Autor |
Wiadomość |
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-27, 09:38 [D3 07 4.2TDI
] kompletny zestaw RS6C6 do A8D3
|
|
|
Jak w temacie... czy zestaw kompletny (przód + tył) podejdzie od RS6 C6 do A8 D3 (4.2TDI po I lifcie)?
Ktoś przerabiał temat? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-27, 17:32
|
|
|
O jakim zestawie myślisz?
365/335mm czy 390/356mm?
Wariant pierwszy na tył nie wymaga zestawu z rs6, tylko jarzmo (do kupienia u forumowego kolegi), jedynie przód będzie do dłubnięcia (najprawdopodobniej adapter). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Przemcioo
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A6 C6
Wiek: 30 Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 34 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-07-27, 18:11
|
|
|
Adapter do zacisków będzie potrzebny. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-27, 18:23
|
|
|
krzychu22.p1i, RS6 z C6 więc Ø390x36mm Ø356x28mm
335mm na tył wiem, że tylko jarzma od Michała i po sprawie
przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-27, 18:52
|
|
|
panton napisał/a: | przejście z 360 obecnie na 365 nie ma sensu....tylko 385 i więcej wchodzi w grę |
Ale ten zestaw z S8/W12 czyli przód 385 i tył 335 nie brzmi wystarczająco dobrze?...
bo założenie tego nie stanowi większego problemu ale do zestawu z RS6C6 to już p&p nie będzie.
Pamiętaj, że z tyłu masz elektryczny postojowy i w C6 jest on inny niż w D3.
A skoro tak to trzeba dobrze przemyśleć jak zmotać tył na 356 aby to miało ręce i nogi |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-27, 21:54
|
|
|
Damian brzmi dobrze....wiem, że najprościej wsadzić komplet od D3 S8/W12 ale..... tam zaciski są dwu tłoczkowe... tarcza jest zwykła co ma jak wszystko swoje wady - łatwo ją skrzywić / wypaczyć co się później objawia biciem i przenoszeniem drgań na cały układ kierowniczy....
doczytałem, dopytałem i wiem, by zestaw był porządny to tarcze muszą być pływające.... takie tarcze mają bardzo dużo zalet np. tego nie da się pokrzywić czy zajechać jednym mocniejszym hamowaniem...najlepiej jakby tarcze miały 36mm bo wtedy ich pojemność cieplna jest bardzo duża... różnica między 32mm a 36mm jest ogromna (takie są opinie ludzi co w tym temacie mocno siedzą i z tego żyją) więc podsumowując zbieram wszystkie opinie i pomysły (i oczywiście koszty) by później dokonać najbardziej rozsądnego wyboru... Od VanDama dostałem namiary na firmę, która robi projekty do różnych aut i jutro mam dostać ich propozycję + wycenę...
Wiem, że D3 hamulce tragiczne nie są ale szału nie ma a niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. Zresztą w każdym aucie (z wyjątkiem sportowych typu RS/M/AMG) seria jest do dupy i zawsze trzeba to poprawić - D3 nie jest wyjątkiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-27, 22:01
|
|
|
panton, To podziel się ta firmą jak to nie secret |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-27, 22:57
|
|
|
No tak daleko to raczej nie pojade..... |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2015-07-27, 23:24
|
|
|
Nie zastanawiaj się wal w ceramikę z S8
Niezniszczalne 500 000 km smigniesz bez wymiany tarcz
Żadnych zwichrowan itd... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-07-28, 06:45
|
|
|
PABLO200, modzenie przy hamulcach moze byc niebezpieczne. Tarcze potrafia sie rozleciec ...takich przypadkow nie brakuje na Nürburgringu. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-28, 06:47
|
|
|
Apophis, nie musisz nigdzie jechać - oni przygotują zestawik i wyślą do Ciebie a Twój mechanik to zamontuje
PABLO200, ceramika odpada z 2 przyczyn:
- to hamuje jak jest rozgrzane... w zimie to nie hamuje (tzn. hamuje ale bardzoo słabo - osobiście testowałem na RS5) chociaż do katowania nie ma nic lepszego bo jak złapią temperaturę to jest klasa
- budżet (porządny, pewny zestaw na obie osie to już jest wydatek o późniejszej eksploatacji jak wymiana klocków nie wspomnę) |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-28, 07:04
|
|
|
panton napisał/a: | niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. | W Łodzi takie rzeczy?
S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii
Mordowałem ten zestaw i miałem tylko bicie jak mi opony przyblokowało, musiałem to wyszorstkować domowym sposobem i jest ok
Sporo fajnych rzeczy słyszałem o pływających tarczach i fakt nie ma co porównywać 2wu tłoczka do 6cio z rs6 bo to inna para kaloszy ale jeśli chodzi cenę do jakości i łatwość montażu to zestaw z S/W12 D3 jest najokrzystniejszy. Jeśli masz $$ to kombinuj z rs6 albo panamery turbo zestaw, pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-28, 07:18
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | panton napisał/a: | niestety u nas nie ma zwyczaju korzystania z lusterek i bardzo często muszę ze 180 hamować bo jakiś kierowca zdecydował się na zmianę pasa lub wyprzedzanie TIRa. | W Łodzi takie rzeczy? |
na A2
krzychu22.p1i napisał/a: |
S/W12 ma tarczę 385/36mm a tył 335/22mm. Mam ten zestaw u siebie w D2 i jest rewelacja w porównaniu do serii
|
Tak tylko zobacz jaką miałeś serię....
Ja nie wykluczam zestawu S8/W12 z D3 bo różnica w stosunku do serii na pewno jest... chcę tylko sprawdzić inne alternatywne rozwiązania.
krzychu22.p1i napisał/a: |
pamiętaj tylko o dobrych gumach bo będą jechać jak po mokrej pi...ie |
jakich gumach? masz na myśli zawias? |
|
|
|
|
|