Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy  
Autor Wiadomość
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-04, 19:38   [D3 FL ALL ] Wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy

Witam wywalilo dużo błędów w tym samym czasie każdy błąd to zwarcie z masą bezpieczniki w aucie wszystkie sprawdzone dobre ktoś ma pomysł co może być

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-04, 19:40   

Woda... sprawdź dwa najczęstrze miejsca. Pod wykładziną kierywcy gdzie sterownik telefonu i pod akumulatorem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-04, 20:00   

Oki jutro sprawdze a możliwe że modol akumulatora padł akumulator jest zakodowany i jest dobry a jak na postoju stoję na zgaszonym silniku to po kilku minutach wyskakuje że bateria słaba i że za 3minuty zostanie wyłączone radio niewiem czy ma ten moduł akumulatora powiązanie z tymi błędami ?lub bezpiecznik pirotechniczny może podniety . jutro sprawdze czy to wina wody jak nie to bd szukał dalej
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-04, 22:34   

bezpiecznik pirotechniczny jak padnie to nie masz nic

naładuj do pełna, zakoduj jako nowy, sprawdź pobór prądu na uśpionym i ładowanie

wtedy cos będzie można powiedzieć
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-07, 13:27   

Akumulator naładowany i zakodowany poprawnie wody nie ma nigdzie błędy dalej te same . wywaliło błąd na zegarach trójkąt że strzałką od ESP ale błędów od ESP nie ma
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-07, 14:40   

Przejrzałem na szybko schematy i zdaje się że punktem wspólnym dla zaworów N80, N145, N112, N335 Jest J623 i tam bym szukał problemu. Być może zalany.
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-07, 15:10   

Sterownik ECU j623 wymieniłem na drugi bo myślałem że uszkodzony i nie pomogło błędy nie zginęły auto też nie ma takiej jak powinno mieć mocy od czasu pojawienia się tych błędów.niewiem czy coś może mieć wspólnego z tym nastawnik rozrządu ten od strony kierowcy się odzywa na wolnych obrotach i z rana na zimnym się odzywa na jakieś 2-3 sek

[ Dodano: 2018-10-07, 16:14 ]
Błąd w skrzyni też wywaliło i nie da się jego skasować wraca od razu jak skasuję jego na zgaszonym silniku to błąd z zegarów trójką t że strzałką ten od ESP znika po odpaleniu od razu się pojawia i wywala błąd w skrzyni
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-07, 15:43   

Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa, sterownik wentylatora chłodnicy, zawór zawieszenia silnika i przepływomierz niewiele mają ze sobą wspólnego. Wspólny dla nich jest J623. Mówisz że komp sprawny, wiązki i wtyczki też na pewno sprawdziłeś? :) Wszystkie błędy to zwarcie z masą i wszystkie pojawiły się w tym samym czasie.... to musi być komp albo zalana/przepalona wiązka :) Nie wiem jak ona tam dokładnie idzie... może gdzieś o wydech Ci się oparła? Może interwencja jakiegoś zwierza? :)
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-07, 17:01   

Wiązka sprawdzona i tam wszystko jest ok ale w skrzyni wywala błąd sygnał obciążenia silnika wiadomość że sterownika silnika ten błąd był na starym ECU i na nowym wszystko to samo i wywala trójkąt że strzałką od ESP na zegarach skasuję błąd na zgaszonym silniku znika odpalam chwila i znowu wywala wszystko.dlatego pytam czy ten błąd obciążenie silnika wywala przez nastawnik który na rozgrzanym motorze odzywa się na wolnych obrotach do 1 tys obrotów a na zimnym słychać jego mocno jakieś 3sekundy
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-07, 20:43   

Błąd obciazenia silnika wywala przez przepływomierz, zbyt niski przepływ. Sterownik silnika oblicza obciazenie na podstawie danych z przepływki. No i jesli sie nie zgadza z zadanymi wartosciami to wywala skrzynie, esp itd.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Adrian42 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8d3
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 21
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-10-08, 08:38   

Przepływomierz wymieniłem i dalej to samo nic nie pomogło . Błędy
te same robiłem też adaptację przepustnicy i też nic nie pomogło
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-10-08, 09:19   

Odłóż ten komputer, przestań wymieniać i idź obejrzeć dokładnie wiązki. Uparłeś się jak osioł ale jak wymieniasz, uszkodzone wg VCDS elementy, i nic się nie zmienia, to gdzie może być problem? :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-08, 14:51   

Moim zdaniem gdzieś jest woda. Nie ma bata. Za dużo na raz.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mAlIbOr 


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: Pruszków/Brwinów
Wysłany: 2022-05-19, 12:10   

Część, udało Ci się zlokalizować usterkę która powodowała te błędy? Mam dokładnie to samo tylko dodatkowo po przekręceniu kluczyka przepala mi się bezpiecznik odpowiedzialny za te wszystkie komponenty.

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi...

EDIT: sprawa rozwiązana, winowajcą był przetarty przewód przy samej wtyczce poduszki silnika. Przetarcie spowodowała miedziana rurka od LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.