Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 4.2TDI ] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-27, 09:38   [D3 07 4.2TDI ] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3

Jak w temacie... czy zestaw kompletny (przód + tył) podejdzie od RS6 C6 do A8 D3 (4.2TDI po I lifcie)?
Ktoś przerabiał temat? <hmm>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-07-27, 17:32   

O jakim zestawie myślisz?

365/335mm czy 390/356mm?

Wariant pierwszy na tył nie wymaga zestawu z rs6, tylko jarzmo (do kupienia u forumowego kolegi), jedynie przód będzie do dłubnięcia (najprawdopodobniej adapter).
_________________
 
 
Przemcioo 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 34
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-07-27, 18:11   

Adapter do zacisków będzie potrzebny.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-27, 18:23   

krzychu22.p1i, RS6 z C6 więc Ø390x36mm Ø356x28mm

335mm na tył wiem, że tylko jarzma od Michała i po sprawie

przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-27, 18:52   

panton napisał/a:
przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę

Ale ten zestaw z S8/W12 czyli przód 385 i tył 335 nie brzmi wystarczająco dobrze?...
bo założenie tego nie stanowi większego problemu ale do zestawu z RS6C6 to już p&p nie będzie.

Pamiętaj, że z tyłu masz elektryczny postojowy i w C6 jest on inny niż w D3.
A skoro tak to trzeba dobrze przemyśleć jak zmotać tył na 356 aby to miało ręce i nogi ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-27, 21:54   

Damian brzmi dobrze....wiem, że najprościej wsadzić komplet od D3 S8/W12 ale..... tam zaciski są dwu tłoczkowe... tarcza jest zwykła co ma jak wszystko swoje wady - łatwo ją skrzywić / wypaczyć co się później objawia biciem i przenoszeniem drgań na cały układ kierowniczy....
doczytałem, dopytałem i wiem, by zestaw był porządny to tarcze muszą być pływające.... takie tarcze mają bardzo dużo zalet np. tego nie da się pokrzywić czy zajechać jednym mocniejszym hamowaniem...najlepiej jakby tarcze miały 36mm bo wtedy ich pojemność cieplna jest bardzo duża... różnica między 32mm a 36mm jest ogromna (takie są opinie ludzi co w tym temacie mocno siedzą i z tego żyją) więc podsumowując zbieram wszystkie opinie i pomysły (i oczywiście koszty) by później dokonać najbardziej rozsądnego wyboru... Od VanDama dostałem namiary na firmę, która robi projekty do różnych aut i jutro mam dostać ich propozycję + wycenę...

Wiem, że D3 hamulce tragiczne nie są ale szału nie ma a niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. Zresztą w każdym aucie (z wyjątkiem sportowych typu RS/M/AMG) seria jest do dupy i zawsze trzeba to poprawić - D3 nie jest wyjątkiem.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-27, 22:01   

panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-27, 22:07   

http://www.martinex.eu/

https://www.facebook.com/...f=page_internal
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-07-27, 22:11   

Apophis napisał/a:
panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret :)



Ja również jestem ciekaw,Panton daj znać jak to wycenili :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-27, 22:57   

No tak daleko to raczej nie pojade.....
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-07-27, 23:24   

Nie zastanawiaj się wal w ceramikę z S8
Niezniszczalne 500 000 km smigniesz bez wymiany tarcz
Żadnych zwichrowan itd...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-28, 06:45   

PABLO200, modzenie przy hamulcach moze byc niebezpieczne. Tarcze potrafia sie rozleciec ...takich przypadkow nie brakuje na Nürburgringu.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-28, 06:47   

Apophis, nie musisz nigdzie jechać - oni przygotują zestawik i wyślą do Ciebie a Twój mechanik to zamontuje

PABLO200, ceramika odpada z 2 przyczyn:
- to hamuje jak jest rozgrzane... w zimie to nie hamuje (tzn. hamuje ale bardzoo słabo - osobiście testowałem na RS5) chociaż do katowania nie ma nic lepszego bo jak złapią temperaturę to jest klasa
- budżet (porządny, pewny zestaw na obie osie to już jest wydatek o późniejszej eksploatacji jak wymiana klocków nie wspomnę)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-07-28, 07:04   

panton napisał/a:
niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?

S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>

Mordowałem ten zestaw i miałem tylko bicie jak mi opony przyblokowało, musiałem to wyszorstkować domowym sposobem i jest ok <cicho>

Sporo fajnych rzeczy słyszałem o pływających tarczach i fakt nie ma co porównywać 2wu tłoczka do 6cio z rs6 bo to inna para kaloszy ale jeśli chodzi cenę do jakości i łatwość montażu to zestaw z S/W12 D3 jest najokrzystniejszy. Jeśli masz $$ to kombinuj z rs6 albo panamery turbo zestaw, pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>
_________________
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-07-28, 07:18   

krzychu22.p1i napisał/a:
panton napisał/a:
niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa.
W Łodzi takie rzeczy?

na A2

krzychu22.p1i napisał/a:

S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii <chura>

Tak tylko zobacz jaką miałeś serię....
Ja nie wykluczam zestawu S8/W12 z D3 bo różnica w stosunku do serii na pewno jest... chcę tylko sprawdzić inne alternatywne rozwiązania.


krzychu22.p1i napisał/a:

pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie <fujarka>


jakich gumach? masz na myśli zawias?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.