Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 W12 ] Wejherowo  
Autor Wiadomość
Artur_wawa 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 09 Lip 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 13:16   [D3 06 W12 ] Wejherowo

Szukam sobie Audi A8 D3 z silnikiem 4.2 MPI. Chciałbym, żeby był wyposażony minimum w:
Czujniki parkowania przód i tył
Podgrzewana przednia szyba
Solar dach
Klimatyzacja 4 strefowa
System keyless lub na odcisk palca
Składane lusterka ściemniane
Pamięć foteli lusterek i kierownicy
Automat
Siedzenia nie te najprostsze tylko sportowe lub komfort
Elektryczna tylna roleta
Rolety boczne ręczne lub elektryczne
webasto
ale tak tak wyposażonych jest jak na lekarstwo. Dlatego zaczynam się zastanawiać nad W12 a dokładniej nad tym https://www.otomoto.pl/of...html#1084d099a6 (przy okazji może ktoś zna to auto?)
boje się jednak tego silnika (awaryjność) i tego że nie będę miał go gdzie serwisować.
Dlatego zastanawiam się czy jeśli bym kupił auto z takim silnikiem i z jakiegoś powodu naprawa silnika nie byłaby opłacalna nie zrobić swapu na 4.2 MPI czy myślicie że to dobry pomysł i jakie mogą być koszty takiego swapu? i zjakimi problemami trzeba się liczyć? Co z dowodem rejestracyjnym można tam potem bez problemu dać poj. 4.2 zamiast 6.0?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-07-09, 15:54   

A co w W12 jest takiego awaryjnego ? Tu przebieg raczej pomnóż x2.
Swap głupi pomysł, nie taki tani.
Doposażyć możesz sobie sam, albo komuś zlecić retrofity.

Cytat:
Na chwilę obecną auto nie wymaga wkładu finansowego. Niestety jesteśmy zmuszeni do sprzedaży samochodu, ponieważ obecnie nie mamy garażu, a szkoda żeby stal na parkingu pod blokiem. Mamy również inne priorytety.

Ładuje w samo ASB ponad 10k i sprzedaje ? Wg w/w i liczby mnogiej wnioskuje, że baba truje mu d... D3 w tych $ to skarbonka, z reszta w wyższych też, ale mniejsza ;p
_________________
Black Cars Matters
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 17:10   

Gdzie te 5 miejsc?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-07-09, 17:13   

Ogólnie W12 za takie pieniądze to dla osób jak ja. Pół życia w garażu spędzam bo lubię a czasami rozbiorę coś tylko dlatego że źle wygląda, wyczyszcze, wymienię jakieś uszkodzone części i poskładam. Wszystko u siebie. Jak masz podobnie to nie ma specjalnie się czego bać a jak zaczniesz to serwisować w warsztatach to odradzam. Nawet nie dlatego, że speców od V8 jest jak na lekarstwo a co dopiero W12 ale ceny serwisu z butów wyrywają :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Artur_wawa 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 09 Lip 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-09, 17:46   

dice111 napisał/a:
A co w W12 jest takiego awaryjnego ? Tu przebieg raczej pomnóż x2.
Swap głupi pomysł, nie taki tani.
Doposażyć możesz sobie sam, albo komuś zlecić retrofity.

No właśnie z tym doposażenie z tego co czytałem nie jest kolorowo webasto to podobno jakiś ciężki temat, szyba przednia grzana to troche kosztuje solar dacha raczej nie dołożę klima 4 strefowa też podobno problem. Więc sam nie wiem czy lepiej (taniej) celować w coś z mocnym wyposażeniem i naprawiać czy coś w super stanie i doposażać

Cytat:
Na chwilę obecną auto nie wymaga wkładu finansowego. Niestety jesteśmy zmuszeni do sprzedaży samochodu, ponieważ obecnie nie mamy garażu, a szkoda żeby stal na parkingu pod blokiem. Mamy również inne priorytety.

Ładuje w samo ASB ponad 10k i sprzedaje ? Wg w/w i liczby mnogiej wnioskuje, że baba truje mu d... D3 w tych $ to skarbonka, z reszta w wyższych też, ale mniejsza ;p


możesz rozwinąć co masz na myśli przez ASB?
Co do $ to faktycznie cena wygląda na mocno podejrzaną chyba że ktoś ma mocne ciśnienie na sprzedaż a kupców na A8 D3 chyba nie ma zbyt wielu nie mówiąc już o W12. Czy może jestem w błędzie i kupucy są tylko to wszystko w ogłoszeniach to szroty?

[ Dodano: 2020-07-09, 18:47 ]
uzlik napisał/a:
Gdzie te 5 miejsc?

też się nad tym zastanawiałem dopytałem i oczywiście miejsca są 4

[ Dodano: 2020-07-09, 18:57 ]
drago_o napisał/a:
Ogólnie W12 za takie pieniądze to dla osób jak ja. Pół życia w garażu spędzam bo lubię a czasami rozbiorę coś tylko dlatego że źle wygląda, wyczyszcze, wymienię jakieś uszkodzone części i poskładam. Wszystko u siebie. Jak masz podobnie to nie ma specjalnie się czego bać a jak zaczniesz to serwisować w warsztatach to odradzam. Nawet nie dlatego, że speców od V8 jest jak na lekarstwo a co dopiero W12 ale ceny serwisu z butów wyrywają :)


ja w sumie to nawet lubię coś czasem pogrzebać tylko, że czasu i miejsca brak a z tymi specami to już też się nieraz przejechałem.

Czyli okazje się tu nie zdarzają? Myślałem, że wszyscy boją się dużych pojemności o kupców ciężko i dlatego z ceny schodzą
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-07-10, 07:36   

Artur_wawa napisał/a:
No właśnie z tym doposażenie z tego co czytałem nie jest kolorowo webasto to podobno jakiś ciężki temat, szyba przednia grzana to troche kosztuje solar dacha raczej nie dołożę klima 4 strefowa też podobno problem. Więc sam nie wiem czy lepiej (taniej) celować w coś z mocnym wyposażeniem i naprawiać czy coś w super stanie i doposażać

Wszystko można, ale to także kosztuje jak sam tego nie robisz. Z resztą cześci do retrofitu też zakupić trzeba, w 99% przypadków używki.
Artur_wawa napisał/a:
możesz rozwinąć co masz na myśli przez ASB?

Automatyczna skrzynia biegów.
Artur_wawa napisał/a:
Co do $ to faktycznie cena wygląda na mocno podejrzaną chyba że ktoś ma mocne ciśnienie na sprzedaż a kupców na A8 D3 chyba nie ma zbyt wielu nie mówiąc już o W12. Czy może jestem w błędzie i kupucy są tylko to wszystko w ogłoszeniach to szroty?

Można trafić okazję, ale ta na taka nie wygląda. Z samych zdjęć zmęczona życiem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-07-10, 08:29   

drago_o napisał/a:
Ogólnie W12 za takie pieniądze to dla osób jak ja. Pół życia w garażu spędzam bo lubię a czasami rozbiorę coś tylko dlatego że źle wygląda, wyczyszcze, wymienię jakieś uszkodzone części i poskładam. Wszystko u siebie. Jak masz podobnie to nie ma specjalnie się czego bać a jak zaczniesz to serwisować w warsztatach to odradzam. Nawet nie dlatego, że speców od V8 jest jak na lekarstwo a co dopiero W12 ale ceny serwisu z butów wyrywają :)


Warto wspomnieć, że większość forumowych posiadaczy V8 (BFM) więcej wsadziła w serwis silnika niż właściciele W12.
I V8 wolnossące jechało 15lat temu... obecnie ten silnik pod względem parametrów to nic super a takie W12 mimo upływu lat fajnie lata i się trzyma (pod względem serwisowym również).

Więc gadanie w stylu V8 jest drogie w serwisie a co dopiero W12 jest bzdurą.
Takie samo bzdurne gadanie można poczytać na tym forum, że V8 4.2TDI to "...jak coś się stanie to silnik trzeba wyciągać bo do niczego nie ma dostępu."
Problem tylko polega na tym, że użytkowałem ten silnik i obecnie u nowego właściciela ma nalot ponad 300kkm i od nowości ani razu silnik nie był wyciągany z auta a nie jestem odosobnionym przypadkiem bo w innych D3 jest tak samo. (400kkm silnik nie był ruszany)

ps: takie 3gr w temaice
 
 
Artur_wawa 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 09 Lip 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-10, 10:50   

Artur_wawa napisał/a:
No właśnie z tym doposażenie z tego co czytałem nie jest kolorowo webasto to podobno jakiś ciężki temat, szyba przednia grzana to troche kosztuje solar dacha raczej nie dołożę klima 4 strefowa też podobno problem. Więc sam nie wiem czy lepiej (taniej) celować w coś z mocnym wyposażeniem i naprawiać czy coś w super stanie i doposażać

dice111 napisał/a:
Wszystko można, ale to także kosztuje jak sam tego nie robisz. Z resztą cześci do retrofitu też zakupić trzeba, w 99% przypadków używki.

Dlatego zastanawiam się czy nie lepiej (taniej) będzie kupić auto bogato wyposażone takie które będzie trzeba ogarnąć - ponaprawiać niż kupić sprawnego golasa i go doposażać (prostsze mody mógłbym zrobić sam)?

[ Dodano: 2020-07-10, 12:00 ]
panton napisał/a:
drago_o napisał/a:
Ogólnie W12 za takie pieniądze to dla osób jak ja. Pół życia w garażu spędzam bo lubię a czasami rozbiorę coś tylko dlatego że źle wygląda, wyczyszcze, wymienię jakieś uszkodzone części i poskładam. Wszystko u siebie. Jak masz podobnie to nie ma specjalnie się czego bać a jak zaczniesz to serwisować w warsztatach to odradzam. Nawet nie dlatego, że speców od V8 jest jak na lekarstwo a co dopiero W12 ale ceny serwisu z butów wyrywają :)


Warto wspomnieć, że większość forumowych posiadaczy V8 (BFM) więcej wsadziła w serwis silnika niż właściciele W12.
I V8 wolnossące jechało 15lat temu... obecnie ten silnik pod względem parametrów to nic super a takie W12 mimo upływu lat fajnie lata i się trzyma (pod względem serwisowym również).

Więc gadanie w stylu V8 jest drogie w serwisie a co dopiero W12 jest bzdurą.
Takie samo bzdurne gadanie można poczytać na tym forum, że V8 4.2TDI to "...jak coś się stanie to silnik trzeba wyciągać bo do niczego nie ma dostępu."
Problem tylko polega na tym, że użytkowałem ten silnik i obecnie u nowego właściciela ma nalot ponad 300kkm i od nowości ani razu silnik nie był wyciągany z auta a nie jestem odosobnionym przypadkiem bo w innych D3 jest tak samo. (400kkm silnik nie był ruszany)

ps: takie 3gr w temaice


Bardzo fajnie, że zabrałeś głos w tej dyskusji ciekawi mnie tylko jakich kosztów należy się spodziewać w przypadku napinaczy bo podejrzewam, że podobnie jak w V8 jest to największy koszt i prędzej lub później (może nawet przy dużym szczęściu za kilka lat) nieunikniony a znając moje szczęście pewnie dość szybko.

Zastanawiam się czy W12 występowało też w budzie zwykłej (nie long) bo ten z wejherowa to chyba też jest long
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2020-07-10, 11:01   

panton napisał/a:
Więc gadanie w stylu V8 jest drogie w serwisie a co dopiero W12 jest bzdurą.

Nie jest drogie jeśli człowiek się zna i sam sobie coś potrafi ogarnąć. Drogie jest serwisowanie u mechaników.
panton napisał/a:
akie samo bzdurne gadanie można poczytać na tym forum, że V8 4.2TDI to "...jak coś się stanie to silnik trzeba wyciągać bo do niczego nie ma dostępu."

No ludzie lubią przesadzać, zwłaszcza Ci co kupili okazje. Bo to takie awaryjne itp tyle roboty i kupa kasy. Przez 7 lat wyciągałem silnik raz. Myślę, że jak na jednostkę owianą najgorszą możliwą sławą to chyba nie tak źle :D

Doposażenie jak ktos ma chęci to żaden problem. całe wnętrze zmieniałem z solarem włącznie i nie było z tym żadnego problemu. 4 strefy to też banał tylko trochę rozbierania. Webasto znajomy dorzucał i jakoś kosmicznie to nie wyszło. Podobnie przednia szyba poza samym kosztem szyby.

[ Dodano: 2020-07-10, 12:02 ]
Artur_wawa napisał/a:
Zastanawiam się czy W12 występowało też w budzie zwykłej (nie long) bo ten z wejherowa to chyba też jest long

wysępowało
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2020-07-11, 08:12   

dice111 napisał/a:
A co w W12 jest takiego awaryjnego ?


Jedyna bolączka to podobno przegrzewanie górnych cylindrów od dolnych jak ktoś nie dbał o układ chłodzenia, mało płynu zabita chłodnica i częste korki...

Najbardziej w opisie podoba mi się "sprzedajemy ponieważ obecnie nie mamy garażu" ;) który można wynająć np za 100 - 150 zeta, już pomijam fakt że moja 7 lat parkuje pod blokiem <jezyk2> i jeszcze ten remont ASB i świeży LPG za w sumie 19k ?
 
 
Artur_wawa 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 09 Lip 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-11, 12:57   

drago_o napisał/a:


Doposażenie jak ktos ma chęci to żaden problem. całe wnętrze zmieniałem z solarem włącznie i nie było z tym żadnego problemu. 4 strefy to też banał tylko trochę rozbierania. Webasto znajomy dorzucał i jakoś kosmicznie to nie wyszło. Podobnie przednia szyba poza samym kosztem szyby.



Czyli nie taki diabeł straszny. Z tym solarem to jakto było robiłeś dziurę w dachu?

Przy okazji pytanie dotyczące klimy 2 strefowej czy jak kierowca ustawia sobie np. 18 stopni a pasażer 22 to z tyłu jaką temperaturę mają? ten za kierowcą chłodniej a ten za pasażerem cieplej? Czy 4 stefowa różni się tylko tym, że każdy może ustawić swoją temperaturę czy też jest inna ilość nawiewów?

Jak można rozpoznać czy auto posiada grzaną przednią szybę? czy okienko z VIN w szybie oznaczało, że jest grzana? jeśli ma się webasto to grzanie przedniej szyby się przydaje cz to tylko fanaberia?

Czy posiadając webasto solar dach jest zbędny?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-07-11, 15:11   

Solar raczej zakłada tylko ten, kto ma pełny szyber. Przy 2 strefowej leci jeden tunel na tył, przy 4 - dwa, ale silę nawiewu z tyłu nie ustawisz, tylko temperaturę.
Grzanie widac po kneflu no i ze srodka jak sie przypatrzysz po strukturze szyby. Pomijam rozpoznanie po VINie i kodach wyposazenia jak OE.
Okienko na VIN nie ma z tym nic wspolnego.
Webasto jest w sumie fajna opcja jak parkujesz pod chmurką. Majac garaz i ewentualnie dojezdzajac do pracy gdzie rowniez parkujesz w garazu nie ma sensu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Artur_wawa 

Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 09 Lip 2020
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-11, 15:22   

dice111 napisał/a:
Solar raczej zakłada tylko ten, kto ma pełny szyber. Przy 2 strefowej leci jeden tunel na tył, przy 4 - dwa, ale silę nawiewu z tyłu nie ustawisz, tylko temperaturę.
Grzanie widac po kneflu no i ze srodka jak sie przypatrzysz po strukturze szyby. Pomijam rozpoznanie po VINie i kodach wyposazenia jak OE.
Okienko na VIN nie ma z tym nic wspolnego.
Webasto jest w sumie fajna opcja jak parkujesz pod chmurką. Majac garaz i ewentualnie dojezdzajac do pracy gdzie rowniez parkujesz w garazu nie ma sensu.


możesz rozwinąć temat knefla? (rozumiem, że jest to jakiś guzik? ale gdzie się znajduję ja wyczaić po zdjęciu, że jest grzana szyba)

w pytaniu o webasto chodziło mi raczej o to czy webasto może zastąpić grzanie przedniej szyby i solar czy jednak zdecydowanie lepiej mieć wszystko
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-07-11, 16:02   

Na przycisku nawiewów przedniej szyby na panelu klimy - miga dioda, automat poniżej bodaj 5 st C jeśli dobrze pamiętam.
_________________
Black Cars Matters
 
 
el_kylos 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 d3
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lis 2018
Posty: 43
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-07-11, 21:26   

ładne autko, fajnie wyposażone, chyba cena adekwatna. ciekawe gdzie i jak mocno bita, bo bezwypadkowosc nie zaznaczona ;p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.