Wysłany: 2017-08-30, 18:21 [D3 FL ALL
] Co kupic A8 4.2 FSI vs 4.2TDI
Witam.
Jako ze sprzedałem swoje A8 D2 to powolutku rozgladam sie za D3.
Auto bede kupowac tylko z pełna historia w niemczech gdzie mieszkam na spokojnie i bez pospiechu i teraz pytanie co kupic FSI czy TDi?
Auto Raczej bedzie do dalszych tras bo do pracy mam 6km wiec Tdi sie nie opłaca.
Iteraz pytanie czy warto pokaż sie w 4.2 TDI raczej czytałem dobre opinie ale czy sa jakies mankamenty i czegoś sie bać?
Jak wyglada sprawa LPG do silnika FSI? czy jest juz jakas instalacja bez dotrysku benzyny i czy wogole jest sens pchac sie w silniki FSI?
biore jeszcze pod uwage A6 C6 4.2 MPI ale to jak nie znajde sensownej A8.
Z góry dzieki za wszystkie pomocne rady
Ja od roku mam 4.2tdi i tez w Niemczech. Zrobilem ok 35tkm i jeden problem byl ze padl czujnik roznicowy cisnienia przy DPF (ogolnie w tych silnikach czytalem, ze to czesto nawala).
Pozatym zadnych innych problemow poza malymi pierdolami jak w kazdym 9letnim A8.
Trzeba tez pilnowac DPFa jak jezczisz duzo po miescie.
W Niemczech jest masa aut z przekreconymi licznikami tylko o tym nie mowi sie glosno. Jak bedziesz kupowal z historia to idz do ASO i potwierdz te historie.
Ale od nastepnego roku do niektorych miast (np Stuttgart) dieslem z Euro 4 (wlasnie A8 D3) juz nie bedzie mozna wjezdzac zatem moze niedlugo bedzie wysyp takich diesli.
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-01, 22:20
Jak się zastanawiasz nad LPG to dlaczego nie bierzesz pod uwagę 4.2 MPI ?? z instalką do FSI jest problem z pompą w butli gazowej podobno nie obsługują 350km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum