Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-19, 12:56
|
|
|
pioter napisał/a: | Na czym polegała ta modyfikacja ? Co zostało z ori od S8 ? |
Hehe... no wybacz ale tego to akurat nie planowałem jakoś szczególnie opisywać
Mój wydech, oprócz standardowego kształtu tłumików, również posiada coś wg. mojego pomysłu i dlatego brzmi tak jak brzmi
Przy okazji ostatnich prac nad wydechami w cudzych autach powróciła we mnie chęć na kontynuację swojego.
Już kilka lat temu był plan na przepustnice ale jak do tej pory czasu na to nie było ani ciśnienia - ale może już czas najwyższy coś zmienić
Projekt zmian już opracowałem ale tego na pewno nie zrobię sam - oddam ponownie do Wojtka i firmy EL-TEC. Trochę się drapał po głowie widząc moją konstrukcję ale cóż, ja mam wizję teoretyczną a on dużą wiedzę praktyczną więc liczę na to, że jest to wykonalne |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
KuBa926
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8
Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 25 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2017-11-19, 16:13
|
|
|
Panowie orientuję się ktoś czy dało by radę wrzucić taki wydech do D3 4.2TDI
Ojciec ma takie coś wsadzone do D4 4.2TDI i na żywo robi to wrażenie ciężko komukolwiek uwierzyć, że jest to silnik diesla a nie benzyna
https://youtu.be/MlXNTbE9Qjo |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-11-19, 19:24
|
|
|
KuBa926, można taki aktywny wydech do D3 zrobić.... są firmy w PL, które takie coś wykonają
polecam dwie...... Wojtka z EL-TEC i oczywiście MG Motorsport |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-19, 21:58
|
|
|
przeciez to polega na zamontowaniu tzw czajniczka elementu aktywnego
do tego nie przerabiamy całego wydechu a jak się uda wystarczy podmienić
tylko jeden kawałek krótki za ostatnim tłumikiem więc nie przesadzajmy że od razu
do specjalisty typu eltec trzeba takie rzeczy montują w wielu miejscach |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maehix
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 30 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 27 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2017-11-20, 13:34
|
|
|
3500zl z mojej wypowiedzi odnosiło sie do wydechu dla 4.2 tdi. Caly Nowy układ 3 cale bez katalizatora, dpf czy tłumików. Po prostu ladnie pociągnięte rury i ładne końcówki przy zderzaku.
A 4000zl odnosilo sie do przerobienia srodkowej i koncowej sekcji i montażu elektrycznej przepustnicy. |
_________________ Jest: A8L 4.2TDI Q 2007r 421km 1079nm
Było: TT 1.8T Q 2001r ~300km |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-11-20, 20:29
|
|
|
maehix napisał/a: | 3500zl z mojej wypowiedzi odnosiło sie do wydechu dla 4.2 tdi. Caly Nowy układ 3 cale bez katalizatora, dpf czy tłumików. Po prostu ladnie pociągnięte rury i ładne końcówki przy zderzaku. |
Znaczy przelot ? Czy co ? Bo nie bardzo rozumiem. Przelot robiono dla mnie w S4, z usuwaniem katów, prekatów i tylko końcowym tłumikiem i wyszło więcej. Także poproszę info, gdzie tak robią, tzn za tyle. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-20, 23:08
|
|
|
dice111 napisał/a: | maehix napisał/a: | 3500zl z mojej wypowiedzi odnosiło sie do wydechu dla 4.2 tdi. Caly Nowy układ 3 cale bez katalizatora, dpf czy tłumików. Po prostu ladnie pociągnięte rury i ładne końcówki przy zderzaku. |
Znaczy przelot ? Czy co ? Bo nie bardzo rozumiem. Przelot robiono dla mnie w S4, z usuwaniem katów, prekatów i tylko końcowym tłumikiem i wyszło więcej. Także poproszę info, gdzie tak robią, tzn za tyle. |
No z tego co zrozumiałem to 3500 kosztowało usunięcie całego fabrycznego wydechu i w jego miejsce wstawienie samych rur bez żadnych tłumików, w ogóle, zero, wcale, null. I na końcu owych rur osadzono ładne końcówki żeby coś spod zderzaka jednak wystawało
W mojej ocenie ciężko to nazwać jakimś "projektem" czy "wydechem kompletnym" bo tu wydechu właściwie to nie ma, jest tylko sama rura od przodu do tyłu |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-11-21, 06:11
|
|
|
FOSS napisał/a: | No z tego co zrozumiałem to 3500 kosztowało usunięcie całego fabrycznego wydechu i w jego miejsce wstawienie samych rur bez żadnych tłumików, w ogóle, zero, wcale, null. |
Czyli miałem rację z tym co dla niektórych znaczy zrobiony wydech |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
maehix
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 30 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 27 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2017-11-21, 19:54
|
|
|
Tak, chodzi o same rury W silniku z turbo jak patrzymy na moc to najlepsze wyjście. A zeby uzyskac ciekawy dzwiek wstawiamy końcowy odpowiednio zaprojektowany. Tdi wtedy brzmi jak benzyna. Jezdzi u mnie taka A5 3.0tdi i póki nie podniesiesz maski mruczy jak benzyna. A ma pelen przelot i maly końcowy by nie bylo za glosno. Rcpexhaust supersprint i sporo innych firm tak robi i wszyscy zadowoleni a po filmikach slychac ze robi robotę. I wcale nie trzeba dac 10 tysiecy i miec kat i 2 tlumiki.. |
_________________ Jest: A8L 4.2TDI Q 2007r 421km 1079nm
Było: TT 1.8T Q 2001r ~300km |
|
|
|
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2017-11-27, 07:51
|
|
|
MG Motorsport z Siemianowic Śląskich odpisali mi, że nie zakładają aktywnych wydechów. Tyle się dowiedziałem |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-21, 19:20
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=aW_lz9jIqGk
jednak diesel moze zabrzmiec.... bez czajniczka
ciekawe czy z dpfem by tez tak grało i jak naprawde jest to glosne...
moze ktos takowy ma? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|