Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Co kupic A8 4.2 FSI vs 4.2TDI  
Autor Wiadomość
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 597
Skąd: Tychy
Wysłany: 2017-08-30, 18:21   [D3 FL ALL ] Co kupic A8 4.2 FSI vs 4.2TDI

Witam.
Jako ze sprzedałem swoje A8 D2 to powolutku rozgladam sie za D3.
Auto bede kupowac tylko z pełna historia w niemczech gdzie mieszkam na spokojnie i bez pospiechu i teraz pytanie co kupic FSI czy TDi?
Auto Raczej bedzie do dalszych tras bo do pracy mam 6km wiec Tdi sie nie opłaca.
Iteraz pytanie czy warto pokaż sie w 4.2 TDI raczej czytałem dobre opinie ale czy sa jakies mankamenty i czegoś sie bać?
Jak wyglada sprawa LPG do silnika FSI? czy jest juz jakas instalacja bez dotrysku benzyny i czy wogole jest sens pchac sie w silniki FSI?
biore jeszcze pod uwage A6 C6 4.2 MPI ale to jak nie znajde sensownej A8.
Z góry dzieki za wszystkie pomocne rady
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-08-31, 08:42   

Ja od roku mam 4.2tdi i tez w Niemczech. Zrobilem ok 35tkm i jeden problem byl ze padl czujnik roznicowy cisnienia przy DPF (ogolnie w tych silnikach czytalem, ze to czesto nawala).
Pozatym zadnych innych problemow poza malymi pierdolami jak w kazdym 9letnim A8.
Trzeba tez pilnowac DPFa jak jezczisz duzo po miescie.

W Niemczech jest masa aut z przekreconymi licznikami tylko o tym nie mowi sie glosno. Jak bedziesz kupowal z historia to idz do ASO i potwierdz te historie.

Ale od nastepnego roku do niektorych miast (np Stuttgart) dieslem z Euro 4 (wlasnie A8 D3) juz nie bedzie mozna wjezdzac zatem moze niedlugo bedzie wysyp takich diesli.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-09-01, 22:20   

Jak się zastanawiasz nad LPG to dlaczego nie bierzesz pod uwagę 4.2 MPI ?? z instalką do FSI jest problem z pompą w butli gazowej podobno nie obsługują 350km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.