Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 W12 ] Przekroczona granica mieszanki bogatej.  
Autor Wiadomość
dragonballz10 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8 D3 W12
Wiek: 38
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-11-26, 03:43   [D3 06 W12 ] Przekroczona granica mieszanki bogatej.

SIEMA!
Obiekt: AUDI A8 D3 W12

Mam takie błędy silnika:
17573 zespół 1; adaptacja mieszanki; zakres 1
P1165 - 002 przekroczona granica mieszanki bogatej

17499 skład mieszanki; zespół 2; zakres 1
P1091 - 002 - przekroczona granica reg. mieszanki bogatej

17574 zespół 1; adaptacja mieszanki; zakres 2
P1166 - 002 - przekroczona granica mieszanki bogatej


Czy ktoś miał za bogato?
Czy to będzie przepływomierz?
Czy to może sondy?

Co radzicie sprawdzić i w jakiej kolejności, może ma ktoś dobrą radę na eliminacje podzespołów aby znaleźć przyczynę.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2019-11-26, 06:45   

Na LPG występują te błędy czy na Pb też?
Taka podstawa w dalszej diagnostyce...

Odłączyć LPG i pojeździć kilka dni na Pb.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dragonballz10 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8 D3 W12
Wiek: 38
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-11-27, 01:03   

Nie ma jeszcze gazu, nie zmieniłem profilu na forum. Jeszcze oryginał na PB.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2019-11-27, 20:56   

Jak często wyskakuje ten błąd?

Jak tam korekty paliwowe wyglądają banków 1,2,3,4 ?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dragonballz10 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8 D3 W12
Wiek: 38
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-11-28, 01:34   

Błąd po skasowaniu wyskakuje po max dwóch dniach, po zakupie błąd wyskoczył po około 200km na stacji po krótkim postoju.
Mam wrażenie, że błąd generuje się na niskich obrotach, wręcz na jałowym. Czuć jak coś się wyrównuje, lekko potrafi dygnąć budą, potem cisza.
Co do korekt z rana odpalę lapka i dopiszę szczegóły w poście. Nie pamiętam tych wartości ale na dwóch sondach (chyba za katem) jest 1.0V w tych bankach no chyba, że źle patrzę.

Marku, bo widzę, że Cię interesuje mój problem, masz Ten silnik u siebie i chcesz pomóc.
Na VCDS poruszam się od kilku lat ale nigdy nie miałem W12 tam w każdej grupie jest wartość i nie mam opisu, a spod programu ADAKO nie zawsze wyskakuje pomoc.

Sprawdzę te dane.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2019-11-28, 18:05   

Interesują nas korekty krótko-terminowe poszczególnych banków.

Masz 4 sondy sterujące, są 4 banki, każdy z nich ma osobno obliczany skład mieszanki.

01 - ecu prawej strony silnika
11 - ecu lewej strony silnika

bloki pomiarowe: 1
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dragonballz10 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: Audi A8 D3 W12
Wiek: 38
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 20
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2020-03-08, 00:02   

Przepraszam za milczenie ale zbyt dużo się działo ostatnim czasem i nie mialem głowy do pisania na forum. Check engine zniknął w trasie sam, po podłączeniu VCDS'a skasowałem błędy i od tamtej pory cisza na desce rozdzielczej. Warto tu nadmienić, że po zakupie wymieniłem wszystko co związane z eksploatacją. Zaczynając od silnika po skrzynie. Oleje, płyny, filtry... przy założeniu LPG wyjechały stare świece i poszły Platinum plus mega zabite filtry powietrza.
Jeżeli problem wróci ponowie temat.

Dzięki Marek za zainteresowanie, mam nadzieję, że spotkamy się na zlocie, będzie o czym rozmawiać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.