Autor |
Wiadomość |
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-03-11, 21:08 [D3 08 3.0TDI
] Virus łódzkie
|
|
|
Witam,
jak w temacie potrzebuje sprawdzonych namiarów na osobę/firmę z Łodzi lub okolic która zrobi jakiegoś fajnego chipa bez usuwania dpf itp typowo softowo.
Pacjent 3.0 TDI 233KM
Rozmawiałem z kilkoma firmami ale nie znam, nie wiem jak pracują i czy są godne zostawienia tam auta dlatego pytanie do Was może ktoś coś wie 😀
Ps. Bezpiecznie ile KM/Nm można osiągnąć? Niby na 280KM i 550Nm ale chciałbym poznać Wasze zdanie na ten temat.
Jeśli taki temat już był to przepraszam ale w szukaczce nic nie znalazłem. |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
jacekmury1
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: jacek
Jeżdzę: d3
Dołączył: 27 Paź 2016 Posty: 34 Skąd: katowice
|
Wysłany: 2018-03-11, 22:51
|
|
|
TC Performance ,robią dużo bmw. |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-03-12, 14:07
|
|
|
A co sądzicie o firmie Redux ze Zgierza robią dużo fajnych projektów |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-03-12, 17:06
|
|
|
Nie wiem czy bez wycięcia dpf da się uzyskać jakieś dobre wyniki i czy wogóle nie będzie jakiś komplikacji z wystrojeniem itp. Też się dopytywałem u kilku firm to doradzali że przy chipie odrazu leci dpf |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-03-12, 17:43
|
|
|
No ok ale chyba nie przy tak małym przyroście? Może ktoś wie coś więcej bo nie chce nic wycinać. |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
nexus
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 74 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-03-13, 21:25
|
|
|
Ja też nie chciałem nic wycinać więc zrezygnowałem z chip'a. No czy ja wiem czy taki mały? To chyba taki optymalny ani za duży ani za mały. Też chciałem z 326 na 375 (podobny przyrost do twojego) to od razu mówili że bez wycinania to nie ma sensu robić bo będzie i tak go mulił ten dpf |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-13, 21:35
|
|
|
Kolego Jurek22, jak rozszerzysz lekko zakres lokalizacji to polecam Masters Tuning: http://www.tdi-tuning.pl/home.htm
W chip-tuningu siedzą od lat i nie takie auta ogarniają.
Mają własną hamownię więc robią pomiary przed i po chip'ie.
Ludzi znam, robiłem u nich kilka tematów i m.in. chipa w kilku takich 4.2TDI również.
Jak auto zdrowe to zrobią zdrowy program i będziesz miał ca. 380KM i 800Nm a wszelkie wątpliwości wyjaśnią od ręki, bez szukania wiedzy w internecie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-03-14, 11:52
|
|
|
Dzięki za polecenie
Ps. Mam 3.0 |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-14, 15:54
|
|
|
Jurek22 napisał/a: | Ps. Mam 3.0 |
Aaaaa, sorki, masz rację - pisałem oczywiście o 4.2tdi
Ale 3.0tdi również spokojnie zrobią |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-14, 22:07
|
|
|
nexus napisał/a: | Ja też nie chciałem nic wycinać więc zrezygnowałem z chip'a. No czy ja wiem czy taki mały? To chyba taki optymalny ani za duży ani za mały. Też chciałem z 326 na 375 (podobny przyrost do twojego) to od razu mówili że bez wycinania to nie ma sensu robić bo będzie i tak go mulił ten dpf |
DPFy nie przeszkadzają przy robieniu programu... jeżeli któraś firma twierdzi inaczej to znak, że jeszcze kawał wiedzy przed nimi do zdobycia
Jurek22, w Łódzi nikogo sensownego nie ma.... i do Marka (Masters) z Piaseczna daleko nie masz a on w silnikach na gnojowice siedzi od wielu lat i robotę wykona poprawnie |
|
|
|
|
|
|
|
Jurek22
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 01 Lis 2017 Posty: 99 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 2018-03-14, 22:47
|
|
|
Chciałem skorzystać z usług kogoś na miejscu ale jak to mówią jeśli coś robić to robić to raz a dobrze wiec skoro na miejscu nikogo takiego nie ma trzeba będzie jechać dalej.
Dzięki za pomoc.
Ps. Wiecie może jak to cenowo wychodzi u P. Marka z Piaseczna, na stronce brak info? |
_________________ Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-14, 22:50
|
|
|
nie wiem jakie są aktualne ceny - dzwoń... podawaj kod silnika i wszystkiego się dowiesz |
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2018-03-26, 15:39
|
|
|
Strojenie zrobione parę dni temu, jestem mega zadowolony, wszystko okej, nic nie szarpie, zero dymu itp. Seria jak widać trochę straciła ale nie dziwi mnie to w parunasto letnim aucie, zaraz pewnie parę osób pochwali się że ma moc seryjną po takim okresie, ale nie ma to dla mnie znaczenia
Program zrobiony wg moich wytycznych, nie chciałem dymu ani podniesienia mocy i momentu na max możliwy poziom.
Silniczek oczywiście 3.0Tdi ASB z 2005r.
|
|
|
|
|
maciek163
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 42 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2018-03-28, 16:10
|
|
|
I jaki teraz czas do setki? |
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2018-03-28, 18:54
|
|
|
Nie mierzyłem póki co banan na gębie auto na prawdę nie do poznania Jak jadę spokojnie to nic nie czuć ale jak tylko chce kogoś wyprzedzić to się rogi pokazują tego diabła ja wiem że to nie 340KM z większych motorowni ale i tak mega uciecha:D Spalanie czy się zmieniło to się okaże w trasie i po dłuższym czasie. Lecz sądzę że z racji tego że testuję moc powoli to spalanie nie będzie mniejsze |
|
|
|
|
|