Autor |
Wiadomość |
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-23, 21:24 [D3 08 4.2TDI
] MMI - Ukryte menu
|
|
|
Witam.
Nie mogę wejść do ukrytego zielonego menu poprzez przytrzymanie przycisków CAR + SETUP, ale dlaczego?
Do ukrytego, czerwonego menu mi wchodzi bez problemu.
Jakiś myk trzeba wykonać wcześniej żeby weszło do tego zielonego menu? Z tego co widziałem na filmikach na YT jest tam kilka przydatnych rzeczy, które chciałbym ustawić.
Bardzo proszę o podpowiedzi:) |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2016-12-23, 21:28
|
|
|
Lepiej tam sam nie kombinuj bo bedzie problem |
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-23, 22:10
|
|
|
Dużo kombinować nie chciałem. Interesowało mnie to, żeby ustawić wyświetlanie poziomu oleju oraz stan naładowania akumulatora, żebym mógł już z poziomu CAR móc sprawdzić, tak jak np ciśnienie w oponach itp.
Jeszcze kwestia jakie MMI mam w mojej A8 ?
Przekątna ekranu 7 cali. Po wejściu w Car => Setup => Wersja pokazało:
SW: D3-HU 51.5.0 0739 Więc wygląda na to, że MMI 2G tak ?
Samochód mam z 2008 r. |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-12-23, 23:45
|
|
|
Ja tez mam z 2008 r i musiałem zielone menu odblokować za pomocą vcds-a procedura jest podana wyżej i jedyne co mogłem dodac to stan baterii , stanu oleju niestety u mnie nie da rady U mnie jest mmi 2g |
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-24, 00:58
|
|
|
Wychodzi na to, że u mnie też jest 2G, a myślałem że 3G |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-12-24, 08:48
|
|
|
Mozliwe, bo w D3 chyba modelowo wychodzilo w 2009, wiec koncowka 2008 rowniez, wiec zalezy z ktorego miesiaca samochod, ale juz po w/w sofcie widac wersje. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2016-12-24, 13:27
|
|
|
nie ma czujnika poziomu oleju
opcja jest dostępna w mmi ale nie będzie działać |
|
|
|
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-26, 22:59
|
|
|
To chociaż stan naładowania aku by się przydał:) skoro poziomu oleju się nie da:( |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-12-27, 06:06
|
|
|
Ale jaki jest sens grzebania tam ?
Nie da się wsiąść do auta, odpalić i jechać ?
blastx napisał/a: | stan naładowania aku by się przydał |
Takie rzeczy można sprawdzić podstawowym miernikiem za 15zł, a poziom oleju wystarczy stalkę wyciągnąć. To nie wstyd otwierać maskę publicznie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-27, 10:28
|
|
|
ernesto napisał/a: | Ale jaki jest sens grzebania tam ? |
Bo poziom naładowania aku czy nastawy zawieszenia to jest coś co jest tam fabrycznie i powinno być dostępne dla użytkownika bez żadnego proszenia się
blastx, jak będziesz kiedyś przejazdem przez Warszawę to dzwoń - przywrócę ci wszystkie te rzeczy do menu których ci brakuje.
Albo zaczep kiedyś kolegę Pisi - mieszka gdzieś w twojej okolicy - może on pomoże. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-27, 11:57
|
|
|
FOSS, dzięki! Co prawda do Warszawy się nie wybieram w najbliższym czasie, ale jakbym kiedyś coś, to będę pamiętał:)
Tak z innej beczki: czy jest jakiś nieinwazyjny sposób by odkręcić te przeklęte śrubeczki od podświetlenia rejestracji?
Pozdro. |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-27, 12:38
|
|
|
blastx napisał/a: | Tak z innej beczki: czy jest jakiś nieinwazyjny sposób by odkręcić te przeklęte śrubeczki od podświetlenia rejestracji? |
Niestety, nie znam
Może próbować "na stole" po demontażu całej blendy z bagażnika ale nie zawsze się to udaje.
Rozwiercanie?... rzadko kończy się dobrze
Jeżeli ich wykręcenie się nie uda to moja porada brzmi następująco:
- kupić drugą blendę w której sprzedawca zagwarantuje możliwość normalnego odkręcenia śrubek
- dać lakiernikowi do odświeżenia - usunąć ewentualne ogniska utleniania się aluminium i polakierować na świeżo pod twoje auto
- kupić nowe lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej w ASO (są w komplecie z żarówkami i śrubkami)
- założyć nową w miejsce starej
I pomimo kosztów zapewniam, że to najmniej czasochłonna i najmniej wnerwiająca opcja naprawy tego tematu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
blastx
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3 2008 4.2 TDI
Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 117 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 2016-12-27, 13:08
|
|
|
Przecież takie śrubeczki to powinny być do odkręcenia w 10 sek. zwykłym śrubokrętem "krzyżakiem". Z czego to wynika, że wręcz niemożliwym jest by je tradycyjnie odkręcić? |
_________________ --== A8 4EVER ==-- |
|
|
|
|
|