Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 4.2TDI ] Braki mocy, zamulanie  
Autor Wiadomość
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-06, 15:52   [D3 07 4.2TDI ] Braki mocy, zamulanie

Wczoraj zauważyłem iż ze startu auto łapie zamułe i dopiero od 2 tys zaczyna iśc do przodu, co może byc przyczyną. Zero błedów sprawdziłem a te zamulenia mnie irytują bo czuc jakby samochód nie reagował na gaz od razu tylko po chwili na wyższych obrotach też sie zdarza jade 2-3 tys obrotów delikatnie wciskam jedzie jakoś ale wciskam kikdowna mysli mysli i zaczyna jechac:(
Ktoś miał coś takiego?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-06, 19:08   

CO jakas turbo dziura?? :mrgreen: A czy to czasem nie zamula skrzynia przyzwyczajona do "eko drivingu"?? Nie wiem jak w D3 jest ale jak mają mozliwośc resetu to może by sie przydało to zrobić.
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-06-06, 21:13   

Turbodziury nie ma w tym silniku, ciągnie od samego dołu.
Miałem podobny objaw ze dwa lata temu, w serwisie coś pogrzebali przy pedale i zadziałało, podobno jakaś pierdoła.
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2013-06-06, 23:44   

Kolego podejdz do kumatego mechanika z vasem wszystko będzie jasne jak jesteś ze śląska Odezwij sie
 
 
obi125 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 36
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-07, 09:17   

U mnie widzę podobne zachowanie ale tylko przy ruszaniu- nawet jak wdepnę do końca to autko tak jakby myślało z 1,5 sekundy i dopiero wyrywa. Nie ma znaczenia czy skrzynia w położeniu D/S.
Chyba przydałby się reset skrzyni... ;-)
Mówicie, że coś przy pedale gazu?
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-07, 10:45   

obi125 napisał/a:
U mnie widzę podobne zachowanie ale tylko przy ruszaniu- nawet jak wdepnę do końca to autko tak jakby myślało z 1,5 sekundy i dopiero wyrywa. Nie ma znaczenia czy skrzynia w położeniu D/S.
Chyba przydałby się reset skrzyni... ;-)
Mówicie, że coś przy pedale gazu?


Jestem też ciekawy bo mam tak samo::( Jak nie ma błędów to kto coś może wiedzieć?
Nie chce żeby mi mechanik się uczył na samochodzie
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2013-06-07, 14:41   

Skrzynia - nastawy podstawowo i update softu zawsze pomogą
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-07, 23:57   

obi125 napisał/a:
U mnie widzę podobne zachowanie ale tylko przy ruszaniu- nawet jak wdepnę do końca to autko tak jakby myślało z 1,5 sekundy i dopiero wyrywa. Nie ma znaczenia czy skrzynia w położeniu D/S.
Chyba przydałby się reset skrzyni... ;-)
Mówicie, że coś przy pedale gazu?


Dziś rozmawiałem w serwisie z gościem to tak naprawdę powiedział ze może być multum usterek turbo, wtryski, zapchany juz dpf o samym pedale gazu nic nie mówił bo twierdzi ze wyskoczył by błąd i bądź mądry i szukaj teraz człowieku.
 
 
arczic 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A6 C7
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 72
Skąd: czewa - wawa
Wysłany: 2013-06-08, 08:50   

W przypadku dpf możesz sprawdzić poziom "zapchania" po podpięciu kompa. Chociaż nie wydaje mi się aby dpf był przyczyną. W avensisie miałem problemy z filtrem cząstek stałych i auto traciło moc w całym zakresie pracy silnika.

Przerabiałem podobny problem w octavi, problemem okazał się czujnik doładowania.
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-06-08, 13:01   

arczic napisał/a:
Chociaż nie wydaje mi się aby dpf był przyczyną


Może być przyczyną, auto jeździ krótkie trasy, niedogrzane i będzie zamulone.

Może wystarczy wyskoczyć na autostradę, depnąć ponad dwie stówki i przejechać tak ze 100 km - taki zabieg często pomaga
 
 
endrius233 
Moje A8


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 64
Skąd: Zabierzów
Wysłany: 2013-06-09, 15:35   

Witam, trzeba sprawdzić podczas jazdy odczyty ciśnienia doładowania i przepływu zasysanego powietrza.
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-10, 02:03   

endrius233 napisał/a:
Witam, trzeba sprawdzić podczas jazdy odczyty ciśnienia doładowania i przepływu zasysanego powietrza.


Dokładnie wykonam taki test i wszystko pięknie wyjdzie jak na dłoni, albo i nie.Mam najdzieje że to jakaś pierdoła:)
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-23, 00:32   

Czarny8800 napisał/a:
endrius233 napisał/a:
Witam, trzeba sprawdzić podczas jazdy odczyty ciśnienia doładowania i przepływu zasysanego powietrza.


Dokładnie wykonam taki test i wszystko pięknie wyjdzie jak na dłoni, albo i nie.Mam najdzieje że to jakaś pierdoła:)


Dziś usłyszałem strzał pod maską i zero mocy świeci mi się kontrolka żółta silnika i spirala od świec. Chyba jakaś rura mi strzeliła tylko ciekawe która??? Czy od turbo czy od intercoolera, w poniedziąłek się okaże.
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2013-06-24, 22:34   

to bedzie chyba pierwsza zarejestrowana awaria tego motoru - ciekawa co tak naprawde sie stalo - powodzenia
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2013-06-24, 22:53   

shakal12 napisał/a:
to bedzie chyba pierwsza zarejestrowana awaria tego motoru - ciekawa co tak naprawde sie stalo -


To auto było kiepsko zmodzone, teraz też ma dopalacz.
Przez złe mody można zajechać auto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.