|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-12-06, 22:02
|
|
|
Jurek22 napisał/a: | Przepraszam że tak długo ale dopiero wróciłem do domu, urwanie głowy dzisiaj miałem, podam nr VIN może coś się wyjaśni do garażu nawet jeszcze nie wszedłem zerknąć tą wiązkę od lampy 😟
WAUZZZ4EX8N008030 |
Dla auta o podanym numerze VIN mamy m.in. takie oto wyposażenie:
8ED Bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
8K9 Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function
8Q6 Headlight-range adjustment, automatic/dynamic with fixed and dynamic bending light(AFS 2)
Bez cienia wątpliwości auto fabrycznie wyposażone jest w lampy bi-xenon, ze statycznym oraz dynamicznym doświetlaniem zakrętów oraz oddzielną żarówką dla świateł do jazdy dziennej.
Statyczne doświetlanie zakrętów to oddzielna żarówka halogenowa w specjalnie wyprofilowanym odbłyśniku.
Dynamiczne doświetlanie zakrętów to oczywiście skrętna soczewka.
Jurek22 napisał/a: | Zaciekawiło mnie jeszcze to co powiedziałeś FOSS że podczas jazdy tylko soczewki skręcają tego nie wiedziałem i być może wszystko działa bo ja sprawdzałem na postoju a podczas jazdy mogłem nawet nie zwrócić uwagi... |
Skrętna soczewka skręca tylko podczas jazdy.
Jurek22 napisał/a: | Nie wytrzymałem do końca kolacji poszedłem do garażu sprawdzić i kostka jest 14-pionowa z czego wykorzystanych jest 11 pinów |
I tak być powinno - kostka 14-pinowa jest właśnie do lamp opisanych powyżej.
Podsumowując dalej...
Tak jak pisał tu ktoś powyżej, chyba maciu, skrętnej soczewki nie można wykodować a to oznacza tylko jedno - jeżeli nie ma żadnych błędów na FIS to podejrzewam, że soczewki skręcają poprawnie a po prostu tego nie zauważyłeś |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2017-12-06, 23:33
|
|
|
Super czyli chociaż mamy potwierdzenie że nikt tam wcześniej nie był i możliwe że faktycznie nie zwracałem na to uwagi podczas jazdy a na postoju po prostu nie skręcało bo tak ma być, dzięki za
pomoc, nasuwa się tylko pytanie skoro aktualnie lampy są rozebrane (regeneracja odblysnikow) to czy po złożeniu bo nie ukrywam że xenon skrętny napewno został ruszony nie bedzie trzeba zrobić adaptacji?
Ps. Czy da się coś więcej odczytać z mojego nr VIN np przebieg? O info proszę na pw.
[ Dodano: 2017-12-15, 14:53 ]
Witam ponownie temat już ogarnięty
Założone odblysniki po regeneracji lampy złożone świecą wyraźnie lepiej
Co do adaptacji - po założeniu i podłączeniu wszystkiego lampy zrobiły taki jakby test i błędów żadnych nie ma, nic nie trzeba było robić dodatkowo.
Podsumowując
Wszystko działa jak powinno a lampy znów zaczęły dobrze oświetlać drogę.
Jeśli chodzi o sprawy techniczne to tak jak widać da się wymienić odbłyśnik również w lampach ze skrętnym bixenonem, jednak temat ciężki i długi jeśli ktoś nie czuje się na siłach lepiej od razu odesłać całe lampy do firmy, osoby która się tym zajmie. |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |