Autor |
Wiadomość |
bastek 4,2
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Seba
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 39 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-10-12, 20:31
|
|
|
Jak będziesz odpowietrzał układ wspomagania to taki drobny szkopół koła przednie muszą być w powietrzu zanim się układ odpowietrzy. A cena jest tak niewielka że nie warto ryzykować, kup w ASO. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-16, 16:13
|
|
|
Małe porównanie płynów z ASO i febiego:
ASO:
- brawie bez smaku
- barwę ma bardziej zielonkowatą
- jest gęstszy o jakieś 20-30% tak na oko
- jest tłuściejszy
- specyficzny zapach podobny do hipolu tylko mniej intensywny
Febi:
- po jakimś czasie jakiś dziwny
- jasny zielony
- jest żadszy
- jest tłusty
- normalny jak to febi
Mi np po tym z ASO ucichła pompa ale bzyczenie jest z węża bo nie była tam taka siatka dana specjalna. Teraz wiem co wymienić Skoro w d2 jest poprawa to w D3 też bezie przy czym nie rujnuje się budżetu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2014-10-16, 16:44
|
|
|
bastek 4,2 napisał/a: | Jak będziesz odpowietrzał układ wspomagania to taki drobny szkopół koła przednie muszą być w powietrzu zanim się układ odpowietrzy. |
A na co to ma wpływ?
Ktoś potwierdzi taką metodę? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-16, 17:31
|
|
|
Ja zalewałem febiego ze 3 lata temu jak mi wykupkał sie servotronic. Przysłucham się dokładnie co w serwie piszczy jak coś usłysze to może wymienie jednak na OE.
Fakt że w piwnicy jeszcze mi się wala cała flaszka febiego.
Jeśli kiedyś był ok to może mam jeszcze ten lepszy? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-10-17, 07:27
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Małe porównanie płynów z ASO i febiego:
ASO:
- brawie bez smaku
- barwę ma bardziej zielonkowatą
- jest gęstszy o jakieś 20-30% tak na oko
- jest tłuściejszy
- specyficzny zapach podobny do hipolu tylko mniej intensywny
Febi:
- po jakimś czasie jakiś dziwny
- jasny zielony
- jest żadszy
- jest tłusty
- normalny jak to febi
Mi np po tym z ASO ucichła pompa ale bzyczenie jest z węża bo nie była tam taka siatka dana specjalna. Teraz wiem co wymienić Skoro w d2 jest poprawa to w D3 też bezie przy czym nie rujnuje się budżetu. |
wszystkie porównania trafne w 100%, ostatnio tez lałem ori ASO i rożnice widać gołym okiem. |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-06, 18:51
|
|
|
Ja wczoraj zauwarzyłem ,gdy skręciłem kierownicą mocniej to że zawyło mi coś ,poruszałem w drugą stronę do oporu i to samo,gdy zgasiłem auto to również było słychać głośniejsze zawycie.
Sprawdziłem poziom płynu wspomagania i był ok,ale zaniedbałem wymianę(kupowałem autko w lipcu) ,zapomniałem o tym szczególe..... teraz może mnie to trochę kosztować.
Więc dzisiaj po pracy pojechałem do ASO w NL po płyn,nalali mi z dużej beczki.
Zrobiłem tylko w ten sposób w jaki napisał ernesto :
Co do wymiany to lepiej jest go odświeżyć. Wyciągasz maksymalnie ile się da ze zbiorniczka wyrównawczego za pomocą wężyka i strzykawki i uzupełniasz nowym. Po pewnym czasie powtarzasz zabieg. Jest to rozwiązanie bez ingerencji w układ wspomagania. Bo czasami bywa że jak coś ruszysz to potem może cieknąć.
Jutro zrobię kolejny taki zabieg ,zobaczymy czy coś pomoże.......
Z obserwacji płynu to w zbiorniczku był juz ciemny - wygladał jak spalony i bardziej wodnisty. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-01-19, 23:02
|
|
|
Panowie ma może ktoś pod ręką numer org.płynu ? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-01-19, 23:15
|
|
|
o ile się nie mylę to chodzi G 002000 ale nie dam sobie ręki uciąć na pewno taki idzie do D2 i Q7 mozliwe że do D3 również |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-20, 02:16
|
|
|
123mielony napisał/a: | Panowie ma może ktoś pod ręką numer org.płynu ? |
G 004 000 M2 - taki z zieloną nakrętką <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-01-20, 14:35
|
|
|
FOSS napisał/a: | 123mielony napisał/a: | Panowie ma może ktoś pod ręką numer org.płynu ? |
G 004 000 M2 - taki z zieloną nakrętką <tjaa> |
Dzięki Damian,płyn już zakupiony |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-01-24, 14:42
|
|
|
U mnie niestety wymiana oleju nie pomogła.....,pompa gdy się nagrzeje zaczyna wyć coraz mocniej,gdy zgaszam auto to głos w tonacji - Jakby zgasił się silnik "odrzutowy " hehhe ,tylko w dużo mniejszej tonacji
Nowa pompa TRW już zamówiona,czy do wymiany pompy coś jeszcze warto wymienić?,koło pasowe itp? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2015-01-24, 21:08
|
|
|
jordan233 napisał/a: | (...) Nowa pompa TRW już zamówiona,czy do wymiany pompy coś jeszcze warto wymienić?,koło pasowe itp? |
Ja zawsze przy okazji zerkam na pas wieloklinowy i na rolki prowadzące/odwracające bo łożyska mają co robić i jak jest dobre dojście (np. zdjęty przedni pas) to od razu wymieniam łożyska na rolkach, ewentualnie całe rolki. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2015-03-08, 23:01
|
|
|
jordan233 napisał/a: | Nowa pompa TRW już zamówiona |
jaki koszt tej pompy TRW ? |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-09, 07:57
|
|
|
chrisvtr napisał/a: | jordan233 napisał/a: | Nowa pompa TRW już zamówiona |
jaki koszt tej pompy TRW ? |
Mi sie udało za 600zł + zwrot starej. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
|