Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-11-13, 21:48 [D3 05 4.2MPI
] Silniczki hamulca ręcznego
|
|
|
Panowie ma takie pytanie a mianowicie, wymieniłem klocki z tyły i po tym zabiegu jeden silniczek dłużej o kilka obrotów się kręci.
Czy to jest normalne? przed wymianą klocków mam wrażenie że oba silniczki kończyły zaciąganie ręcznego prawie jednocześnie a teraz tak jak by w jednym zacisku był założony zużyty klocek. |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-11-13, 22:52
|
|
|
też tak miałem, jakoś mi się samo zrównało |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-11-14, 19:09
|
|
|
Puść im test VCDSem i się wyrównają jeśli są łożyska są jednakowo zużyte. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-11-18, 21:35
|
|
|
u mnie był ten sam wypas trzeba ustawić na odisie odległość jakaś juz nie pamietam co ale u brata sie samo zrównało |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-11-18, 22:22
|
|
|
Już się prawie zrównały ale wyrzuciło błąd czujnika hala i obawiam się że silnik trzeba będzie wysłać do regeneracji. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-11-19, 00:52
|
|
|
Jak masz uwalony silnik halla to regeneracja nie pomoze tyko wymiana, czyli przysla Ci po prostu uzywany sprawny (i skasuja wiecej niz za wymiane lozysk czy spawanie obudowy). W D3 czujnik jest zalany razem z silnikiem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
as131 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-18, 12:06
|
|
|
Panowie nie wiem dlaczego piszecie że jeśli czujnik Halla jest uszkodzony to nikt tego nie naprawia , też jak kupiłem D3 to za niedługo mi błąd Halla w jednym zacisku wywalało ,mi czujnik wymienili na nowy ,a elektronikę i nowy adapter w drugim zacisku bo się okazało po rozmontowaniu że płyn hamulcowy był już w silniczku , Panowie w serwisie powiedzieli że zbyt długo zacisk nie był regenerowany i dlatego właśnie tam się płyn dostaje . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-12-18, 12:22
|
|
|
Nie wiem as131 czy orientujesz się jak wygląda regeneracja i jak wyglądają bebechy w środku (wrzucałem w dziale warsztat). Naprawa polega na wymianie elementów. Czujnik jest zalany klejem z silnikiem. W większości po prostu wymienią Ci całość na używkę, która działa (elementy nowe, są praktycznie niedostępne). Wszystko zaczyna się głównie od pęknięcia obudowy (specjalnie zrobiona z tworzywa) i przez to, że dostaje się tam syf, lub tak jak w Twoim przypadku płyn. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
as131 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-18, 12:45
|
|
|
Oczywiście że wiem bo podczas naprawy i wymiany zacisków Panowie pokazali mi cały silniczek od środka i właśnie czujnik jest zalany żywicą nie klejem ,
a widziałeś jak wygląda nowy czujnik ?
mi w jednym silniczku również elektronikę i całą przekładnię wymienili bo niestety w silniczku był płyn hamulcowy i wszystko poniszczył ,przekładnie elektronikę zamontowali z rocznika 2014 bo nie wiem czy wiesz ale każdy element silniczka ma wybite daty produkcji o czym też wcześniej nie wiedziałem
więc nie wiem dlaczego tylu ludzi daje się jeszcze nabierać na takie bzdury że czujnika i elektroniki nie da się wymienić i że to jest nie do kupienia ,widocznie w Sztumie mają do tego dojście . |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
as131 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:00
|
|
|
Nie ma dojścia a na przekładni i elektronice daty 2014r ??
takie mi zamontowali w silniczku + nowy czujnik a następnie obudowy pospawali
jeszcze na tyle ślepy i głupi nie jestem że dałbym się w ciula zrobić ,a jak poprosiłem czy mogę zobaczyć jak wyglądają te wszystkie elementy w silniczku to mi bez problemu pokazali ,
widzę że chyba całe życie na partaczy trafialiście, diagnozy komputerowe sam sobie ogarniam także trochę mam pojęcia . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:04
|
|
|
Oficjalnie nie kupisz nawet samego silniczka nie mówiąc o elementach do niego, więc można się tylko domyślać skąd owe firmy pozyskują części. Od czasu do czasu pojawią się nowe "zestawy" na alle, ebayach itp - ale znika to w przeciągu godziny.
Jeśli montowali Ci nowsze elementy to układ łożysk jest już zupełnie inny (4 tryba z tego co pamiętam) niż w starej wersji i zamknięty w osobnej kasecie. Po czasie to po prostu poprawiono, ale obudowy jak dziadowskie były tak są - po to by pękały i by można było na tym zarabiać.
Czekam aż chinole zaczną je klepać z jakiegoś metalu, tak jak to miało miejsce ze słynnymi trybkami windy MMI. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
as131 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:31
|
|
|
Na pewno oni z Chin części nie biorą bo zamontowali mi identyczne podzespoły jak te stare które były wewnątrz silniczka czyli TRW
taką jakby planetarną przekładnię i ten napęd z paskiem ,
pokazywali mi właśnie te słynne silniczki z Chin co klienci nie raz do nich wysyłają do naprawy i się śmiali że bardzo dużo klientów się na nie nabiera ,
na każdym elemencie wewnętrznym silniczka jest albo naklejka Made in China albo jest odlany znak . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-12-18, 13:37
|
|
|
Z Chin nie, być może z fabryki TRW, lub od innych poddostawców leci to "bokiem", ale z oficjalnej dystrybucji tego nie mają. Z racji branży kontaktowałem się z samym TRW. Nikt się do tego z wiadomych względów przyznać nie chce i nikt z firm, które regenerują nie chcą sprzedać osobno elementów. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|