Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 3.0TDI ] Temperatura plyny spada podczas jazdy  
Autor Wiadomość
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-15, 20:29   [D3 07 3.0TDI ] Temperatura plyny spada podczas jazdy

jak w temacie silnik 3.0 TDI ASB, podczas jazdy na autostradzie temperatura płynu spada, nawet do blisko 50 stopni. Podejrzewam termostat?
Jaki nr termostatu, czy tylko orginal?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-15, 20:33   

OE VW – 059 121 111L

Numer oryginalu, zamienniki roznych firm takze kupisz bez problemu
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-15, 21:29   

dzieki za nr,ale czy to na 100% termostat?
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-15, 21:50   

No reki sobie uciac nie dam. Diagnostyka termostatu jest bardzo prosta wiec od tego zaczac.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-17, 23:25   

No i termostat do wymiany,tylko czy jest 1 czy wiecej?
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-19, 13:29   

Podobno sa 2 termostaty.1 z przodu silnika i 2 ?
od czego jest ten 2 termostat?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-19, 13:31   

W 4.2 TDI jest 2 termostat od skrzyni biegów ale w MPI nie widziałem takowego..
_________________
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-02-20, 09:38   

Pierwszy jest do obiegu silnika a drugi to taka mała rureczka gdzieś przy wiązce wchodzącej do elektrozaworu zaworu od ogrzewania(u mnie w 4.0TDI, te silniki są bardzo podobne budowa raczej).
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-20, 10:36   

Ok wymienie najpierw ten od grzania silnik,tylko nie wiem czy spuscic caly plyn z ukladu?czg duzo plyny wyleci jak odkrece termostat?ma ktos jakis plan odpowietrzania ukladu?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-02-20, 11:14   

Silnik ma układ automatycznego odpowietrzenia. Na dole koło chłodnicy masz korek upustowy do płynu i jest do tam pełne duże wiadro ;) Trzeba upuścić prawie całość aby osuszyć termostat i go spokojnie zdemontować.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-20, 13:31   

Ok dzieki za pomoc.zaczne dzialac,odpowietrznik znalazlem na rurce nad kolami od paska z przodu.
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-20, 17:14   

Termostat wymieniony,ten duzy.ale zdziwilem sie bo stary wcale nie byl otwarty,moze otwieral sie za szybko?ale plyn w zbiorniczku robil sie cieply a na blacie temp 50?nie wiem czy tak powinno byc?dodam ze mam dogrzewanie.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-02-20, 18:55   

Może to wina czujnika temperatury? Są dwa. Jeden do zegarów i jeden do sterowania praca układu chłodzenia. Może ten do zegarów jest zły? U mnie termostat nie do domykał się, ale tez wcześniej otwierał więc miałem w trasie 70C temp silnika. W korkach rośnie tylko do 90C.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-02-20, 19:47   

U mnie jak stoje nie przekracza 90,ale jak jechalem to nawet do blisko 50 spadala.nie no ale waz co wychodzi od termostatu to powinien byc cieply jak na blacie bedzie 90 tak?a w zbiorniczku z plynem zaczyna robic sie ciepla z jednej stromy,ale tem jezt gdzies okolo 50 tylko.nic musze przejechac sie po autostradzie i bedzie wiadomo.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-02-21, 00:25   

Najlepiej zabrać się za to we dwie osoby. Jeden niech lekko żyłuje silnik i obserwuje rosnącą tem a drugi maca wąż od chłodnicy... Będzie ciepły ale w momencie jak nagle popłynie gorące to znaczy, że termostat się otworzył. Ten w środku zobaczy temperaturę. Na postoju osiąga i trzyma temperaturę bo może jest mu ciężej ją zbić. W trasie masa zimnego powietrza w momencie ostudza auto.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.