej stronie
6 - Prowadnica powietrza nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
7 - Prowadnica powietrza nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
8 - Nawiew w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
q W samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- zamontowany jest dodatkowy element grzejny przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie -Z43-.
9 - Prowadnica powietrza do nawiewu dla pasażerów z tyłu po lewej stronie
10 - Prowadnica powietrza do nawiewu dla pasażerów z tyłu po prawej stronie
11 - Rozdział powietrza nawiewu dla pasażerów z tyłu
q Różne wersje w samochodach z i bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-
12 - Silnik nastawczy klapy tylnego lewego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza -V220-
q W samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- uruchamia tylko klapy lewej strony
q Element łączący między klapą a silnikiem jest koloru „czerwonego”.
q W samochodach bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- (bez silnika nastawczego klapy tylnego prawego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza -V221-) klapy prawej strony są poruszane przez wałek silnika nastawczego klapy tylnego lewego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza tylnego -V220-.
13 - Silnik nastawczy klapy tylnego prawego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza -V221-
q Zamontowano tylko w samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-.
q Element łączący między klapą a silnikiem jest koloru „niebieskiego”.
q W samochodach bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- (bez silnika nastawczego klapy tylnego prawego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza -V221-) klapy prawej strony są poruszane przez wałek silnika nastawczego klapy tylnego lewego nawiewu ciepłego/zimnego powietrza -V220-.
14 - Prowadnica powietrza do nawiewów w pozycji „B” po lewej stronie
15 - Prowadnica powietrza do nawiewów w pozycji „B” po prawej stronie
16 - Prowadnica powietrza w pozycji „B” po lewej stronie
17 - Prowadnica powietrza w pozycji „B” po prawej stronie
18 - Prowadnica powietrza do nawiewu do osuszania szyby drzwi w pozycji „B” po lewej stronie
q Zamontowano tylko w samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-.
19 - Prowadnica powietrza do nawiewu do osuszania szyby drzwi w pozycji „B” po prawej stronie
q Zamontowano tylko w samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-.
20 - Kapturek zamykający
q W samochodach bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- zamontowany zamiast prowadnicy powietrza do nawiewów osuszania szyb drzwi w pozycji „B”.
I - Komora silnika (podszybie)
q W trybie świeżego powietrza powietrze zasysane jest przez filtr przeciwpyłkowy
II - Wewnątrz samochodu
q W trybie zamkniętego obiegu powietrza powietrze zasysane jest pod tablicą przyrządów.
III - Klimatyzator
A - Zasysanie świeżego powietrza z podszybia
q W trybie świeżego powietrza
B - Filtr przeciwpyłkowy
C - Zasysanie powietrza pod tablicą przyrządów
q W trybie obiegu zamkniętego
D - Parownik
E1 - Wymiennik ciepła po lewej stronie
q Ogrzewania
E2 - Wymiennik ciepła po prawej stronie
q Ogrzewania
E3 - Lewa komora mieszania
E4 - Prawa komora mieszania
F1 - Do nawiewu pośredniej wentylacji po lewej stronie
q Przez prowadnice powietrza w tablicy przyrządów do przedniej szyby
F2 - Do nawiewu w tablicy przyrządów z lewej strony
G1 - Do nawiewu pośredniej wentylacji po prawej stronie
q Przez prowadnice powietrza w tablicy przyrządów do przedniej szyby
G2 - Do nawiewu w tablicy przyrządów z prawej strony
H1 - Do nawiewu w przestrzeni na nogi z przodu z lewej strony
q Przy prawostronnym układzie kierowniczym do nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
H2 - Do nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
q Przy prawostronnym układzie kierowniczym do nawiewu w przestrzeni na nogi z przodu po lewej stronie
J1 - Do nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
q Przy prawostronnym układzie kierowniczym do nawiewu w przestrzeni na nogi z przodu po prawej stronie
J2 - Do nawiewu w przestrzeni na nogi z przodu po prawej stronie
q Przy prawostronnym układzie kierowniczym do nawiewu w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
K1 - Do nawiewu w tablicy przyrządów pośrodku z lewej strony
K2 - Do nawiewu w tablicy przyrządów pośrodku z prawej strony
L - Do dyszy rozmrażania tablicy przyrządów
q Przez prowadnice powietrza w tablicy przyrządów do przedniej szyby
M1 - Kanał gorącego powietrza tylnej części po lewej stronie
M2 - Kanał zimnego powietrza tylnej części po lewej stronie
q Tylko w samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-
q W samochodach bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- otwór w klimatyzatorze jest zamknięty
N1 - Kanał zimnego powietrza z tyłu po prawej stronie
q Tylko w samochodach z jednostką obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265-
q W samochodach bez jednostki obsługi i wskazań układu Climatronic z tyłu -E265- otwór w klimatyzatorze jest zamknięty
N2 - Kanał ciepłego powietrza z tyłu po prawej stronie |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-22, 22:18
|
|
|
Witam!
Dziekuje.Bardzo dobry i jasny opis.Gdyby kolega mial jeszcze wode z uwzglednieniem ogrzewania postojowego bylby kompletny obraz .
Pozdrawiam.Stefan. |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-02-22, 22:26
|
|
|
Mówisz i masz
1 - Ogrzewanie postojowe / ogrzewanie dodatkowe
2 - Jednostka pompowo-zaworowa układu klimatyzacji
q Podłączanie do obiegu układu chłodzenia →Układ klimatyzacji; Gr.napraw87
3 - Prawy wymiennik ciepła klimatyzatora
4 - Lewy wymiennik ciepła klimatyzatora
5 - Zawór blokowania płynu chłodzącego, ogrzewanie -N279-
q Wymontowanie i zamontowanie → Rozdział.
q Zawór blokowania sterowany jest przez sterownik ogrzewania dodatkowego -J364- → Rozdział.
q Rysunek przedstawia zawór blokowania w stanie gdy nie jest on sterowany (przepływ płynu chłodzącego od przyłącza „3“ do przyłącza „4“ i od przyłącza „1“ do przyłącza „2“)
q Jeżeli zawór blokowania jest sterowany, płyn chłodzący płynie od przyłącza „3“ do przyłącza „2“
6 - Przewód powrotnego obiegu płynu chłodzącego do silnika
q Podłączanie do obiegu układu chłodzenia silnika →Silnik, mechanika; Gr.napraw19
7 - Przewód doprowadzający płyn chłodzący do silnika
q Podłączanie do obiegu układu chłodzenia silnika →Silnik, mechanika; Gr.napraw19
8 - Pompa obiegowa -V55-
q pompa obiegowa zostaje wysterowana w pewnych warunkach także przy pracującym silniku, aby wspomagać pompę płynu chłodzącego silnika → |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-22, 22:40
|
|
|
Witam!
No i tego wlasnie bylo mi trzeba! Cale popoludnie bezskutecznie szukalem.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam.
Stefan.
Dodano:
Pojawia sie pytanie co steruje zaworem nr 5 i jaka jest jego pozycja wyjsciowa bez napiecia. |
|
|
|
|
|